• Ik wilde zo net naar de stad gaan. Alleen mijn lichaam werkt niet mee ;[ Ik ben nog steeds erg verkouden en voel me slap. Ben daarom maar gewoon even een halfuurtje gaan lopen inplaats van 2uur in de stad te gaan wandelen.

    Wie is hier nog meer verkouden? Grrr ik haat dat....


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    ik *steekt hand op*

    Ik verbruik 70 zakdoekjes per uur --'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik! Eén probleem als ik verkouden wordt ben ik dat voor ongeveer 3 maanden. Als ik geluk heb maar twee weken maar als ik geen geluk heb dan kan het wel veel langer duren dan 3 maanden >.<
    Nou ja, ik weet dus hoe je je voelt (: Veel beterschap


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Ik! Eén probleem als ik verkouden wordt ben ik dat voor ongeveer 3 maanden. Als ik geluk heb maar twee weken maar als ik geen geluk heb dan kan het wel veel langer duren dan 3 maanden >.<
    Nou ja, ik weet dus hoe je je voelt (: Veel beterschap

    Awhhh! Dankjewel ik ben ook lang verkouden :x


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Boulevard schreef:
    Ik! Eén probleem als ik verkouden wordt ben ik dat voor ongeveer 3 maanden. Als ik geluk heb maar twee weken maar als ik geen geluk heb dan kan het wel veel langer duren dan 3 maanden >.<
    Nou ja, ik weet dus hoe je je voelt (: Veel beterschap


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik. D:


    o

    Ik (: Al ben ik er nu een beetje vanaf.


    To infinity and beyond •

    ik ben al verkouden sinds vorige week maandag en daar zat ik dan als een schorre kip die aleen de klanken e,o,i ect. uit konspreeken en zowat lijk wit was en nog veel meer ( op kamp):'D maar beterschap


    Shoganai i ne~

    Ben niet verkouden maar voel me wel verschrikkelijk slap. Ik heb nergens energie voor en ben dood op.
    Beterschap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Ben niet verkouden maar voel me wel verschrikkelijk slap. Ik heb nergens energie voor en ben dood op.
    Beterschap.

    Awhhh toch beterschap! [a]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik --'
    Veel beterschap! (flower)


    comfort in c h a o s

    Ja, ik. Ik heb een loopneus.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Austen schreef:
    Ik --'
    Veel beterschap! (flower)

    Thnks, jij ook!


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Mijn stem is weg ):

    Hilton schreef:
    Mijn stem is weg ):

    Awhhh sterkte! (flower)


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik was het vorig weekend héél erg, nu nog maar een klein beetje, gelukkig (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen