• Hi, ik ben groot fan van de Hongerspelen en kijk dan ook heel erg uit naar Catching Fire,\.
    Nu weet ik dat er nog meer fans zijn hier op quizlet en het leek me leuk om een meeting te organiseren met al die mensen.
    En dan zo dat we naar Catching Fire gaan in de bioscoop

    Wat?
    Hungergames meeting!
    Wanneer?
    23 November
    Hoe laat?
    rond 1 uur
    Waar?
    Amsterdam of Utrecht
    Wie?
    Penthesilea aka Sterre
    Fennekin aka Ellen
    Incedunt
    HoneyMoon
    Rawiyah
    Wie heeft er interesse?
    Edit: datum bekend

    Er zijn nu bij de kruidvat weer treinkaartjes voor 13 euro!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 18:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jammer dat het zo ver van thuis is, anders was ik zeker gekomen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik (Ellen/Fennekin, ik zoek niet uit te loggen van Sevda's account) wil wel komen.


    Let it come and let it be

    Ik had al met een 3 vrienden afgesproken te gaan , maar ik heb wel zin om samen te gaan ! Utrecht zou voor mij handiger zijn !
    Maar dat ga ik dus nog even overleggen met ze !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Als het in Amsterdam is, zou ik (als ik kan) graag komen (:


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik wil heel graag komen, maar het is nogal ver. Ik woon in Antwerpen dus ja…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Wij wonen tegen Henegouwen (nog net in Oost-Vlaanderen), dus dat is de reden dat ik wss niet kan komen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als het in Antwerpen o.i.d was dan zou ik best wel -heel graag- willen komen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gaea schreef:
    Als het in Antwerpen o.i.d was dan zou ik best wel -heel graag- willen komen.


    Of in Gent of Ge... laat maar zitten, niemand wil meeten in the middle of nowhere (:, maar ik besef best wel dat er meer Nederlanders zijn & de film is ongeveer een week vroeger uit in Nederland.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Incedunt schreef:
    Als het in Amsterdam is, zou ik (als ik kan) graag komen (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb interesse, maar ik woon opzich best ver van de grote steden af.
    Tja, Friesland hè


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Ik heb interesse, maar ik woon opzich best ver van de grote steden af.
    Tja, Friesland hè

    +
    We zouden er ook al heen met Mikayla, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Celebration schreef:
    Ik heb interesse, maar ik woon opzich best ver van de grote steden af.
    Tja, Friesland hè


    Liever in Friesland dan in een hol van pluto (denk ik, ben nog nooit in Friesland geweest) (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Liever in Friesland dan in een hol van pluto (denk ik, ben nog nooit in Friesland geweest) (:


    Friesland is OK, hoor. Behalve dat er sinds mijn geboorte al geen elfstedentocht is geweest, hebben we wel al drie jaar op de grachten kunnen schaatsen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Friesland is OK, hoor. Behalve dat er sinds mijn geboorte al geen elfstedentocht is geweest, hebben we wel al drie jaar op de grachten kunnen schaatsen.


    Jullie liggen ook een stuk meer in het Noorden dan wij (:
    Wij liggen ergens beneden Oudenaarde (op de foto hieronder)



    Oke, het 3de hokje van links als je de 2de reek pakt (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 10:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried