• Hallo allemaal,

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste boek is al uitgebracht en we zoeken mensen die onze facebookpagina zouden willen liken!

    Alles wat je daarvoor hoeft de toen is de facebookpagina te bezoeken en te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:

    N.B.
    Dit was voorheen het "aandelentopic" maar de actieweek is nu voorbij! Allen ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! (:
    Maar voor de mensen die het niet mochten/wilden kopen maar wel willen helpen, je kunt dat in 1 klik doen! ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik denk alleen niet dat ik mag investeren van mijn moeder. Ik kan het wel vragen natuurlijk, maar ja, ik zal zeker kijken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik denk alleen niet dat ik mag investeren van mijn moeder. Ik kan het wel vragen natuurlijk, maar ja, ik zal zeker kijken


    Queer zijn is gewoon alles

    + ik kan de link niet openen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom gebruik je niet gewoon Brave new books?


    Your make-up is terrible

    Martenvilijn schreef:
    + ik kan de link niet openen.


    Slordigheidsfoutje van mij, excuses.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^
    Geeft niks. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik mag het sowieso niet van mijn ouders, en eigenlijk vind ik dat jullie niet zo geweldig schrijven, dus sorry, maar ik kan jullie niet helpen.


    comfort in c h a o s

    Hatsumomo schreef:
    Waarom gebruik je niet gewoon Brave new books?


    Dat is een doe-het-zelf-uitgeverij. Je krijgt natuurlijk gemakkelijk hè manuscript gedrukt, maar er is geen begeleiding, tenzij je daar vele euro's voor neertelt.
    Het boek wordt ook beter verspreid als je het, doormidden van tenpages, bij een reguliere uitgeverij weet te krijgen. Anders is het alleen via bol.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Samenvatting gelezen, vind het wel goed en zou het waarschijnlijk wel kopen, maar ik mag geen aandelen kopen. Sorry.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    Samenvatting gelezen, vind het wel goed en zou het waarschijnlijk wel kopen, maar ik mag geen aandelen kopen. Sorry.


    Oke, ik begrijp het! In elk geval bedankt voor tijd. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    De samenvatting was wel leuk, niet heel erg origineel, en niet helemaal mijn smaak. Ik gaf het een kans, tot ik het manuscript begon te lezen.
    Het kan best een leuk verhaal zijn, maar de stijl is niet mooi, het is één lange lap tekst.
    Sorry maar nee, ik vind het een leuk initiatief, echt waar, maar het is niet voor mij of mijn arme studentenportemonneetje weggelegd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    De samenvatting was wel leuk, niet heel erg origineel, en niet helemaal mijn smaak. Ik gaf het een kans, tot ik het manuscript begon te lezen.
    Het kan best een leuk verhaal zijn, maar de stijl is niet mooi, het is één lange lap tekst.
    Sorry maar nee, ik vind het een leuk initiatief, echt waar, maar het is niet voor mij of mijn arme studentenportemonneetje weggelegd.


    Het kan natuurlijk je ding niet zijn, maar ik begrijp alleen niet wat je met de stijl bedoeld. Het manuscript is juist opgebouwd uit verschillende alinea's vanuit de ogen van verschillende personen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is wel een hoop wat er gebeurd. Maar ik heb even een paar bladzijden van het manuscript gelezen en het is niet geheel mijn smaak. Maar ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen want ik gun het jullie wel! ^^


    To infinity and beyond •

    Dit moet ik even onthouden, ik zal er over nadenken!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ziet er leuk uit en ik zou het zeker wel lezen op zich maar ik mag niets kopen en ik denk dat ik het ook eerder in een bibliotheek zou lezen dan echt kopen (dat ligt niet aan jullie dat is bij alle boeken zon beetje)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan