• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Mijn topics ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Mijn topics. Hoe beginnen we?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oh, kneus, het staat automatisch in jouw topics x]. Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ De spelers beginnen bij het punt waar ze nieuwe mensen willen leren kennen op het internet ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    ( ik zit in de trein opweg naar huis, maar dat wist je al. En mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Hendrikson

    '' Jim ! Kom direct naar beneden nu !'' schreeuwt mijn vader boos . Ik storm de trap af en loop naar mijn vader. '' Wat is er vader ?'' vraag ik netjes. '' Je hebt weer een 1 !'' schreeuwt hij woest. Direct ontvang ik een klap in mijn gezicht. '' Auw'' mompel ik . '' Alleen meisjes zeggen auw !'' roept hij boos . '' Huis arrest en nu hup naar boven !'' schreeuwt hij, Ik knik voorzichtig en loop naar boven . Ik ga achter mijn laptop zitten en ga achter FaceBook..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Maberu schreef:
    [Mijn topics.]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elainie Grey Mathews

    Zuchtend ging mijn blik langs de aantekeningen die we hadden gemaakt. Almer was ondertussen druk bezig met typen en staarde ingespannen naar zijn scherm. Mijn ogen dwaalden af van het papier, naar mijn vader die al even druk door een andere stapel papier bladerde. Hoewel iedereen in de kamer hetzelfde dacht, was ik de eerste die het hardop zei. 'Op deze manier gaan we nooit verder komen. Hij is slim en gebruikt het internet om iedereen te misleiden,' sprak ik, waardoor mijn Almer en mijn vader hun werkzaamheden staakten en hun blik op mij richtten.
    'En wat stel jij dan voor Grey?' vroeg William sarcastisch en begon weer wanhopig verder te zoeken naar iets wat ons kon helpen. Ik wisselde even een blik van verstandhouding met mijn broertje uit, om te kijken of hij doorhad wat ik wilde.
    'We gebruiken een lokaas. We hebben het wel eens vaker gedaan,' zei ik mijn vader simpel en op mijn gezicht stond een zelfvoldane grijns. Dezelfde grijns, die ook op Almers gezicht stond. Mijn vader schudde echter hevig zijn hoofd.
    'Gevaarlijk, toen wisten we waar we moesten zoeken. We hebben geen idee wie hij is op al die chat sites.' Ik zuchtte en mijn broertje maakte een afkeurend geluidje, alsof hij haast beledigd was door wat mijn vader zei.
    'Daar kan ik heus wel achter komen hoor. Zo moeilijk kan het niet zijn,' ging hij tegen William in, die nu toch wel even leek na te denken en ons voorstel serieus te nemen. Ondertussen was de zelfvoldane grijns weer terug op mijn gezicht. Het werd tijd dat ik weer eens iets kon doen en het was dan niet de actiefste opdracht, maar het was beter dan niks. Een leugenachtige creep verleiden op het internet om hem vervolgens in de val te lokken en zijn geheimen te onthullen, ja dat was echt mijn favoriete hobby.
    Almer was alweer druk bezig op de computer en leek niet eens op mijn vaders goedkeuring te wachten. 'Is deze foto goed genoeg?' vroeg hij en ik boog naar hem toe om mee te kijken op het scherm. Bij naam stond gewoon "Grey" en bij hobby's stond "zingen". De foto was gemaakt tijdens een vakantie in Engeland. Mijn vader had gezegd dat hij een betere fotograaf was dan de meeste beroepsfotografen en had als bewijs die foto van mij gemaakt. Ik grinnikte zachtjes.
    'Perfect, voelt pap zich tenminste ook weer goed. En waarom staat er bij mijn hobby's in godsnaam "zingen"?' vroeg ik hem. Mijn vader was ook naar het scherm gebogen en las mee.
    'Omdat dat het enige is wat we jou nog zouden zien doen buiten obsessief mensen bespioneren,' zei Almer plagend en ik prikte hem in zijn zij, terwijl ik een verontwaardigd geluid maakte. 'Nou, is je profiel goed zo?' vroeg hij en ik knikte. Hij ging verder met zijn computer-magie, terwijl mijn vader en ik de aantekeningen nog een keer goed doornamen, zodat we zeker waren dat we niks belangrijks misten.

    Na even bezig te zijn geweest, duwde Almer mijn laptop in mijn handen en duwde mij de kamer uit. 'Je bent aangemeld, ik zal er via mijn computer voor zorgen dat je met de juiste persoon gekoppeld wordt in de chats. Veel plezier met flirten,' zei hij vrolijk. Ik zag dat William zijn hoofd schudde, voor de deur met een klap werd dichtgegooid. Lachend liep ik richting mijn kamer en ging zitten op mijn bed. Daar klikte ik op de link om met een random iemand te kunnen chatten, ervan uitgaand dat Almer ervoor zorgde dat ik met het doelwit zou kunnen praten, iets wat zonder dat ik het wist helemaal mis ging...

    (Something like this?)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Elainie Grey Mathews

    Zuchtend ging mijn blik langs de aantekeningen die we hadden gemaakt. Almer was ondertussen druk bezig met typen en staarde ingespannen naar zijn scherm. Mijn ogen dwaalden af van het papier, naar mijn vader die al even druk door een andere stapel papier bladerde. Hoewel iedereen in de kamer hetzelfde dacht, was ik de eerste die het hardop zei. 'Op deze manier gaan we nooit verder komen. Hij is slim en gebruikt het internet om iedereen te misleiden,' sprak ik, waardoor mijn Almer en mijn vader hun werkzaamheden staakten en hun blik op mij richtten.
    'En wat stel jij dan voor Grey?' vroeg William sarcastisch en begon weer wanhopig verder te zoeken naar iets wat ons kon helpen. Ik wisselde even een blik van verstandhouding met mijn broertje uit, om te kijken of hij doorhad wat ik wilde.
    'We gebruiken een lokaas. We hebben het wel eens vaker gedaan,' zei ik mijn vader simpel en op mijn gezicht stond een zelfvoldane grijns. Dezelfde grijns, die ook op Almers gezicht stond. Mijn vader schudde echter hevig zijn hoofd.
    'Gevaarlijk, toen wisten we waar we moesten zoeken. We hebben geen idee wie hij is op al die chat sites.' Ik zuchtte en mijn broertje maakte een afkeurend geluidje, alsof hij haast beledigd was door wat mijn vader zei.
    'Daar kan ik heus wel achter komen hoor. Zo moeilijk kan het niet zijn,' ging hij tegen William in, die nu toch wel even leek na te denken en ons voorstel serieus te nemen. Ondertussen was de zelfvoldane grijns weer terug op mijn gezicht. Het werd tijd dat ik weer eens iets kon doen en het was dan niet de actiefste opdracht, maar het was beter dan niks. Een leugenachtige creep verleiden op het internet om hem vervolgens in de val te lokken en zijn geheimen te onthullen, ja dat was echt mijn favoriete hobby.
    Almer was alweer druk bezig op de computer en leek niet eens op mijn vaders goedkeuring te wachten. 'Is deze foto goed genoeg?' vroeg hij en ik boog naar hem toe om mee te kijken op het scherm. Bij naam stond gewoon "Grey" en bij hobby's stond "zingen". De foto was gemaakt tijdens een vakantie in Engeland. Mijn vader had gezegd dat hij een betere fotograaf was dan de meeste beroepsfotografen en had als bewijs die foto van mij gemaakt. Ik grinnikte zachtjes.
    'Perfect, voelt pap zich tenminste ook weer goed. En waarom staat er bij mijn hobby's in godsnaam "zingen"?' vroeg ik hem. Mijn vader was ook naar het scherm gebogen en las mee.
    'Omdat dat het enige is wat we jou nog zouden zien doen buiten obsessief mensen bespioneren,' zei Almer plagend en ik prikte hem in zijn zij, terwijl ik een verontwaardigd geluid maakte. 'Nou, is je profiel goed zo?' vroeg hij en ik knikte. Hij ging verder met zijn computer-magie, terwijl mijn vader en ik de aantekeningen nog een keer goed doornamen, zodat we zeker waren dat we niks belangrijks misten.

    Na even bezig te zijn geweest, duwde Almer mijn laptop in mijn handen en duwde mij de kamer uit. 'Je bent aangemeld, ik zal er via mijn computer voor zorgen dat je met de juiste persoon gekoppeld wordt in de chats. Veel plezier met flirten,' zei hij vrolijk. Ik zag dat William zijn hoofd schudde, voor de deur met een klap werd dichtgegooid. Lachend liep ik richting mijn kamer en ging zitten op mijn bed. Daar klikte ik op de link om met een random iemand te kunnen chatten, ervan uitgaand dat Almer ervoor zorgde dat ik met het doelwit zou kunnen praten, iets wat zonder dat ik het wist helemaal mis ging...

    (Something like this?)


    o_o ... Ja xd maar dan korter hahaah


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    (...)

    o_o ... Ja xd maar dan korter hahaah


    (Ghehe, sorry. Ik zei toch dat ik mijn inspiratie weer gevonden had :p Beloof dat mijn volgende posts niet meer zó lang zullen zijn c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    Ik liep vrolijk naar boven. Ik startte mijn laptop en ik logde me in op een chat site. Ik tikte de letter G in . Opeens zag ik een profiel van een mooi meisje Grey? Ik stuurde een berichtje naar haar . '' Hey Beauty. Love you're profile pictuere '' typte ik . Terwijl ik wachtte liep ik naar beneden en maakte een tosti en schonk wat cola in een glas. Ik liep weer naar boven en deed mijn tv aan . MTV zag ik direct

    { Sorry dat het zo kort is }


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Whaha, geeft niet :') )

    Elainie Grey Mathews

    Ik schrok, toen ik nog niet eens geklikt had en een berichtje kreeg. Verbaasd keek ik even naar de vloer, waaronder mijn broertje zich bevond. Nou ja, het zou allemaal wel in orde zijn. Mijn blik ging terug naar het berichtje en er verscheen een kleine grijns op mijn gezicht. "Hey Beauty. Love you're profile picture", stond er. Ik dacht even na en begon te typen.
    'Well, thank you c: I'm sure my dad would love to hear that. He took it and always brags about it. You know, that it's such a beautiful picture, thanks to him -_- " typte ik. Ik twijfelde nog even voor ik het verzond, maar deed het toch. Ondertussen opende ik mijn deur.
    'Almer, is alles goed gegaan? Praat ik nu met hem?' schreeuwde ik naar beneden. Mijn broertje kwam de trap op gestormd en schudde zijn hoofd. Verbaasd keek ik van hem naar het scherm en weer terug. Ik haalde mijn schouders op. Het berichtje was al verstuurd en even met iemand kletsen kon toch geen kwaad. Als hij (of zij? Je wist het immers maar nooit) mijn berichtje niet zo vreemd vond, dat hij mij meteen weg klikte en maar gewoon negeerde. Dat kon immers zeer goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik was sinds een paar dagen vaak ingelogd op een chatsite. Het was niet dat ik wanhopig was maar geen een jongen van 20 of 19 jaar oud wil daten met iemand van 19 jaar oud die een kind heeft van 3. Ik was op mijn vijftiende verkracht geweest door mijn eigen vriendje. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was maakte ik geen aanstalten om het kind te gaan verwijderen. Ik zou geen kinderleven doodmaken. Uiteindelijk is ze wel het grootse wonder ooit in mijn hele leven. Werken hoefde ik niet. Mijn moeder maakte elke maand geld over op mijn rekening en dat was genoeg voor ons beide. Meestal hield ik zelfs nog wat geld over! Ik liet mijn blik weer even afdwalen naar de computer en twijfelde behoorlijk. Uiteindelijk typte ik toch in dat ik Avahlynn heette. Ik nam even diep adem en stelde mijn profielfoto in. Ik vulde verder nog in dat ik 18 jaar oud was. ''Chiara kom hier'' ik liep naar de deur en haalde het legoblokje uit haar mond. ''Je bent geen baby meer'' mompel ik. Ik nestel haar op mijn schoot neer en druk op het knopje chatten maar. ''Chatten maar'' grijns ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles


    'Well, thank you c: I'm sure my dad would love to hear that. He took it and always brags about it. You know, that it's such a beautiful picture, thanks to him -_- " typte ze . Ik begon te lachen . '' Hahaha leuke vader heb je dan !'' stuurde ik terug . Ze is echt knap . De deur sloeg open en ik zag mijn zus staan . '' Wat doe je hier ?'' vraag ik . '' Kijken hoe het met mijn broertje gaat !'' zegt ze vrolijk . Ik glimlach en geef haar een knuffel . Gemma en ik waren altijd elkaars beste vrienden
    We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Maar ja


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik