• Hallo allemaal,

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste boek is al uitgebracht en we zoeken mensen die onze facebookpagina zouden willen liken!

    Alles wat je daarvoor hoeft de toen is de facebookpagina te bezoeken en te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:

    N.B.
    Dit was voorheen het "aandelentopic" maar de actieweek is nu voorbij! Allen ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! (:
    Maar voor de mensen die het niet mochten/wilden kopen maar wel willen helpen, je kunt dat in 1 klik doen! ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dooddoenervo schreef:
    Samenvatting gelezen, vind het wel goed en zou het waarschijnlijk wel kopen, maar ik mag geen aandelen kopen. Sorry.


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    OMG dit is echt een mooi initiatief. heel mooi idee, al is de kans nihil dat ik jullie mag helpen. weet je, ik heb zelf ook twee boeken uitgegeven en er een paar 100 euro mee verdiend! O.o ook al waren dit gewone verhalen, een soort van jeugdromans.
    ik heb dat gedaan bij www.freemusketeers.nl, een uitgeverij voor mensen zoals wij, die nog geen naam hebben gemaakt. het is volledig gratis, een groot voordeel! :P het is wel zo dat je dan zélf reclame moet maken voor je boek, je kan bij die uitgeverij bijv. reclamepakketten kopen.
    misschien een ideetje voor als dit initiatief niet lukt? (A) ik wens jullie nog heel veel succes en plezier!!


    ~ dlove

    lookatmexd schreef:
    OMG dit is echt een mooi initiatief. heel mooi idee, al is de kans nihil dat ik jullie mag helpen. weet je, ik heb zelf ook twee boeken uitgegeven en er een paar 100 euro mee verdiend! O.o ook al waren dit gewone verhalen, een soort van jeugdromans.
    ik heb dat gedaan bij www.freemusketeers.nl, een uitgeverij voor mensen zoals wij, die nog geen naam hebben gemaakt. het is volledig gratis, een groot voordeel! :P het is wel zo dat je dan zélf reclame moet maken voor je boek, je kan bij die uitgeverij bijv. reclamepakketten kopen.
    misschien een ideetje voor als dit initiatief niet lukt? (A) ik wens jullie nog heel veel succes en plezier!!


    Gaaf! (: Ons eerste deel was ook via Free Musketeers om dezelfde reden, maar ze zijn daar inmiddels geld gaan vragen voor al je uitgegeven manuscripten en dat vonden we maar niks. Ook zijn de boeken uit Vervlochten zielen heel dik en dus veel duurder, terwijl dat helemaal niet haalbaar is voor de doelgroep, dus het klopt wel dat ze je zelf een beetje laten uitzoeken hoe je het beste kan promoten, want ze hielden daar helemaal geen rekening mee... :s


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Gaaf! (: Ons eerste deel was ook via Free Musketeers om dezelfde reden, maar ze zijn daar inmiddels geld gaan vragen voor al je uitgegeven manuscripten en dat vonden we maar niks. Ook zijn de boeken uit Vervlochten zielen heel dik en dus veel duurder, terwijl dat helemaal niet haalbaar is voor de doelgroep, dus het klopt wel dat ze je zelf een beetje laten uitzoeken hoe je het beste kan promoten, want ze hielden daar helemaal geen rekening mee... :s


    Ooh ik wist helemaal niet dat ze nu geld gaan vragen.. !! Nou ja bij mij is het ook al 2 jaar geleden dus jah.. Haha en mijn boeken waren ook niet zo heel dik, 300 blz of zo.. Nou ja nog veel succes nogmaals!!!


    ~ dlove

    Ik wil het wel want ik weet hoe jullie je voelen, veel mensen hier zullen jullie inderdaad begrijpen maar vele zullen hier ook een beetje machteloos staan omdat het van hun ouders niet mag.


    You were born original, don't die as a copy.

    Echt super initiatief&verhaal!
    En ik mocht aandelen kopen, dus ik hoop dat het jullie lukt.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik zou best een aandeel willen kopen hoor(:

    ik vond de samenvatting alleen al te omslachtig en te veel gaten in hebben, en heb me door de eerste pagina heen moeten ploeteren. Maak sneller alinea's op, want lange stukken tekst lezen is erg vermoeiend.
    Wel een leuk idee en mooi initiatief, veel geluk er nog mee :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    ik vond de samenvatting alleen al te omslachtig en te veel gaten in hebben, en heb me door de eerste pagina heen moeten ploeteren. Maak sneller alinea's op, want lange stukken tekst lezen is erg vermoeiend.
    Wel een leuk idee en mooi initiatief, veel geluk er nog mee :)


    Bedankt. :)
    Ik denk dat de pagina-indeling een beetje vertekend is doordat je het op de computer leest. Ik heb er gauw even wat boeken bij gepakt, maar daar is gemiddeld een witregel in de tien bladzijdes. Wij hebben er veeeel meer haha, maar op de een of andere manier is het op de pc lastiger lezen (dat merk ik ook op Q zelf).

    En ik geef toe, een samenvatting schrijven waarin je ook nog het eerste deel moet samenvatten is lastig, dus ik begrijp het goed als je er veel gaten in ziet. :'p

    Verder ontzettend bedankt voor wie er geholpen heeft!! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat betekent dat je geen verlies loopt!

    Maak dat rood in je tekst (: Dan weet ik zeker dat veel mensen het zullen doen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 18:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb een deel van het manuscript gelezen en de schrijfstijl is niet iets heel bijzonders, de verhalenlijn is ook een beetje over dramatisch....
    Sorry maar niet echt het inverteren waard..

    O ik ben veel te negatief, mijn excuses. Ik vind jullie idee echt leuk en het is niet dat jullie slecht schrijven, het is het gewoon net niet...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 18:57 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Heb een deel van het manuscript gelezen en de schrijfstijl is niet iets heel bijzonders, de verhalenlijn is ook een beetje over dramatisch....
    Sorry maar niet echt het inverteren waard..

    O ik ben veel te negatief, mijn excuses. Ik vind jullie idee echt leuk en het is niet dat jullie slecht schrijven, het is het gewoon net niet...


    Je raakt niks kwijt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Je raakt niks kwijt (:


    Maar ik ben lui, en blut, sorry. Hoelang heb ik de tijd, misschien over een paar weken..


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Maar ik ben lui, en blut, sorry. Hoelang heb ik de tijd, misschien over een paar weken..


    Twee maanden, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Twee maanden, haha.


    Ik zal er even goed over nadenken, en misschien mag het niet van mama :Y)


    ©1998