• Hallo allemaal,

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste boek is al uitgebracht en we zoeken mensen die onze facebookpagina zouden willen liken!

    Alles wat je daarvoor hoeft de toen is de facebookpagina te bezoeken en te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:

    N.B.
    Dit was voorheen het "aandelentopic" maar de actieweek is nu voorbij! Allen ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! (:
    Maar voor de mensen die het niet mochten/wilden kopen maar wel willen helpen, je kunt dat in 1 klik doen! ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dajly schreef:
    moet je er echt 2000?


    Jaa, je moet er 2000. Maar ik heb daar even gekeken, en volgens mij is het best wel mogelijk. Ze hebben van 57 verschillende aandeelhouders aandelen gekregen en hebben er nu toch al flink wat, dus ik denk eigenlijk dat alle kleine beetjes helpen! Dus als iedereen nu even twee aandelen koopt, dan zijn ze er zo ^^

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 15:54 ]

    -> Titel aangepast op aanvraag topicstarter


    I am an idiot, I move.

    Geliked ^^


    I aspire to inspire before I expire

    LacieChan schreef:
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik denk alleen niet dat ik mag investeren van mijn moeder. Ik kan het wel vragen natuurlijk, maar ja, ik zal zeker kijken


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Geliked. ^^


    help

    Alchemist schreef:
    Geliked. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heb geen FaceBook, sorry


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Alchemist schreef:
    Geliked. ^^


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Bedankt iedereen! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Geliked


    ©1998

    Heb het gedeeld op facebook, en natuurlijk geliked! Ik duim voor jullie (Y)

    Ik heb het geliked, maar ik snap het nut ervan ff niet. Waarom een facebook pagina aangemaakt? Wat verdienen jullie daar mee?

    Niet verkeerd bedoeld ofzo, maar ik snap het gewoon niet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Ik heb het geliked, maar ik snap het nut ervan ff niet. Waarom een facebook pagina aangemaakt? Wat verdienen jullie daar mee?

    Niet verkeerd bedoeld ofzo, maar ik snap het gewoon niet


    Op zo'n pagina kunnen mensen gemakkelijk op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom de boeken e.d. Ook is het handig voor als ze er gewoon wat over willen weten. Via Facebook kun je heel veel mensen gemakkelijk bereiken, dus ook potentiële lezers. Facebookers zien dit dan in het nieuwsoverzicht via hun vrienden en raken nieuwsgierig en zo gauw zij het liken, kunnen hún vrienden het ook weer bekijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik lees de hele tijd als ik dit topic zie 'Facebook likkers'. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Drogon schreef:
    Ik lees de hele tijd als ik dit topic zie 'Facebook likkers'. (cat)


    Haha. Dat moet maar niet ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain