• Hallo allemaal,

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste boek is al uitgebracht en we zoeken mensen die onze facebookpagina zouden willen liken!

    Alles wat je daarvoor hoeft de toen is de facebookpagina te bezoeken en te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:

    N.B.
    Dit was voorheen het "aandelentopic" maar de actieweek is nu voorbij! Allen ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! (:
    Maar voor de mensen die het niet mochten/wilden kopen maar wel willen helpen, je kunt dat in 1 klik doen! ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt voor de reacties tot dusver. (:
    Ik had er inderdaad niet bij stilgestaan dat het gros van de aanwezigen sowieso een beetje jong is voor aandelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de samenvatting gelezen en ik vind het echt leuk klinken. Ik vind het alleen niet zo fijn lezen omdat je op het ene moment vanuit het oogpunt van personage A leest, en het volgende moment vanuit personage B, en er zitten nogal veel personages in jullie verhaal. Ik had het verhaal leuker gevonden als het gewoon vanuit één POV geschreven was, of enkel uit de belangrijkste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Ik heb de samenvatting gelezen en ik vind het echt leuk klinken. Ik vind het alleen niet zo fijn lezen omdat je op het ene moment vanuit het oogpunt van personage A leest, en het volgende moment vanuit personage B, en er zitten nogal veel personages in jullie verhaal. Ik had het verhaal leuker gevonden als het gewoon vanuit één POV geschreven was, of enkel uit de belangrijkste.


    Ik begrijp je punt. Reacties op het eerste deel hebben ons geleerd dat het inderdaad lastig is dat er zoveel personages zijn, maar dat het uiteindelijk toch wel verrijkend is als je eenmaal in het verhaal zit. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Sommigen zullen het waarschijnlijk irritant blijven vinden, het is natuurlijk maar net wat je zelf prettig vindt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damn. Het had van mn ma gemogen als ik jullie vijf allemaal kende of iig een paar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    Damn. Het had van mn ma gemogen als ik jullie vijf allemaal kende of iig een paar.

    Nou dat is helaas (nog) niet het geval. :'p
    Bedankt voor het vragen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het heel knap wat jullie doen, maar ik ga niet investeren, sorry. Heel veel succes anyhow!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het wel interessant er uit zien, ik mag sowieso geen aandelen kopen. Je kunt het toch ook gratis laten uitgeven op bookscout? Daar kan je zelf kiezen hoeveel uitgaven je wilt en het kost enorm weinig/geen geld.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    sappy schreef:
    Ik vind het wel interessant er uit zien, ik mag sowieso geen aandelen kopen. Je kunt het toch ook gratis laten uitgeven op bookscout? Daar kan je zelf kiezen hoeveel uitgaven je wilt en het kost enorm weinig/geen geld.

    Bookscout is een POD-uitgeverij. Zij drukken alleen en doen verder niets aan promotie of redactionele begeleiding. Bovendien wordt een boek daar al snel rond de dertig euro. Dat koopt niemand.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt mij heel vet, ik wil wel voor jullie promoten hiermee? Heb heel veel lezers van rond de 16 jaar (:

    Ilsebakker schreef:
    Het lijkt mij heel vet, ik wil wel voor jullie promoten hiermee? Heb heel veel lezers van rond de 16 jaar (:


    Heel graag natuurlijk! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben heel erg nieuwsgierig ernaar. Ik zit nu op school, maar ik wil zeker de eerste dertig pagina's van het manuscript 'ns lezen een dezer dagen. Ik weet niet of ik mag investeren, maar ik hoop hoe dan ook dat jullie genoeg aandelen zullen verkopen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm, ik zie dat jullie nog maar 161 aandelen verkocht hebben.. Vind 2000 wel een hoop voor 4 maanden though..


    To infinity and beyond •

    LacieChan schreef:
    Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik denk alleen niet dat ik mag investeren van mijn moeder ouders. Ik kan het wel vragen natuurlijk, maar ja, ik zal zeker kijken


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn moeder doet al moeilijk als ik credits koop, ook al gaat het uit mijn eigen zakgeld. Maar ik wil jullie heel veel succes wensen.


    -

    Het verhaal is echt super!
    Ik zou jullie heel graag willen helpen, ik mag alleen helaas niets kopen.
    Maar ik wens jullie zeker zeer veel succes!
    xx


    We always think caged birds sing, but in fact, they cry