Emma :
Met onze spullen lopen we voor de 3 en laatste keer de tent uit. Na goed afscheid genomen te hebben lopen we naar de auto waar we de laatste dingen in leggen hij legt zijn arm om me heen. ' Je bent de beste ' zegt hij. ' Ik hou van je' we nemen plaats op een bankje en hij slaat met zijn handen op zijn schoot zodat ik op zijn schoot kan gaan zitten. Hij ligt zijn hoofd op mijn schouder ik pak zijn handen en verstrengel ze in de mijne an maak ze als vuisten en speel er een beetje mee ik druk tussen door zacht was kusjes op zijn hand ' dankje' fluistert hij onbegrijpent draai ik me hoofd. ' Voor wat babe?' Ik draai me om zodat zijn arm helemaal om me heen licht en onze handen blijven verstrengelt in elkaar. Ik kus hem zacht ik lik met me tong over zijn onderlip en vol verlangen zoen ik hem. Het is een fijne zoen. Op de achtergrond horen we wat vogeltjes. En meer niet gewoon wij 2. We horen Danny ineens roepen dat we gaan. Rustig stop ik de kus en kijk hem aan. ' WE GAAN NU EMMA ZAYN??' Horen we danny roepen. We beginnen hard te lachen. Hand in hand lopen we naar danny 'uh sorry we, ja woude even van alles afscheid nemen enzo. Zowel ook van ons bankje ' zeg ik zo sirieus mogenlijk wat alleen niet echt lukt dus sla me hand maar voor me mond. ' Zijn Niall Louis Harry Katie (marlotte? En Ines?of eh hoe heete ze en violet) en lisa er ookal dan? En ik wil vanafond ook nog wel eventjes naar liam. Om het tegen hem te zeggen.' Vraag en zeg ik tegen Danny. Zayn en ik gaan vast mijn auto in. Ik zet 5Secondsofsummer aan in de auto. Heartbreak Girl klinkt hard door me boxen in de auto. 'You call me up, its like a broken record saying that youre heart hearts but you and up crying i and up lieing he treeds you so bad and im so good to you its not far.' Zing ik happy mee. Terwel ik gek met me hoofd beweeg ik hoor zayn naast me lachen. En steek me middel vinger op en kijk hem nep boos aan. Waarna ik ook begin te lachen en dan spring ik bijna op me stoel naja met me kont, en zing hard het refrein mee. Waarna Zayn nog langer begint te lachen. Ik druk een kus op zijn lippen. Bij mezelf denk ik waar katie zal zijn maar ik zou het eigenlijk echt niet weten. 'Zayn? Ik had natuurlijk gevraagt waar Harry was eh aan Danny, maar die kut taylor swift heeft hm natuurlijk, en louis en niall zijn al weg. Alleen katie nog en dat andere meisje die iets met harry had Of heeft En lisa.' ' Ik wil hier weg, zullen we anders een bungelo voor ons samen en dat we dan ook gewoon een 2persoons bed bij de rest laten zetten? Zodat als we daar willen we daar kunnen. Maar voor als we een plekje voor ons zelf willen wat ik sowieso wel nodig heb denk ik. En dan kunnen we ook samen douche enzo, teminste als jij dat ook wilt ( grijns ik met wiebelende wengbrouwen) maar dat gaan we de eerste nacht maar gewoon bij de rest dat lijkt me wel zo gezellig maar als ze ons dan te klef vinden en zeggen neem een kamer dan doen we dat ' vertel ik rustig en lach wat harder om mijn laatste zin.
( Wow meer dan 3000letters xd!)X
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin