• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    " dag Lou we brengen haar terug rond haar bed tijd" belooft Niall en we lopen weg. Lux brabbelt wat en trekt aan Niall's plukken maar hij kan alleen maar lachen. " Njeil ook bikin aan" zegt ze " Nee Niall zwembroek. Meisjes zoals Lux hebben een ikini. Jongens als Jim en Niall een zwembroek." Legt Niall haar uit in kinder taal. Al snel zijn we er. " Jim kleedjij je maar eerst om" hij glimlacht . Ik loop naar de badkamer en trek mijn zwembroek aan . Ik pak ook direct handdoeken en kleding voor Lux. Ik loop terug naar mijn vriendje zonder shirt. Ik bloos en pak een tanktop. '' Nu is het joun beurt Niall . '' zeg ik . ik neem Lux van Niall over. Lux zit heerlijk tegen me te brabbelen . ik zeg alleen maar Ja .. Want ik versta er geen klep van . Dan pakt ze haar zwembal en rolt de bal naar mij . Ik rol de bal terug en Lux begint te giechelen . '' Niall babe gaat alles goed ??'' vraag ik. Ik til Lux op en ga op de bank zitten. Ik pak snel nog even een flesje en de zonnebrand.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horam

    Glimlachend kleed ik me om en deed een simpel wit shirt aan bij men zwembroek. Ik was echt verzot op Lux. " wie gaat er mee zwemmen?" Roep ik blij. Ik had al een tas met eten ingepakt en Jim had kleding en handdoeken.. " kom Lux dan doe ik je haar in eenstaartje" ik glimlach en borstel voorzichtig haar haren en maak twee plof staartjes. " zo prinsesje is klaar, ga je mee Jim" Lux roep dat ze op mij rug wilt dus met twee tassen, Jim een tas en Lux op mijn rug hobbel ik als een paard richting de deur waardoorze het uitgiert." Is het lang? M" ik schud mijn hoofd. " twee minuten lopen liefie" ik druk een kusje in haar gezicht en til haar op mijn arm zodat ik Jim een hand kan geven.

    Als we er zijn doe ik Lux haar jurk uit en blaas haar zwembandjes, een zwemband en een strandbal op. " gjijen" roept ze en ik glimlach. " ga he mee van de glijbaan Ji?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall is zo goed met kinderen . Hij word echt een geweldige vader. " ga he mee van de glijbaan Ji?" vraagt Niall . '' Nee ik blijf hier wel op de spullen letten'' zeg ik . Ik geef Niall nog een kus en weg was hij . Opeens zie ik Felice hier lopen . Felice hier in Londen ? Hahah dat kan niet. Ze is samen met nog een meisje. Zeker een nieuwe vriendin ofzo. Ik pak mijn mobiel en doe mijn oordopjes in. Ik sluit mijn ogen en geniet van de muziek . '' Jim ?!'' hoor ik opeens iemand roepen. Verdomme ik lag net zo lekker. '' Ja ?'' zeg ik . '' Heey!'' zegt Felice. '' Hey'' zeg ik . Ik kijk naast haar en zie daar een meisje staan . '' Dit is Veronica. Een vriendin. '' zegt ze. Veronica staat met een open mond naar mij te kijken . Als ze weer weg zijn zie ik hoe Niall met Lux in het peuterbadje zit. Zo cute


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan


    Ik let wel op de spullen" ikknik en loop naar de glijbaan waar we af gama. Daarma gaan we in het peuterbadje spelen. " doe de emmer vullen dan gaan we die over Jim gooien" grijns ik en Lux knikt blij en vult het emmertje. Met Lux aan de hand hebben we beide een emmertje water. Bij Lux was de helft al gevallen. Ik tel af en we gooien het over hem heen waardoor ze het uitgilt vande pret. Lachend kijk ik naar Jim. " ome Njeil ikke honger" pruilend kijkt ze me aan. " ik heb ook wel honger liefie" ik til haar op. Mijn schoot en geef haar een koekje en ik geef Jim en mezelf ook wat als ik de twee meiden opmerk. " ohh heey, jullie ook?" Ik herkende zw nergens van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Heel leuk Niall om water over mij heen te gooien .. Echt heel leuk'' zeg ik . Dit gaat hij terug krijgen . Ik pak het koekje aan en begin er aan te eten . Nu zit mijn haar helemaal verkeerd. Maar ja .. Als je op 2 kinderen moet letten .. Ik liep met een emmer naar het water en liep weer terug . Niall probeerde weg te rennen maar hij was te laat want ik had de emmer al over hem heen gegooid. '' Don't mess with me babe'' zeg ik met een grijns. Ik ga weer zitten en leg Lux op mijn buik . Ze kijkt me verlegen aan . Ik streel met mijn wijs vinger over haar wangetje waar door ze begint te giechelen . '' Jij en Njeil zijn heel liefjj voor mjij zjijn'' brabbelt ze . Ik glimlach en knik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    ' Heel leuk Niall om water over mij heen te gooien .. Echt heel leuk'' Ik gniffel en zie dat hij met het emmertje naar het water loop en ik ren weg maar ik ben al weer nat '' Don't mess with me babe'' Ik gniffel even eventjes en zie dat Lux verlegen is en giechelt om Jim '' Jij en Njeil zijn heel liefjj voor mjij zjijn'' Beide knikken we. 'Lux, zullen we vragen of jij een nachtje bij Ome Jim en Ome Niall mag slapen?" Het peutertje begint gelijk ja te knikken. 'Dan ga ik mama bellen.' Ik pak mijn mobiel en bel naar Lou. 'Heey Lou, mag Lux blijven logeren?? Echt ow superlief, dan halen we straks spulletjes en Kristella wel op en dan brengen we haar morgen weer, want morgen zie ik je nog voor die fotoshoot' zeg ik glimlachend. 'Luxie biljft slapen' juich ik als een kind uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Lux, zullen we vragen of jij een nachtje bij Ome Jim en Ome Niall mag slapen?" vraagt Niall .Het peutertje begint gelijk ja te knikken. 'Dan ga ik mama bellen.'zegt Niall. Lux praat over van alles tegen mij . Over haar barbies die opeens van het dak zijn gevallen van hun huis tot over een knuffel . Zo schattig 'Luxie biljft slapen' juicht Niall als ene kind. '' Fijn yippee babysitten op 2 kinderen . '' zeg ik . '' Niall ? Waar slaapt ze dan want zover ik weet hebben we niet eens een babybed dinges. '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Fijn yippee babysitten op 2 kinderen . '' Ik begin weer te lachen. '' Niall ? Waar slaapt ze dan want zover ik weet hebben we niet eens een babybed dinges. ''Ik glimlach' In een kast die jij niet kent staat een campingbedje van Lux. We delen dat bedje en momenteel was mijn kast leeg dusja dus de boys hadden ruimte nodig dus mocht het bedje naar mij' Ik glilach. Ik ging onze prinses flink verwennen. 'Dan gaan we vanavond frietjes eten en een prinsessenfilm kijken ' glimlach ik. Ik wist dat Lux dat leuk vond. 'Kom Jim we gaan met zijn alle het water in, onze waardevolle spullen liggen toch in een kluisje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' In een kast die jij niet kent staat een campingbedje van Lux. We delen dat bedje en momenteel was mijn kast leeg dusja dus de boys hadden ruimte nodig dus mocht het bedje naar mij' Hij glimlacht terwijl hij dat zegt. 'Dan gaan we vanavond frietjes eten en een prinsessenfilm kijken ' zegt hij. '' YES BARBIE !!!! EN .. DE 12 dansende prinsessen '' roep ik blij. 'Kom Jim we gaan met zijn alle het water in, onze waardevolle spullen liggen toch in een kluisje' zegt Niall . Ik knik en spring het water in. Niall geeft mij Lux zodat Niall er ook in kan springen . Lux slaat haar kleine armpjes om mijn nek . '' Boemjjj'' zegt ze waardoor ik begin te lachen . Direct hoor ik weer camera's flitsen . '' Serieus ? Waar zitten ze deze keer in mijn zwembroek ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' YES BARBIE !!!! EN .. DE 12 dansende prinsessen ''Ik begin hard te lachen en geef hem Lux zodat ik het water ook in kan. '' Boemjjj'' zegt ze waardoor ik mee begin te lachen . Ik hoor weer eens flitsen en zucht geërgerd. '' Serieus ? Waar zitten ze deze keer in mijn zwembroek ?'' vraagt Jim en ik gniffel. 'Straks staat er echt weer van alles in, dat wij een kind geadopteerd zouden hebben , Lux ontvoerd is' ik gniffel even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Straks staat er echt weer van alles in, dat wij een kind geadopteerd zouden hebben , Lux ontvoerd is' zegt Niall . '' Ach joun fans weten wel beter.'' zeg ik . '' Dus ? Leuk water ... '' zeg ik . Ik grijns en ga dichter bij Niall staan . Lux zwemt wat rond. Niet dat ze kan zwemmen maar ze heeft zwembandjes om. ik duik onderwater en trek in een keer Niall's zwemshort naar beneden . Gelukkig heeft hij daar onder nog een boxer aan want anders had hij letterlijk voor lul gestaan . Ik zwem weer naar boven en til Lux weer op. '' Hihi Neijll zwembroekjee kwijttttjjj'' zegt ze . Ik begin te lachen . 'Inderdaad'' zeg ik en ik geef haar een kus op haar wang.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Ach joun fans weten wel beter.'' '' Dus ? Leuk water ... '' Hij komt grijnzend dicht bij me staan en ik houd met een schuin oog de zwemmende Lux tegen. Ineens duikt hij onderwater en voel ik mijn zwembroek omlaag gaan waardoro ik rood word. 'JIIIIIM' roep ik nep boos maar kan een grinnik niet onderdrukken. Was ik even blij dat ik er een boxer onder aan had zeg '' Hihi Neijll zwembroekjee kwijttttjjj'' Zegt Lux en ik begin te lachen. 'Inderdaad'' Gniffelend trek ik hem weer omhoog. 'Ik ga Luxie gooien' Grijnzend zwem ik naar haar en gooi haar naar Jim toe waardoor zer het weer uitgilt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik prop me door de papz heen en ren achter Louis aan. 'Ach Lou, je weet toch dat het een grapje was.' zeg ik als ik weer naast hem loop. 'Ik hou van je, heel veel!' En vervolgens druk ik een kus op zijn wang.

    Jim Hendrikson

    'Ik ga Luxie gooien' zegt Niall grijnzend en gooit Lux zachtjes naar mij . Lux gilt van plezier. '' Stout Neijlll!!!! '' zegt ze boos. '' Ja Niall dat is heel stout ! Prinses Lux ? Ik vind dat Niall vanavond ons moet bedienen !'' zeg ik . Lux knikt blij . '' Ja moet !'' zegt ze . '' Tjah Niall ! Helaas jij kunt vanavond geen Barbie kijken'' zeg ik nep teleurgesteld .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    'Ach Lou, je weet toch dat het een grapje was.'zegt El . '' Jaa'' zeg ik. 'Ik hou van je, heel veel!' en vervolgens drukt ze een kus op mijn wang. 'love ya ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik