• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran
    '' Stout Neijlll!!!! '' zegt ze boos. '' Ja Niall dat is heel stout ! Prinses Lux ? Ik vind dat Niall vanavond ons moet bedienen !'' Zegt Jim. Lux knikt blij . '' Ja moet !'' zegt ze . '' Tjah Niall ! Helaas jij kunt vanavond geen Barbie kijken'' zegt JIm teleurgesteld en ik doe alsof ik verdrietig ben. 'Niet huilen Njeil je mag kijken'zegt ze en ik voel haar handje op mijn wang ik glimlach en geef haar een knuffel. 'Dat is lief van je schattje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach even naar hem en pak zijn hand vast. 'Starbucks?' stel ik grijnzend voor als we bij de Starbucks aankomen. Ik wacht niet eens op antwoordt en trek Louis al mee naar binnen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:40 ]

    Jim Hendrikson

    Niall doet net alsof hij verdrietig kijkt. Die truc werkt altijd zelfs bij mij !! 'Niet huilen Njeil je mag kijken' zegt Lux. Het was zo schattig. '' Ahww'' zeg ik. Ik ga zitten op de rand van het zwembad en kijkt hoe Niall samen met Lux in het water zit te spelen. Er komt een meisje naar me toegelopen . '' Hey Jim mag ik een foto en een handtekening ?'' vraagt ze . Ik knik en ik zet op haar papiertje een handtekening . Dan maken we samen een foto en ze glimlacht . Ik trek haar in een knuffel en ze loopt weg.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    Niet veel later zit ik samen met Eleanor in Starbucks. '' Is je koffie lekker ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Is je koffie lekker?' vraagt Louis. Ik neem nog een slok van mijn Java Chip en kijk hem aan. 'Wat denk je nu zelf schat?' zeg ik waarna ik kort grinnik.

    Louis Tomlinson

    '' Weet ik niet. '' zeg ik . Ik kijk in het rond en zie een jongen achter de balie telkens naar me kijken.'' Creepy. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ahww'' Zegt hij en ik gilmlach en ga weer naar het peuterbadje met Lux terwijl Jim kijkt. Vrolijk speel ik me Lux en we spetteren af en toe elkaar nat. 'glijeee, lichtjes' zegt Lux en ik glimlach weer. 'Ga je mee van de donkerblauwe glijbaan? Daar zitten lichtjes in' vertel ik JIm glimlachend. 'Jaja Lux, maar misschien wilt Ome Jim ook mee./ Ja je mag op mijn schoot liefie' ik druk een kus op haar wang.

    http://www.google.nl/search?hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=699&q=NIall+en+Lux&oq=NIall+en+Lux&gs_l=img.3...741.3039.0.3193.12.8.0.4.4.0.77.466.8.8.0....0...1ac.1.24.img..2.10.477.tUhgoFTxqvk#bav=on.2,or.r_qf.&ei=1AwBUvmbHontsgbVnoHoAQ&fp=2c16b6dc8bda2616&hl=nl&q=NIall+and+Lux&sa=X&spell=1&tbm=isch&ved=0CFEQBSgA&facrc=_&imgdii=_&imgrc=4Dz4O0LPri_15M%3A%3BlgnYUsWORJfOQM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages6.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F34700000%252FNiall-and-Lux-in-the-pool-niall-horan-34728566-494-551.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Fniall-horan%252Fimages%252F34728566%252Ftitle%252Fniall-lux-pool-photo%3B494%3B551 OMGOGMOGMOGMOGOGMGM


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ga je mee van de donkerblauwe glijbaan? Daar zitten lichtjes in' vraagt Niall . Ik knik en samen lopen we naar de glijbaan. ' Ja je mag op mijn schoot liefie' zegt Niall tegen Lux. '' Hahah'' lach ik . Waarom is Niall altijd zo schattig als hij een kind bij zich heeft ? . Niall gaat zitten en ik ga achter hem zitten . Als het licht op groen springt glijden we. '' WOEHOEEE !!! LICHTJESSSSSSS'' Giechelt Lux. Ik druk een kus op Niall's wang en glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ja,natuurlijk is 't lekker!' glimlach ik. 'Creepy.' zegt Louis. Ik kijk naar de jongen en dan weer naar Louis. 'Misschien is hij wel fan? Ga anders naar hem toe.' stel ik voor.

    Niall HOran

    We klimmen de trappen op natuurlijk til ik haar even op. '' Hahah'' Boven zijn we al gauw in aan de beurt. Ik til en zet Lux op mijn benen en voel Jim achter me '' WOEHOEEE !!! LICHTJESSSSSSS'' Giechelt Lux en ik glimlach. Je kon haar met kleine dingen zo tevereden maken en dat was wat Lou nou zo geweldig deed. Ondanks dat ze alleen was deed ze het opvoeden echt zo goed. Lux was nu al erg beleeft en sociaal en ondanks dat LOu best wat geld had, genoot Lux van de kleine dingen. En daarom hielde we ook van hun tweetjes zoveel. Ik was erg vaak bij hun op de vloer geweest. En nu het met Lou wat moeilijker ging nam ik Lux dagjes mee weg. Ze had mij immers ook geholpen toen ik het moeilijk had door heimwee en veel haat. Het was mijn tweede moeder geworden.


    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik loop naar de balie en zie de jongen met een open mond naar mij staren . '' Hallo daar. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Met een glimlach op mijn gezicht volg ik met mijn ogen Louis. Hij begint een gesprek aan met de jongen. Ik pak mijn tas, Java Chip en Louis' koffie en wandel dan naar de twee toe.

    Jim Hendrikson

    Als snel waren we weer in het water beland. '' You're so hot when you're wet'' fluister ik in Niall's oor. We liepen samen naar het peuterbad en speelde daar nog even met Lux. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het al 3 uur was. '' Kom kindjes ! We gaan naar huis! Daar gaan we een prinsessenfeest houden !'' zeg ik blij. Lux glunderd. Gelukkig had ik nog prinsessen versiering . We pakte onze spullen en liepen naar de hokjes. Met z'n drieën gingen we in een hokje. Ik liep eerst snel naar de douch en waste snel mijn haren en liep weer terug. Toen droogde ik mij af en kleedde ik mij aan . Toen Niall zich aan het aankleden was . Was ik bezig om de luier bij Lux aan te doen. Toen pakte ik haar Jurkje en trok het over haar hoofdje.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Hoarn

    '' You're so hot when you're wet'' Fuisterd hij als we uit het water gaan en ik begin te lachen 'Dat klinkt vaaaaag' We liepen samen naar het peuterbad en speelde daar nog even met Lux.. '' Kom kindjes ! We gaan naar huis! Daar gaan we een prinsessenfeest houden !'' roept hij blij Lux glunderd.We pakte onze spullen en liepen naar de hokjes. Met z'n drieën gingen we in een hokje.Jim liep eerst snel naar de douch en waste snel zijn haren en liep weer terug. Toen had hij zich afgedroogd en neemt Lux over . Ik droog me af en terk mijn witte shirt met sipjkerbroek weer aan terwijl Jim Lux aan kleed. Al snel zijn we klaar en borstel ik haar haartjes nog 'Kom dan gaan we Kristella en spulletjes halen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [BETER GA JE NU KOMEN RPGEN ik stress m nameiljk want ik ga het hem nu zeggen.....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan