• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Folderen

    Niall

    "ahe dat is echt shattig' ik knik. 'dat was zeker scgattig. ' zullen we gaan?' uk knik. 'kom dan gaan we naar Lou toe. ' ik glimlach. Baby lux was gewoonweg geweldig. Ik kon het ook heel goed met haar vinden. Ze vond het leuk als ik haar voerde en zij mij mocht voere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'kom dan gaan we naar Lou toe. 'zegt Niall . Baby Lux was echt een schatje. Ze is zo schattig. Ik zet Kristella weer op de grond en begin te lopen. Ik hou Niall's hand vast en loop samen met hem naar het huis van Lou. Als we daar aan komen druk ik op de bel . '' Hey Jim ! Hey Niall ! '' zegt Lou vrolijk . '' hallo Kristella'' zget ze en ze aait haar. '' Wij hadden een vraagje.. '' zeg ik . '' ow..'' zegt ze. '' Mogen wij Kristella even bij jullie laten wat Niall en ik willen heel graag samen de Londen Eye in .. '' zeg ik . '' Natuurlijk mag dat !! Dat zal Lux geweldig vinden . '' zegt ze vrolijk . '' Dankje'' zeg ik . Ik geef Kristella aan Lou . '' Veel plezier !!'' zegt ze. '' Dankje!!'' roepen we en samen lopen we naar de Londen Eye


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hehe ben r weer

    Niall

    Eenmaal bij Lou legde Jim alles uit en e vond hrt goed. Met zb tweeen lepen we naar de london eye waar ik kaartjes kocht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ik stapte in de cabine en ging zitten op een bankje in het midden . '' Wat een mooi uitzicht. '' zeg ik . Ik kijk naar beneden en zien dat we nog op de grond staan . '' ow. hihihi'' giechel ik . Ik loop naar Niall toen en sla mijn armen om zijn middel . '' Alleen wij tweetjes .. En niemand anders '' fluister ik hees in zijn oor. Ik geef hem een kusje in zijn nek


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We stappen in en ik ben blij dat het een open bakje was anders zou ik last krijgen van claustrofobie.
    " wat n mooi uitzicht" ik glimlavh, we staan nog op de grond. " alleen wij tweetjes b niemand anders" ik glimlach rterwijl qe gaan draaoen houd ik me stevig aan het bankje. Fuck ik was bang, ik had hoogtevrees hoe kon ik dat vergeten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik zie hoe Niall geschrokken kijkt. Kut Kut Kut !! Niall heeft hoogtevrees. '' I'm so sorry '' zeg ik. '' Geen zorgen ik hou je stevig vast. Niet naar onder kijken maar naar voor.''zeg ik . Ik hou Niall stevig vast. Dit is weer mijn schuld. Ik kom altijd met die stomme ideetjes aanzetten . Terwijl ik dondersgoed weet dat hij hoogtevrees heeft.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " oh kut" vloekt Jim en ik kijk angstig uit mijn ogen Geen zorgen ik hou je stevig vast. Niet naar onder kijken maar naar voor" ik knik langzaam. " best dom,ik heb het voorgesteld" glmlach ik angstig. " Jim kus me" zeg ik zacht. Ik wist dat als hij me zou kussen dat ik het zou vergeten. Al snel gaf hij me een kus en vergaat ik alles tot ons bakje stil bleef hangen. Bang sta ik op en zie dat we boven in zijn. " hij is kapot, nu kunnen we nooit meer naar beneden" begin ikte hammeren. " ik ben zo bang" fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall vraagt om hem te kussen dan doe ik dat. Opeens stop het bakje met draaien " hij is kapot, nu kunnen we nooit meer naar beneden" begint Niall te hammeren. " ik ben zo bang" fluistert hij . ''Niall ? Hij is niet kapot. Er worden mensen uit de cabine gehaald . Over 5 minuutjes ongeveer zijn we weer beneden . '' zeg ik om hem gerust te stellen . Ik trek hem in een knuffel. '' Rustig maar Niall alles komt goed'' zeg ik hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Niall ? Hij is niet kapot. Er worden mensen uit de cabine gehaald . Over vijf minuten zijn we beneden" stelt hij me geruRustig maar Niall alles komt goed'' zegst en knuffelt me.ik verstop mijn gezicht in zijn shirt zodat ik niks meer hoef te zien. " Ik wil niet dood," fluister ik snikkend. " ik ben te jong om nu dood te gaan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " Ik wil niet dood," fluistert Niall snikkend. " ik ben te jong om nu dood te gaan" zegt hij weer. '' Rustig maar. We gaan niet dood. We moeten nog trouwen kinderen maken of adopteren en we moeten nog een huis voor ons zelf kopen . Geloof me er zijn 3 goede feeën daar boven. Kristella Karamella en Kathalenia. Zij zorgen er voor dat wij weer rustig beneden komen . Levend'' zeg ik . Ik heb te veel Doornroosje gekeken vroeger . I know onze hond heet ook Kristella

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 13:54 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Rustig maar. We gaan niet dood. We moeten nog trouwen kinderen maken of adopteren en we moeten nog een huis voor ons zelf kopen . Geloof me er zijn 3 goede feeën daar boven. Kristella Karamella en Kathalenia. Zij zorgen er voor dat wij weer rustig beneden komen . Levend ik knik. " kunnen we zo blijven zitten en praten alsjeblieft ," smeek ik hem met trillende stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' natuurlijk ! '' zeg ik . '' Zie je het al voor je ? Jij achter de kinderwagen en ik die onze dochter probeer tegen te houden dat ze niet wegloopt ? Samen met z'n viertjes naar Disneyland. Of wij 2 samen op huwelijksreis naar Hawaï? '' zeg ik . Ik hou Niall goed vast. Enkele seconden later zijn we weer aan de grond. '' Het spijt me Niall ik had er aan moeten denken dat je hoogtes eng vind'' zeg ik tegen hem en ik geef een kus. Ik loop de cabine uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' natuurlijk ! '' ik . '' Zie je het al voor je ? Jij achter de kinderwagen en ik die onze dochter probeer tegen te houden dat ze niet wegloopt ? Samen met z'n viertjes naar Disneyland. Of wij 2 samen op huwelijksreis naar Hawaï? '' ik begin te glimlachen bij de gedachte en voel zijn armen om me heen. '' Het spijt me Niall ik had er aan moeten denken dat je hoogtes eng vind'' ik schud mijn hoofd," jij hoeft miet overal aan te denken" ik glimlach en loop hem achterna." Jij vind Lux tich ook geweldig? Zullen we naar het zwembad gaan met haar en Lou. Ik weet namelijk dat Lou de laatste tijd niet zo lekker in haar vel zit en erg stressig is, dan is ze er even uit en dan gaan wij met Kux spelen zodat ze even rust heeft." Stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Jij vind Lux tich ook geweldig? Zullen we naar het zwembad gaan met haar en Lou. Ik weet namelijk dat Lou de laatste tijd niet zo lekker in haar vel zit en erg stressig is, dan is ze er even uit en dan gaan wij met Kux spelen zodat ze even rust heeft." Stelt Niall voor '' Ja is goed !'' zeg ik . Lux was echt een schatje. Samen met Niall liep ik weer naar het huis van Lou. '' Heey ! .. Wij willen graag dat je weer even tijd voor je zelf hebt.. Daarom hebben Niall en ik besloten dat wij samen met Lux naar het zwembad gaan zodat jij ff kunt uitrusten'' zeg ik tegen Lou als ze de deur open doet. '' Echt waar ? omg jullie zijn echt 2 schatjes !!'' giechelt ze blij . '' Nou hup doe Lux zwemkleren aan en je hoeft geen nieuwe kleren voor haar mee te nemen want wij hebben nog wat thuis liggen die ze laatst vergeten is'' zeg ik . Enkele minuten later loopt Niall met Lux om zijn nek naar ons huis om ons om te kleden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Ja is goed !''Heey ! .. Wij willen graag dat je weer even tijd voor je zelf hebt.. Daarom hebben Niall en ik besloten dat wij samen met Lux naar het zwembad gaan zodat jij ff kunt uitrusten'' zegt Jim als we er zijn Echt waar ? omg jullie zijn echt 2 schatjes !!'' '' Nou hup doe Lux zwemkleren aan en je hoeft geen nieuwe kleren voor haar mee te nemen want wij hebben nog wat thuis liggen die ze laatst vergeten is'' ik ga snel mee naar binnen en doen Lux haar bikini aan. " ga je met me mee zwemmen?" Vaag ik vrolijk en ze klapt blij in haar handen. Ze zou binnen. Kort drie jaar worden en ze kon nu al heerlijk kletsen. Ik pak de zonnebrand voor kinderen, een hoedje, zonnebril, slippertjes, een bal en nog wat zooi en wat luiers en glimlach vrolijk. In de roze tas neem ik alles mee en ik til Luxop waarna we weg gaan. " dag Lou we brengen haar terug rond haar bed tijd" beloof ik en we lopen weg. Lux brabbelt wat en trekt aan mijn plukken maar ik kan alleen maar lachen. " Njeil ook bikin aan" zegt ze en ik bein te lachen. " Nee Niall zwembroek. Meisjes zoals Lux hebben een ikini. Jongens als Jim en Niall een zwembroek." Leg ik haar uit in kinder taal. Al snel zijn we er. " Jim kleedjij je maar eerst om" ik glimlach en ga midden op de grond liggen en leg haar op me buik en we kroelen samen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan