• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Dat tongetje van Barty Junior]


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    Matt Johnson || In the corridors
    Plots komt Juliet met een gitaar de gang in lopen.
    ''Het is toch geen carnaval?'' vraagt ze me.
    "Oh.. nee! Oeps.. Moet ik mijn pak anders uit doen?" vraag ik grijnzend "Oh, nee wacht.. Matty moest zijn kleertjes aan houden van Ella" zeg ik pruilend.
    "Das nou jammer voor alle meisjes hier" vervolg ik grinnikend. Juliet opent de leren gitaar hoes en overhandigt de gitaar.
    "Matt, als je hem kapot maakt... '' zegt ze dreigend tegen me. "Ja oké, als ik hem stuk maak ben ik dood, ik begrijp het" zeg ik met een glimlach. Haar pappie zal vast wel iemand inhuren als ik zijn dochter aan het huilen maak? Ze ziet er namenlijk álles behalve arm uit.
    Juliet gebied me te wachten en gaat naar beneden waarna ze terug komt met een Iphone, nog iets wat haar rijk maakt, en zet het waarschijnlijk op film. Ik grijns breed en doe de muts van de Hippo pyjama over mijn ogen waarna ik de gitaar goed vastpak. Ik denk even na, vorig jaar heeft Pete me een liedje geleert, The A team van Ed sheeran. Pete kan namenlijk wél gitaar spelen en dankzij hem kan ik het liedje spelen, en heel slecht in zingen ben ik niet.. Twijfelend sla ik de eerste toon aan, hopende dat ik het nog kan.. Zacht begin ik te spelen, zo onzeker als ik ben zing ik bijna onverstaanbaar mee.. 'Matt, je laat nu de kant zien waarvan je niet wil dat men het kent.. Stop hiermee!' schreeuwt een stem in mijn hoofd me toe. Maar ik negeer het en ga gewoon door, me afsluitend van de rest van de wereld. Ja, ik kan gitaar.. als ik het oefen, en ja ik kan best zingen tis niet perfect ofzo maar ik kan het en ik probeer het tenminste.
    Zacht zing ik mee met de muziek, maar naarmate ik hoor dat ik niet vreselijk vals zing ga ik langzaam maar zeker wat luider zingen, en steeds word ik stukje bij beetje zekerder van mijn zaak. Eigenlijk past dit nummer bij me. Een vriendin van me, ja we hebben het nooit uit gemaakt, was verslaafd aan drugs en zat -gedwongen- in de prostitutie dit werd haar dood.. Het heeft me gebroken, en sinds toen ben ik veranderd in de jongen die ik nu ben, de ongevoelige arrogante playboy..
    Als ik de laatste noten van het nummer aangeslagen heb kijk ik de twee dames breed grijnzend aan "en?" vraag ik met een onderdrukte grijns.


    [Lol, Matty showed the real Matty for a few minutes :')
    Now he's gone for.. a long time again x'D]


    [Ow god nu zie ik zo een playboy bunny voor me met Matt's face xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce kamer 3 / keuken
    Loki complimenteerde me na mijn blok dicht te hebben geslagen en ik glimlachte, "Dankje"
    Toen hij het blok terug op het bed neer gelegd had pakte ik mijn dagboek ik legde het onder in mijn nachtkastje, de andere blokken legde ik erop. Morgen zou ik wel een betere verstop plek zoeken, zou iemand kijken onder mijn matras?
    "Heb je zin in thee?" Ik draaide me om, en knikte. Hij leek me niet echt een thee mens maar thee was altijd goed. "Jah thee is goed."
    En ik liep opnieuw voor hem uit, half lopend half huppelend, dit keer richting de keuken.
    Nou zul je denken heeft dat mens een uitknop? Nou, eigenlijk niet.... Zelfs na de gehele reis al het wachten bij de skilift en het ruzie maken met Matt was ik nog steeds niet echt moe.
    Eens in de keuken keek ik rond, waterkoker, waterkoker, waterkoker..... Daar! Ik liep er heen en pakte het ding om het bij de gootsteen te vullen met water, waarna ik hem terug zette en op de aan knop drukte zodat het water kon gaan koken.
    Daarna sprong ik naast de waterkoker op het aanrecht, ik hield er van om hoog te zitten, het maakte me wat groter..


    [ de stukjes worden steeds langer :D]


    Thomas William LaufreysonKamer 3/Keuken
    Toen ik vroeg of ze thee wilde stemde ze snel in. Het liefst dronk ik een mix van Absinthe en Guinness, maar die twee zouden ze hier vast niet hebben, dus thee was prima. Ik liep licht grinnikend achter haar aan naar de keuken. Ze was zo levendig en vrolijk de hele tijd. Met mijn witte huid, zwarte haar en lange dunne verschijning zag ik er altijd wat afschrikwekkender uit en ook een stuk minder levendig en vrolijk. Eenmaal in de keuken ging ik opzoek naar twee mokken, theezakjes, melk en suiker. Zelf dronk ik mijn thee alleen met melk, maar ik wist niet of zij suiker wilde. Ik vond uiteindelijk alles in hetzelfde kastje, behalve de mokken en de melk. De mokken vond ik in een ander kastje en de melk haalde ik uit de koelkast. Gelukkig ging die precies zo open dat ze er niet in kon kijken. Ik liep naar het aanrecht en leunde ertegen naast de plek waar zij zat. Ondanks dat ze nu hoger zat en ik leunde was ik nogsteeds een beetje langer. Ik wachtte rustig tot het water kookte en schonk het toen kundig in de twee mokken. Ik deed er theezakjes in en gaf er toen een met een lepeltje aan haar. In de ander goot ik wat melk bij de thee en roerde rustig terwijl ik wachtte op de juiste kleur.

    [Absinthe en Guinness zijn bijde drank]


    SeaWaves schreef:
    Rafael Montrose

    "Laten we anders gewoon op onze kamer op hem wachten. Ik heb echt geen zin om nu op twee bekkende mensen in te lopen en jij lijkt me ook niet al te vrolijk over Matt. Anders kunnen we ook altijd nog beneden tv gaan kijken ofzo." Ik bedankte god letterlijk toen John dat zei. MIjn ogen lichte op en een echte glimlach speelde rond mijn lippen.
    '' Goed idee. Aangezien ik me doodverveel in die kamer. Zullen we dan maar naar beneden gaan?'' Zei ik tegen hem en liep richting de trap. Opeens schoot mij te binnen dat hij niks had gezegt over mijn ogen. Mijn lichaam verstijfde even en ontspande 2 seconde daarna. Hoe kan hem dat niet opvallen? De meeste vragen altijd of je heb gehuild. Nou ja. Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten.


    John Hunter BellGang/Zitkamer
    Ik glimlachte toen zijn ogen begonnen te stralen bij mijn voorstel. Goed gegokt dus. Ik knikte bij zijn voorstel om beneden te gaan zitten en liep rustig met hem de trap af. Nu pas merkte ik op dat ik hem nog niet eens goed had aangekeken. Mijn ogen waren het grootste deel van de tijd op de grond gericht geweest omdat ik me schaamde voor Hunter. Toen hij opeens stilstond en toen na twee seconde weer doorliep keek ik hem wel even vreemd aan, maar hij liep erg snel door. Pas toen hij op de bank plofte en ik voor hem op de tafel ging zitten merkte ik zijn ogen op. "Gaat het wel?" vroeg ik voorzichtig in de hoop niet te verpesten wat ik net als beginnetje van een misschien vriendschap had opgebouwd. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en keek hem met medelijden in mijn ogen aan. Ik wilde niet dat mensen leden, een eigenschap die erg lastig was als je een lichaam deelde met een psychopate player maar goed.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:00 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Dat tongetje van Barty Junior]


    [Haha, oke x'D
    Ik vind Barty Junior eng :')
    Zo'n gozer als hij wil ik echt niet tegen komen in een donker steegje, of uberhaupt ergens x'p]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    [Haha, oke x'D
    Ik vind Barty Junior eng :')
    Zo'n gozer als hij wil ik echt niet tegen komen in een donker steegje, of uberhaupt ergens x'p]


    [Ik vind hem wel grappig :$]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [David Tennant is cool!

    ]


    Bowties were never Cooler

    My Gosh!
    Tis de laatste dag van juni! ;D
    You know what that means??? ^^

    Btw, ik vind die tik van Barty Junior gwn eng.. krijg er steeds weer rillingen van x'D
    Verder is hij best geniaal :')

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:12 ]


    Little do you know


    Bowties were never Cooler

    Roww schreef:
    My Gosh!
    Tis de laatste dag van juni! ;D
    You know what that means??? ^^

    Btw, ik vind die tik van Barty Junior gwn eng.. krijg er steeds weer rillingen van x'D
    Verder is hij best geniaal :')


    [Ten eerste: Ik dacht dat het Juli was.
    Ten tweede: Als het juni is. Hoe kan het dan zijn dat ik hier in Australië dan al bijna 3 uur in 1 Augustus leef :') ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    KiliOfDurin schreef:



    Noooo!
    Stop it! PLEASE! X.x

    Btw:



    It's the last day of June C:
    Our Hero and Queen are .. Jariiig! ^^
    Oke laat ik het anders zeggen,
    It's our Hero and Queen's B-Daaay! ;D
    Yaaaaay x'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:16 ]


    Little do you know

    Inderdaad!


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ten eerste: Ik dacht dat het Juli was.
    Ten tweede: Als het juni is. Hoe kan het dan zijn dat ik hier in Australië dan al bijna 3 uur in 1 Augustus leef :') ]


    Jij bent gewoon.. Uhm..
    Over datum? :'D

    Oké, dit is erg x'd
    Ik lig dubbel om mijn eigen grap x'D


    Little do you know

    Rafael Montrose

    '' Gaat het wel?'' Vroeg John aan mij. Even voelde ik me betrapt maar al snel keek ik hem glimlachend aan.
    '' Ja hoor! '' Zei ik blij terwijl ik wegzakte in de bank. '' Waarom zou het niet gaan?'' Vraag ik vervolgens. Opeens loopt het meisje-Lyric- dat daarnet nog gezeten had de kamer uit en ik kijk haar verbaast na. '' En nog steeds vraag ik me af wie dat is. '' Mompel ik terwijl mij weer wend tot John. Even denk ik eraan om Steffanie te bellen. Nou ja. Ik heb er geen zin in. Steffanie is irritant. Jup zo spreek ik over mijn vriendin. Ze is knap. En wel aardig maar daar stop het mee. Als ik het zo bedenk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon.. Uhm..
    Over datum? :'D

    Oké, dit is erg x'd
    Ik lig dubbel om mijn eigen grap x'D


    [hahahaha xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roww schreef:
    (...)

    [Doe D:
    Want dat was waar ik ook aan dacht x'D]

    Matt Johnson || In the Corridors
    "Matt, Matt, Matt, maak dat mijn groene olifant wijs, zolang jij niets kan bewijzen, geloof ik niets van alle talenten die je nu hebt opgenoemd." zegt Ella terwijl ze haar hand door haar haren haalt.
    "Oh, je geloofd me niet?" vraag ik haar zielig "Je vertrouwd me gewoon niet" murmel ik zacht. Mijn wenkbrauwen trekken naar elkaar toe in een verdrietige frons. Ik kijk om me heen.
    "Uhm.. Iemand hier die toevallig, heel toevallig misschien een gitaar mee heeft?!" roep ik door de gangen met mijn handen als toeter voor mijn mond "Zou het niet sexy zijn? een paarse Hippo die gitaar speelt?" zeg ik grinnikend.


    [Oké, je moet echt stoppen met het feit dat Ella haar lippen likt.. Ik zie steeds Barty Crouch Junior voor me x.x
    Dat is gewoon dood en dood eng x'D]
    (Only True Potterheads will understand this..)

    Ghehehehehe


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing