Appelboompje schreef:
Abigail Pierce kamer 3 / keuken
Loki complimenteerde me na mijn blok dicht te hebben geslagen en ik glimlachte, "Dankje"
Toen hij het blok terug op het bed neer gelegd had pakte ik mijn dagboek ik legde het onder in mijn nachtkastje, de andere blokken legde ik erop. Morgen zou ik wel een betere verstop plek zoeken, zou iemand kijken onder mijn matras?
"Heb je zin in thee?" Ik draaide me om, en knikte. Hij leek me niet echt een thee mens maar thee was altijd goed. "Jah thee is goed."
En ik liep opnieuw voor hem uit, half lopend half huppelend, dit keer richting de keuken.
Nou zul je denken heeft dat mens een uitknop? Nou, eigenlijk niet.... Zelfs na de gehele reis al het wachten bij de skilift en het ruzie maken met Matt was ik nog steeds niet echt moe.
Eens in de keuken keek ik rond, waterkoker, waterkoker, waterkoker..... Daar! Ik liep er heen en pakte het ding om het bij de gootsteen te vullen met water, waarna ik hem terug zette en op de aan knop drukte zodat het water kon gaan koken.
Daarna sprong ik naast de waterkoker op het aanrecht, ik hield er van om hoog te zitten, het maakte me wat groter..
[ de stukjes worden steeds langer ]
Thomas William LaufreysonKamer 3/Keuken
Toen ik vroeg of ze thee wilde stemde ze snel in. Het liefst dronk ik een mix van Absinthe en Guinness, maar die twee zouden ze hier vast niet hebben, dus thee was prima. Ik liep licht grinnikend achter haar aan naar de keuken. Ze was zo levendig en vrolijk de hele tijd. Met mijn witte huid, zwarte haar en lange dunne verschijning zag ik er altijd wat afschrikwekkender uit en ook een stuk minder levendig en vrolijk. Eenmaal in de keuken ging ik opzoek naar twee mokken, theezakjes, melk en suiker. Zelf dronk ik mijn thee alleen met melk, maar ik wist niet of zij suiker wilde. Ik vond uiteindelijk alles in hetzelfde kastje, behalve de mokken en de melk. De mokken vond ik in een ander kastje en de melk haalde ik uit de koelkast. Gelukkig ging die precies zo open dat ze er niet in kon kijken. Ik liep naar het aanrecht en leunde ertegen naast de plek waar zij zat. Ondanks dat ze nu hoger zat en ik leunde was ik nogsteeds een beetje langer. Ik wachtte rustig tot het water kookte en schonk het toen kundig in de twee mokken. Ik deed er theezakjes in en gaf er toen een met een lepeltje aan haar. In de ander goot ik wat melk bij de thee en roerde rustig terwijl ik wachtte op de juiste kleur.
[Absinthe en Guinness zijn bijde drank]
SeaWaves schreef:
Rafael Montrose
"Laten we anders gewoon op onze kamer op hem wachten. Ik heb echt geen zin om nu op twee bekkende mensen in te lopen en jij lijkt me ook niet al te vrolijk over Matt. Anders kunnen we ook altijd nog beneden tv gaan kijken ofzo." Ik bedankte god letterlijk toen John dat zei. MIjn ogen lichte op en een echte glimlach speelde rond mijn lippen.
'' Goed idee. Aangezien ik me doodverveel in die kamer. Zullen we dan maar naar beneden gaan?'' Zei ik tegen hem en liep richting de trap. Opeens schoot mij te binnen dat hij niks had gezegt over mijn ogen. Mijn lichaam verstijfde even en ontspande 2 seconde daarna. Hoe kan hem dat niet opvallen? De meeste vragen altijd of je heb gehuild. Nou ja. Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten.
John Hunter BellGang/Zitkamer
Ik glimlachte toen zijn ogen begonnen te stralen bij mijn voorstel. Goed gegokt dus. Ik knikte bij zijn voorstel om beneden te gaan zitten en liep rustig met hem de trap af. Nu pas merkte ik op dat ik hem nog niet eens goed had aangekeken. Mijn ogen waren het grootste deel van de tijd op de grond gericht geweest omdat ik me schaamde voor Hunter. Toen hij opeens stilstond en toen na twee seconde weer doorliep keek ik hem wel even vreemd aan, maar hij liep erg snel door. Pas toen hij op de bank plofte en ik voor hem op de tafel ging zitten merkte ik zijn ogen op. "Gaat het wel?" vroeg ik voorzichtig in de hoop niet te verpesten wat ik net als beginnetje van een misschien vriendschap had opgebouwd. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en keek hem met medelijden in mijn ogen aan. Ik wilde niet dat mensen leden, een eigenschap die erg lastig was als je een lichaam deelde met een psychopate player maar goed.
[ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:00 ]
Bowties were never Cooler