• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissCastle schreef:
    (...)


    (popcorn)xD

    Ja , ja , ik ben hier slecht in :ppp


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Errm lemme think, ze moeten snel zijn , want ik suck hier echt in en we moeten bijna op vakantie , lol
    Gregory McEwan
    Anna leverde zich volledig aan mij over, zacht begon ik , tja , hoe zeg je dat, mijn ding te doen, de kamer werd steeds warmer en ons gehijg steeds luider.
    Na even ging ik sneller, en daarna nog sneller een angenaam gevoel verspreidde zich door mijn lichaam en ik kwam klaar
    (sorry , parents are home)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Oke ik wist niet dat Raf was verdwenen aangezien hij al een heel tijdje in kamer 1 zit. xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Ik pas het wel aan. Maar waarom heeft hij dan de hele tijd niets gezegt of gedaan terwijl Dena en John daar waren of terwijl John en Hunter bezig waren?]


    Bowties were never Cooler

    [aangepast]


    Bowties were never Cooler

    [Imagination, my friend.]



    Anna Sharp
    Ik sloot mijn ogen en liet Gregor maar begaan. Ik denk dat hij diegene was die het het meeste had gemist. Ik voelde dat Gregor steeds sneller ging en dat mijn genot groter werd. Plotseling voelde ik Gregor klaar komen en niet veel later kwam ik ook langzaam klaar. Uitgeput zakte Gregor van mij af en ik lachtte even. 'Dat was me wat,' grijnsde ik. 'Uhu,' antwoordde Gregor, betekend dat hij al ver weg weg. Ik porde hem in zijn zij en onder het kussen haalde ik zijn pyama tevoorschijn. Hij lag namelijk op mijn plaats en ik op de zijne. Langzaam deed Gregor het aan en ging op zijn eigen plaats liggen, waar hij in slaap viel.
    Ik verdween naar de badkamer waar ik een borstel door mijn haren haalde en ook mijn pyama aan deed. Ik wachtte even totdat Gregor sliep en ging toen naar onder, om te kijken of alles in orde was.
    Alles bleek in orde te zijn en ik ging weer terug naar onze kamer. Ik deed de deur achter mij dicht en deed al het licht uit, waarna ik naast Gregor ging liggen. Alle spanning van vandaag viel van mij af en ik nestelde me naast Gregor, die in zijn slaap een arm om mij heen sloeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    [Ik pas het wel aan. Maar waarom heeft hij dan de hele tijd niets gezegt of gedaan terwijl Dena en John daar waren of terwijl John en Hunter bezig waren?]


    [Geen idee xD Waarschijnlijk was hij verdiept in zijn muziek. Of ik had geen zin om even te rpgen met Raf ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Hopelijk kan je er zo wat mee]


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    'Zoo, we kunnen naar onder gaan,' zei ik vrolijk tegen Laurinda. Ik huppelde al naar onderen en ging op de bank zitten. In de keuken waren twee mensen bezig met iets waar ik me niet in interesseerde. 'Oké, voordat je iets gaat zeggen. Nee, ik heb niets met John. We hebben elkaar niet zitten kussen of iets toen we op de kamer waren. Dus nee. En die andere gast. Weet ik veel. Matt zit teveel achter de meisjes aan.' Ik lachte even. 'Geen van de jongens voor mij.' Ik zag dat mevrouw Sharp weer naar onderen kwam. Ze had zich al aangekleed in haar pyama. Ik dacht dat ze iets ging zeggen over het late opblijven, maar blijkbaar vond ze het goed. Ze vertrok weer gauw naar boven en ik keek uitdagend naar Laurinda.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lassie, Micha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Shiiit er had iemand moeeite met internet.afsluiten dus ik kon er niet op


    nou zijn alle mensjes weg :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Shiiit er had iemand moeeite met internet.afsluiten dus ik kon er niet op


    nou zijn alle mensjes weg :(


    [Ik wist al dat ik ontzichbaar was maar je hoeft het er niet nog eens in te schrijven hoor! xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sorry schatje ik bedoelde de mensjes waarmee mijn persoontjes bezig zijn nu kan ik niet rpgen :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Sorry schatje ik bedoelde de mensjes waarmee mijn persoontjes bezig zijn nu kan ik niet rpgen :(


    [Haha maakt niet uit ;) Ik zelf hoef niet te rpgen nu aangezien ik anders Louis Walsh in een bruidjurk er in plaats. En dat is niet goed xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    (lijkt me eigenlijk wel leuk xd)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign