• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ow, ik dacht al want achter zijn naam staat 1]


    Bowties were never Cooler

    Rafael Montrose

    Een vermakelijke glimlach verschijnt op mijn lippen en ik sta op en loop naar John toe.
    ''Het maakt niet uit hoor. Maar ik ga mee. aangezien ik me dood verveel.'' Zeg ik tegen hem terwijl ik de kamer uitloop. Matt was vast en zeker nog bij Ella. Maar waar zij slaapt weet ik niet. Ik draai me naar John toe en kijk hem even aan. '' Waarschijnlijk is Matt bij Ella. Maar waar zij slaapt weet ik niet. '' Leg ik uit. Mijn ogen sla ik af en ik kijk even naar de gang. Ik geef toe. Ik ben als de dood voor Matt. Aangezien ik weet hoe hij bij de skilift blikken naar Ella en mij gooide. dus ik heb hem niet graag kwaad. Ik blijf nu maar ook uit de buurt van Ella. Ze mag me gaan haten maar ik wil gewoon niet dat Matt kwaad op me word. Ik ben bang. Maybe dat ik bot ga doen tegen Ella maar ze verdient dat niet.

    { Awh poor Raffy xD }


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thomas William Laufreyson Kamer 3
    Ik had moeite me los te rukken van het prachtige uitzicht buiten om me weer op alles wat hier binnen speelde te concentreren. Ik pakte het blok van haar aan en liet me in kleermakerszit op de grond zakken met het blok op mijn schoot. Achter me hoorde ik haar wat rommelen. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar sloeg voorzichtig het blok open. Ademloos keek ik naar de prachtige tekeningen die mijn blauwdrukken helemaal lieten verbleken. Met de grootste zorg sloeg ik bladzijde na bladzijde om. "Wauw" mompelde ik zacht. Toen ik blij de laatste tekening was sloeg ik voorzichtig het blok dicht en draaide mijn lijf zo dat ik haar aan kon kijken. "Je kan echt prachtig tekenen." zei ik met een oprechte glinster in mijn ogen. Ik stond op en legde het blok weer op haar bed. Van het blok met het slotje erop bleef ik af. Ik leunde licht tegen haar bed. "Heb je zin in thee?" vroeg ik in mijn zachte stem. Ik was eigenlijk van plan geweest thee te maken voor ik ging slapen om er lekker rustig van te worden en dan nog wat te gaan lezen, maar dit was ook wel leuk geweest, al had ik nogsteeds zin in thee.


    Bowties were never Cooler

    John Hunter Bell Gangen/Kamer 1
    Ik trok een wenkbrauw op toen hij zei dat het niet uitmaakte. Waar was hij geweest? Neverland? Ik had net een heel, waarschijnlijk in zijn oren compleet gestoord, gesprek gehad met Hunter en hij zei dat het niets uitmaakte. Ik klom van mijn bed en keek naar hem. Aha, hij had zijn oortjes in, daar zou eht wel aan liggen. De opluchting was op mijn gezicht nu even af te lezen. "Dat is nog eens geluk hebben." zei Hunter in zijn zware stem tegen me. Direct shushte ik hem zacht waarna ik snel achter de jongen aan liep. Rafael heette hij volgens mij. Ik knikte bij zijn uitleg. Ik wist niet hoe hij dat wist, maar het kon me eigenlijk ook weinig schelen. Die Ella was vast nu all Matt's vriendinnetje. Ik liep nog een stuk met Raf mee tot ik hem zacht bij zijn arm pakte. "Laten we anders gewoon op onze kamer op hem wachten. Ik heb echt geen zin om nu op twee bekkende mensen in te lopen en jij lijkt me ook niet al te vrolijk over Matt. Anders kunnen we ook altijd nog beneden tv gaan kijken ofzo." Ik had het niet op stelletjes, zelfs niet op one-night-stands. Zeker niet omdat ik nog wel eens naast een meisje was wakker geworden die Hunter had meegenomen en van wie ik de naam niet eens meer wist.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce kamer 3 / keuken
    Loki complimenteerde me na mijn blok dicht te hebben geslagen en ik glimlachte, "Dankje"
    Toen hij het blok terug op het bed neer gelegd had pakte ik mijn dagboek ik legde het onder in mijn nachtkastje, de andere blokken legde ik erop. Morgen zou ik wel een betere verstop plek zoeken, zou iemand kijken onder mijn matras?
    "Heb je zin in thee?" Ik draaide me om, en knikte. Hij leek me niet echt een thee mens maar thee was altijd goed. "Jah thee is goed."
    En ik liep opnieuw voor hem uit, half lopend half huppelend, dit keer richting de keuken.
    Nou zul je denken heeft dat mens een uitknop? Nou, eigenlijk niet.... Zelfs na de gehele reis al het wachten bij de skilift en het ruzie maken met Matt was ik nog steeds niet echt moe.
    Eens in de keuken keek ik rond, waterkoker, waterkoker, waterkoker..... Daar! Ik liep er heen en pakte het ding om het bij de gootsteen te vullen met water, waarna ik hem terug zette en op de aan knop drukte zodat het water kon gaan koken.
    Daarna sprong ik naast de waterkoker op het aanrecht, ik hield er van om hoog te zitten, het maakte me wat groter..


    [ de stukjes worden steeds langer :D]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 17:02 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rafael Montrose

    "Laten we anders gewoon op onze kamer op hem wachten. Ik heb echt geen zin om nu op twee bekkende mensen in te lopen en jij lijkt me ook niet al te vrolijk over Matt. Anders kunnen we ook altijd nog beneden tv gaan kijken ofzo." Ik bedankte god letterlijk toen John dat zei. MIjn ogen lichte op en een echte glimlach speelde rond mijn lippen.
    '' Goed idee. Aangezien ik me doodverveel in die kamer. Zullen we dan maar naar beneden gaan?'' Zei ik tegen hem en liep richting de trap. Opeens schoot mij te binnen dat hij niks had gezegt over mijn ogen. Mijn lichaam verstijfde even en ontspande 2 seconde daarna. Hoe kan hem dat niet opvallen? De meeste vragen altijd of je heb gehuild. Nou ja. Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Rafael Montrose

    Een vermakelijke glimlach verschijnt op mijn lippen en ik sta op en loop naar John toe.
    ''Het maakt niet uit hoor. Maar ik ga mee. aangezien ik me dood verveel.'' Zeg ik tegen hem terwijl ik de kamer uitloop. Matt was vast en zeker nog bij Ella. Maar waar zij slaapt weet ik niet. Ik draai me naar John toe en kijk hem even aan. '' Waarschijnlijk is Matt bij Ella. Maar waar zij slaapt weet ik niet. '' Leg ik uit. Mijn ogen sla ik af en ik kijk even naar de gang. Ik geef toe. Ik ben als de dood voor Matt. Aangezien ik weet hoe hij bij de skilift blikken naar Ella en mij gooide. dus ik heb hem niet graag kwaad. Ik blijf nu maar ook uit de buurt van Ella. Ze mag me gaan haten maar ik wil gewoon niet dat Matt kwaad op me word. Ik ben bang. Maybe dat ik bot ga doen tegen Ella maar ze verdient dat niet.

    { Awh poor Raffy xD }


    Hahaha x'D
    Hij is bang x'D
    LOL!


    Matt Johnson || Op de Gangen
    Ella huppelt de gang op. Vrolijk huppel ik mee.
    "Dus, is er enig speciaal talent dat je hebt waarmee je me kan amuseren ?" vraagt ze me dan.
    "Uh.. Ik kan zingen?" zeg ik grinnikend, oké ik ben zo vals als een kraai maar dat weet zij niet "En ik kan ook ge-wel-dig gitaar en piano spelen, wist je dat?" ik wiebel vrolijk met mijn wenkbrauwen.
    "Maar hé, niemand heeft een gitaar of piano bij zich dus ja dat kan ik niet bewijzen" zeg ik sipjes, niet dat ik het erg vind. Maar eigenlijk vind ik het ook wel jammer.. ik had Ella haar gezicht wel willen zien als ik gitaar ging spelen of zo.. Ik denk dat ze dan echt helemaal stuk gaat.
    Eerlijk gezegt ben ik niet aan het opscheppen over mijn 'talenten' ik ben gewoon grappig aan het doen, dus ik hoop niet dat ze me nu een opschepper vind of zo.


    Little do you know

    [Gheheheheheheheheehehehe xD Oke nu heb ik zin om Juliet de gang op te sturen met gitaar en al en toevallig langs Matt te laten lopen xD Bam dan ga ik pas stuk xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Bij Matt in de gangen.

    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. Zingen, gitaar, piano ? Ik geloofde er niets van. Hij, muzikaal ? Dat was een even grote grap als ik die iets nuttigs deed. Zolang hij niets kon bewijzen, ging ik hem niet geloven ook.
    Ik liet een sarcastische lach horen, "Matt, Matt, Matt, maak dat mijn groene olifant wijs, zolang jij niets kan bewijzen, geloof ik niets van alle talenten die je nu hebt opgenoemd." Ik haalde mijn vingers door een paar lokken en likte over mijn lippen. Daar ging mijn zenuwtikje weer. Het was niet echt omdat ik zenuwachtig was, ik weet het niet, het gebeurde gewoon. Soms deed ik het dagen niet en soms deed ik het meer in een uur dan ik in een voorbije week had gedaan.

    SeaWaves schreef:
    [Gheheheheheheheheehehehe xD Oke nu heb ik zin om Juliet de gang op te sturen met gitaar en al en toevallig langs Matt te laten lopen xD Bam dan ga ik pas stuk xD]


    [Doe D:
    Want dat was waar ik ook aan dacht x'D]

    Matt Johnson || In the Corridors
    "Matt, Matt, Matt, maak dat mijn groene olifant wijs, zolang jij niets kan bewijzen, geloof ik niets van alle talenten die je nu hebt opgenoemd." zegt Ella terwijl ze haar hand door haar haren haalt.
    "Oh, je geloofd me niet?" vraag ik haar zielig "Je vertrouwd me gewoon niet" murmel ik zacht. Mijn wenkbrauwen trekken naar elkaar toe in een verdrietige frons. Ik kijk om me heen.
    "Uhm.. Iemand hier die toevallig, heel toevallig misschien een gitaar mee heeft?!" roep ik door de gangen met mijn handen als toeter voor mijn mond "Zou het niet sexy zijn? een paarse Hippo die gitaar speelt?" zeg ik grinnikend.


    [Oké, je moet echt stoppen met het feit dat Ella haar lippen likt.. Ik zie steeds Barty Crouch Junior voor me x.x
    Dat is gewoon dood en dood eng x'D]
    (Only True Potterheads will understand this..)


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    [Doe D:
    Want dat was waar ik ook aan dacht x'D]

    Matt Johnson || In the Corridors
    "Matt, Matt, Matt, maak dat mijn groene olifant wijs, zolang jij niets kan bewijzen, geloof ik niets van alle talenten die je nu hebt opgenoemd." zegt Ella terwijl ze haar hand door haar haren haalt.
    "Oh, je geloofd me niet?" vraag ik haar zielig "Je vertrouwd me gewoon niet" murmel ik zacht. Mijn wenkbrauwen trekken naar elkaar toe in een verdrietige frons. Ik kijk om me heen.
    "Uhm.. Iemand hier die toevallig, heel toevallig misschien een gitaar mee heeft?!" roep ik door de gangen met mijn handen als toeter voor mijn mond "Zou het niet sexy zijn? een paarse Hippo die gitaar speelt?" zeg ik grinnikend.


    [Oké, je moet echt stoppen met het feit dat Ella haar lippen likt.. Ik zie steeds Barty Crouch Junior voor me x.x
    Dat is gewoon dood en dood eng x'D]
    (Only True Potterheads will understand this..)


    [Oke wacht ik ga reageeren. Met Juliet :D Dit word lachen XD Btw nu je dat zegt over Barty. Ow god XD]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 18:11 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Juliet Cile
    Haar pyjama

    Net als ik me pyjama aan heb hoor ik iemand iet schreeuwen over de gang.
    ''Uhm.. Iemand hier die toevallig, heel toevallig misschien een gitaar mee heeft?!" Ik kan er uit op maken dat dat Matt is. Ik pak me gitaar en loop de kamer uit en loop een verdieping omhoog. Ik zie Ella en Matt staan. Ella heeft zo te zien haar slaapkleding aan en Matt....
    '' Het is toch geen carnaval?'' Vraag ik terwijl mijn wenkbrauwen omhoog schieten. Matt heeft een hyppo pyjama aan en ik moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Wat trouwens niet lukt en ik schiet in de lach. Nog na lachend rits ik de leren hoes open en geef Matt mijn gitaar. '' Matt, als je hem kapot maakt... '' Zeg ik waarschuwend. Ja ik ben erg gesteld op mijn gitaar. Ik ga op de trapleuning zitten en kijk hem afwachtend aan. Oke een hyppo die gitaar speelt. Dit word me wat. Opeens schiet me iets te binnen. '' Wacht even! '' Roep ik. Ik ga anders zitten en glij naar beneden en ren naar mijn kamer waar ik mijn mobiel uit mijn broekzak pak. Vervolgens ren ik weer de trap op en klap mijn neon roze hoesje open van mijn iPhone 5. Ik zet hem op video en kijk Matt afwachtend aan. '' Speel maar dan. '' Zeg ik met een grote glimlach.

    [Ja Juliet wil dit vast leggen xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Omg, David! Hij deed hetzelfde tijdens zijn eerste aflevering als The Doctor]


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson || In the corridors
    Plots komt Juliet met een gitaar de gang in lopen.
    ''Het is toch geen carnaval?'' vraagt ze me.
    "Oh.. nee! Oeps.. Moet ik mijn pak anders uit doen?" vraag ik grijnzend "Oh, nee wacht.. Matty moest zijn kleertjes aan houden van Ella" zeg ik pruilend.
    "Das nou jammer voor alle meisjes hier" vervolg ik grinnikend. Juliet opent de leren gitaar hoes en overhandigt de gitaar.
    "Matt, als je hem kapot maakt... '' zegt ze dreigend tegen me. "Ja oké, als ik hem stuk maak ben ik dood, ik begrijp het" zeg ik met een glimlach. Haar pappie zal vast wel iemand inhuren als ik zijn dochter aan het huilen maak? Ze ziet er namenlijk álles behalve arm uit.
    Juliet gebied me te wachten en gaat naar beneden waarna ze terug komt met een Iphone, nog iets wat haar rijk maakt, en zet het waarschijnlijk op film. Ik grijns breed en doe de muts van de Hippo pyjama over mijn ogen waarna ik de gitaar goed vastpak. Ik denk even na, vorig jaar heeft Pete me een liedje geleert, The A team van Ed sheeran. Pete kan namenlijk wél gitaar spelen en dankzij hem kan ik het liedje spelen, en heel slecht in zingen ben ik niet.. Twijfelend sla ik de eerste toon aan, hopende dat ik het nog kan.. Zacht begin ik te spelen, zo onzeker als ik ben zing ik bijna onverstaanbaar mee.. 'Matt, je laat nu de kant zien waarvan je niet wil dat men het kent.. Stop hiermee!' schreeuwt een stem in mijn hoofd me toe. Maar ik negeer het en ga gewoon door, me afsluitend van de rest van de wereld. Ja, ik kan gitaar.. als ik het oefen, en ja ik kan best zingen tis niet perfect ofzo maar ik kan het en ik probeer het tenminste.
    Zacht zing ik mee met de muziek, maar naarmate ik hoor dat ik niet vreselijk vals zing ga ik langzaam maar zeker wat luider zingen, en steeds word ik stukje bij beetje zekerder van mijn zaak. Eigenlijk past dit nummer bij me. Een vriendin van me, ja we hebben het nooit uit gemaakt, was verslaafd aan drugs en zat -gedwongen- in de prostitutie dit werd haar dood.. Het heeft me gebroken, en sinds toen ben ik veranderd in de jongen die ik nu ben, de ongevoelige arrogante playboy..
    Als ik de laatste noten van het nummer aangeslagen heb kijk ik de twee dames breed grijnzend aan "en?" vraag ik met een onderdrukte grijns.


    [Lol, Matty showed the real Matty for a few minutes :')
    Now he's gone for.. a long time again x'D]


    Little do you know

    KiliOfDurin schreef:
    [Omg, David! Hij deed hetzelfde tijdens zijn eerste aflevering als The Doctor]


    Hij deed wat? x'D


    Little do you know