• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda is wel vrij die zit beneden op de bank :)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 11:25 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Das Mabel d'r kamergenoot d:]
    Mabel Winter || Living Room
    Mabel's look

    Rustig loop ik de trap af, op naar de woonkamer. Ik heb zojuist een ander shirt aan getrokken omdat het best warm is hier. Nu ben ik onderweg naar beneden, ik heb wel zin om mijn kamergenoot te ontmoeten. Ze zal vast wel ergens zijn hier.
    Als ik in de deur van de woonkamer sta zie ik een meisje alleen zitten. Maar even ontdekken wie zij is dan?
    Ik loop ernaar toe en ga naast haar op de bank zitten en kijk haar even aan "Hey, ik ben Mabel, weet jij toevallig wie Laurinda is?" vraag ik haar "Ze is mijn kamer genoot" vervolg ik met een glimlachje. Kort kijk ik de kamer rond, alles in me op nement. Rafael en John zitten hier ook, ik weet nu wel bijna iedereen bij de naam te noemen, van de jongens dan.. De meiden weet ik nog niet echt, maar dat komt ook omdat ik beter met jongens kan opschieten dan met meiden. Jongens zijn rustig en kunnen best leuk zijn en zo, maar meiden zijn vaak zó druk en zó overdreven. Daar kan ik niet zo heel goed tegen, aangezien ik juist meer serieus en rustig ben. Je kan me vergelijken met een volwassene.. Al kleed ik me totaal niet zo, en dat zal ik nooit gaan doen ook.


    Little do you know

    [iknow xD da gaat niet goed, laurinda is HET voorbeeld van een duracell konijntje ]

    Laurinda Pearl

    Er komt een meisje de woonkamer binnen, ze gaat naast me zitten en vraagt wie 'Laurinda is.' Ik haal mijn schouders op "Geen idee" zeg ik met een grijns, "Maar laat me mezelf voorstellen, Laurinda Pearl" en ik steek mijn hand uit.
    "Dan moet jij Mabel zijn, nietwaar? " en ik lach naar der.
    Dat is dus mijn kamergenoot, ga jij net zo gezellig zijn als ik wil dat je bent of ben je een stuk chagrijn? Met mijn ogen probeer ik haar ongeveer te peilen, ik hoopte toch dat ze in ieder geval iets plezier kon maken


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mabel Winter || Living Room
    Het meisje zegt dat ze niet weet wie dat is maar stelt zich vervolgens grijnzend voor als Laurinda Pearl. Ik grinnik zacht.
    "Dan moeten hier twee Laurinda's zijn" zeg ik grinnikend.
    "Dan moet jij Mabel zijn, niet waar?" vraagt ze me met een lachje.
    Ik knik "Yep, Mabel Winter, maar je kan me ook batwoman noemen?" zeg ik grinnikend terwijl ik naar mijn shirt wijs. Ja, ik ben in een melige bui.. Ik heb zojuist een snoepje gegeten, waar waarschijnlijk gewoon niks in zat maar ik word soms nogal hyper van snoep.. Het geen wat mij het meest hyper maakt zijn Donuts, daarmee ben ik mezelf gewoon niet meer..


    [Oké, ik heb een vrouwlijk persoon nodig voor een Personage in een RPG, ik ben niet zo goed met knappe beroemdheden dusja :')
    Kan iemand me helpen? noem maar aub gwn een paar namen dan kijk ik wel of het past d:
    Ze moet wel een beetje ouder lijken, zowieso ouder dan twintig want et word een leraar d:
    en graag jonger dan dertig :')
    Maar ik weet zelf niemand, ik kijk niet zoveel Tv series dus ik weet het gewoon echt niet te vinden x'D]


    Little do you know

    [Oké, ik ga eventjes melden dat ik mijn persoontje ga stallen omdat ik vanavond vertrek op kamp. Ik wil niet echt dat iemand haar bespeelt, daarom stal ik haar maar, ik heb 1 van haar ouders laten doodgaan, random i know, dus daarom gaat ze eventjes naar huis, voor 10 dagen want zolang ben ik weg, en dan komt ze terug.]


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    Ik lachte toen Matt helemaal onderaan de trap was, maar weer terug naar boven kwam. Hé, als hij zei dat hij iets ging doen ging ik hem laten doen. Hij legde zijn handen weer in mijn knieholtes en zijn andere hand op mijn rug waarna hij me weer optilde. Zonder enige moeite werd ik de lucht ingegooid en liepen we samen naar beneden. Of tja, hij liep, ik lag. Toen we beneden stonden sloeg hij een arm om mijn schouders en liep naar de keuken waar Rafael en John zaten. Blijkbaar waren het allebei kamergenoten aangezien Matt ze begroette als zijn kamergenoten.
    De iPhone in mijn broekzak begon te trillen en een geluidje te maken waardoor ik Matt zijn armen van me aflegde en wegliep naar de gang om op te nemen.
    "Papa," begroette ik hem op een vrolijke toon, "Hey Eve." Hij had de gewoonte om me met Eve aan te spreken en niet met Ella zoals mijn mama deed. Zijn stem klonk een heel stuk minder vrolijk dan ik was waardoor ik slikte, "W-wat is er ?" "Ella, meisje, het is beter als je naar huis komt voor een paar dagen." "Wat waarom ?" "Mama heeft zelfmoord gepleegd Ella." Verward keek ik naar de muur voor me. Mijn iPhone viel uit mijn handen op het tapijt dat onder mijn voeten lag. Zelfmoord ? Tranen stapelden zich op in mijn donkerbruine ogen waarna ik me tegen de muur naar beneden liet zakken. Stilletjes vielen de tranen over mijn wangen, ze was er niet meer. De enige persoon die me had begrepen op mijn 15e was er niet meer. De enige persoon die mij had doen geloven dat ik erdoor kon raken had nu zelf ervoor besloten om weg te gaan. Ik had meer thuis moeten zijn. Ik had nooit alleen mogen gaan wonen met mijn beste vriendin. Ik had haar kunnen tegenhouden, ik had het kunnen zien dat er iets mis was. Ik trok mijn neus op en veegde de tranen van mijn gezicht. Het maakte niet veel uit, iedereen kon toch al zien dat ik aan het wenen was. Ik likte over mijn lippen om de tranen die daar waren beland weg te halen en stond op. Ik nam mijn iPhone op, drukte het gesprek weg en stuurde dat ik zou komen, zo vlug als ik kon. Mijn vader antwoordde dat hij al een taxi had gestuurd. Langzaam liep ik de keuken in waarna ik mijn handen nogmaals over mijn gezicht haalde. Ik kuchte even om de brok in mijn keel weg te krijgen en keek verward om me heen, "Weet iemand waar ik de begeleidster kan vinden ?"

    Matt Johnson || Living Room
    Ella loopt de kamer uit en pakt haar mobiel, ze word blijkbaar gebeld door iemand. Ik kijk haar na maar haal uiteindelijk mijn schouders op.
    Als ze na een tijdje terug komt de woonkamer in schrik ik zichtbaar, ze heeft gehuild..
    "Weet iemand waar ik de begeleidster kan vinden ?" vraagt ze.
    "Ik.. Ella gaat het wel?" vraag ik geschrokken. Dat telefoontje moet wel heel erg zijn.. Ik sla bescherment een arm om haar heen "Ik denk dat ze boven zijn" zeg ik zacht tegen haar.


    Little do you know

    'sarah canning :D
    Torrey DeVitto


    Laurinda Pearl
    "Okee batwoman " zeg ik met een bigsmile
    "Eeeen wat gaan wij doen want ik word knetter gek van hier stil zitten, en ben nog laaaaang niet moe en MOET MIJN ENERGIE KWWWWIIIIJT hihi" Jup ik ben druk.
    Eigenlijk altijd... Arme mensen om mij heen ... hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Wie is wie van TVD?? x'D
    Als ik die namen in typ dan krijg ik foto's van zo'n beetje iedereen van TVD d:]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Wie is wie van TVD?? x'D
    Als ik die namen in typ dan krijg ik foto's van zo'n beetje iedereen van TVD d:]


    sarah is tante jenna
    en torrey is merridith fell of hoe je het schrijven moet xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Ik, Ella gaat het wel ?" Matt sloeg een arm om me heen waarna ik naar hem opkeek en naar hem lachte. Het was zo'n verdrietige lach. Een lach die je gebruikte als je niet wist wat je ervan moest denken wat er net gebeurd was, als je niet wist wat eerst te voelen waardoor je maar lachte.
    "Mijn mama heeft zelfmoord gepleegd." De lach vervaagde van mijn gezicht waarna ik naar beneden keek en mijn hoofd schudde. Mijn schouders begonnen te schokken waarna ik onder zijn arm vandaan kroop en diep ademhaalde.
    "Ik moet even naar huis, alles regelen voor de begrafenis en die dingen, mijn papa kan het niet alleen, ik- ik ga Mevrouw Sharp zoeken, sorry."
    Ik schudde mijn hoofd lichtjes en draaide me om waarna ik langzaam de trap op begon te lopen. Bovenaan hield ik het echter niet meer uit waardoor ik neerzakte op de bovenste trede en voor me uit staarde terwijl de tranen zachtjes over mijn wangen liepen. Eens om de zoveel tijd veegde ik de natte sporen van mijn wangen. Ik moest naar huis om de begrafenis te regelen van mijn mama die kerngezond was. Fysiek dan, mentaal was het een ander verhaal. Ik schudde mijn hoofd, boos dat ze nooit iets had gezegd terwijl ze maar al te goed wist dat ik door hetzelfde was gegaan. Waarom had ze geen hulp gezocht ? Ze wist hoe het ging.

    Appelboompje schreef:
    (...)

    sarah is tante jenna
    en torrey is merridith fell of hoe je het schrijven moet xD


    In welk seizoen komt die merredith? xd
    Ik ken die naam namenlijk niet d:


    Little do you know

    seizoen 3 ergens geloof ik :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson || Living room
    Als Ella zegt dat haar moeder zelfmoord heeft gepleegd kijk ik haar vol medeleven aan, dat is echt vreselijk!
    Niet veel later zegt ze dat ze op zoek gaat naar mevrouw Sharp en ze loopt weg. Ik vraag me af of ik achter haar aan moet lopen.. Nee, ik doe het maar niet.. Dan voel ik me zo opdringerig. Ik denk dat ik haar misschien beter even alleen laat bij mevrouw Sharp nu?
    Ik heb ditsoort dingen nooit meegemaakt, ja ik heb meegemaakt dat je ouder dood gaat of dat je een dierbaar iemand verliest maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik iemand ervoor moest troosten.. Ik ben gewoon niet goed in troosten, ik zal het enkel en alleen maar erger maken ben ik bang..


    Little do you know

    Mattie toch mwhahahha ik vind hem nog steeds gemeen :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Voor degene die TVD niet zo geweldig vinden als ik:



    Oké, ik hou van TVD, maar ik lig hier echt dubbel om (':
    It's SO True! X'D
    Alleen weet ik niet wie ze bedoelen met 'Town Mayor: DADA teacher'
    Am I so dumb or..?


    Little do you know