• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ dit dan roww xD klikje hihi of dit klikje 2 xD ik heb al eens eerder van die pyjama's nodig gehad, had ze nog staan in een bestand ;p]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 14:59 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Thomas William Laufreyson Keuken
    Ik zat net op het aanrecht mijn handen te wassen toen ik Abby zag binnenlopen, het meisje wat net op James zijn bed met hem had liggen stoeien. Ik glimlachte weekjes naar haar en droogde mijn handen af voor ik me naar haar draaide. Zij zat nu naast me op het aanrecht. "Inderdaad. En jij was Abby toch?" Ik was niet heel spraakzaam uit mezelf, maar ik was wel beleefd. Ik keek even naar mijn handen. Die waren gelukkig weer redelijk schoon. Ik keek naar haar en schudde mijn hoofd met een grijs op mijn gezicht. "Het maakt me echt niets uit. Ik ben al veels te blij dat ik een eigen bed heb. Je wil niet weten wat mijn broer me af en toe flikt. Ik ben echt blij dat ik over een jaar uit huis kan voor uni. Ik hou van mijn familie, maar hij maakt het soms heel erg bont." Ik keek haar even aan met mijn grijsblauwe ogen. "Maar als jullie verder gaan maakt het me ook niet uit. Ik hoor niet in jullie zaken tegen te houden." Ik veegde mijn zwarte stijle haren uit mijn ogen. Mijn lange erg dunne benen bungelde net boven de grond.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Sam Davis - kamer vijf.
    Één van de meisjes zei dat ik mijn spullen maar ergens moest dumpen, en dat deed ik. 'Hier ligt niemand, toch?' vroeg ik en ik wees naar een van de bedden. Ik gooide mijn spullen neer op een van de lage bedden, ik was altijd bang dat ik zou eruit zou vallen als ik hoog sliep, terwijl ik nooit uit mijn bed val en er daarboven ook nog eens hekjes zaten. Ik deed éindelijk die lelijke snowboots uit en trok mijn zwarte Vans aan. Ik pakte mijn sigaretten weer uit mijn koffer en raapte mijn jas van de vloer, daarna liep ik weer naar buiten zonder iets tegen de meiden te zeggen. Ik trok mijn jas uit en liep de trappen af naar beneden en liep in mijn eentje naar buiten. Ik vroeg me af of ik de enige was die rookte, anders zou ik elke keer nogal alleen hier staan. Ik stak mijn sigaret aan en liep rustig een rondje om het huis heen. Het huis was eigenlijk best mooi en overal zag ik mensen lopen en bij elkaar zitten, terwijl ik hier alleen buiten aan het lopen was. Daar heb ik toch wel een beetje zelf voor gekozen nu. Misschien moet ik Pete zo maar eens opzoeken.

    [ hee je bent eerder terug :D]

    Abigail Pierce
    "Eigenlijk heet ik Abigail, maar mensen noemen me hier Abby inderdaad." Ik stopte even, hihi, verder gaan, ik moest er niet aan denken. Wat een ramp eigenlijk, ik was 17 en had nog niet eens een vriend gehad, ik was zelfs nog groen, nou ik er zo over na dacht... OMG
    "Ik was niet van plan dat met James te gaan doene eigenlijk..., ik ben niet het soort meisje dat met jan en ander man het bed in duikt, dus no worry. " En ik schudde mijn hoofd. "En uni tjeez , wat ga je doen?" Ik was eigenlijk op recht nieuwsschierig en misschien dat ik zo toch nog een normaal gesprek aan kon knopen. Het viel me trouwens op dat hij echt geweldig mooie ogen had, ik hou van die kleur, mijn moeder had ze ook. Abby we dwalen af...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:07 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [jup]

    Thomas William Laufreyson
    Ik grinnikte en schudde zacht mijn hoofd. "Maak je om mij geen zorgen. Al zou je het graag wel doen. Whatever. Zolang ik er niet naar hoef te kijken en jullie een beetje zacht doen." Zelf was ik iemand die nooit acht van iemand had gehouden en dat ook nooit zou doen, al voelde ik me wel vreemd rond Audrey. Mijn jukbenen werden weer rood bij die gedachte. Ik glimlachte bij haar vraag over uni. Dat vond ik wel leuk om te vertellen. Ik vond het leuk mijn passies met andere mensen te delen, al deed ik dat vaak stilzwijgend. "Ik wil beginnen met werktuigbouw en dan doorgaan met kwantummechanica." Ze zou me vast een nerd vinden, maar ik vond het een leuk vooruitzicht. "En wat zijn jou toekomstplannen?" vroeg ik om dit redelijk makkelijke gesprek gaande te houden.


    Bowties were never Cooler

    [gezallie :D]

    Abigail Pierce

    Ik grinnikte, "Nope gaat niet gebeuren." Toen begon hij over zijn toekomt, ik wist ongeveer wat het in hield, maar ik had er zelf nooit echt verstand van gehad.
    "Klinkt interessant, het is knap als het kunt." en ik glimlachte, het praat, jeuj! Zou ik hem gaan vertellen over mijn tekenen, het was niet zeer speciaal of zo, maar het enige wat ik deed, wat ik wou en waar ik echt goed in was. Ik hield zelfs een dagboek bij uit tekeningen in plaats van het allemaal op te schrijven. Mama zei dat ik er in door moest gaan, maar ik wist nog altijd niet of het een verstandige keuze zou zijn. " Ik denk er over om verder te gaan in de kunst, ik teken, maar ik weet het nog niet zeker."
    "Is Loki je hele naam, of is het een afkorting?"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Thomas William Laufreyson Keuken
    Ik grinnikte zacht bij haar reactie. Dat zou mij nog wel benieuwen. Toen ik over mijn toekomstplannen begon te praten leek ze interesseert. Ik vond het wel leuk dat iemand eens naar me luisterde. Natuurlijk gebeurde dat thuis ook wel, maar anders. Ik was toch meer de praatpaal die altijd achter iedereen stond als het nodig was. Ook niet erg, maar het hielp niet mee aan mijn eigenwaarde als iedereen je voor lief nam en je beschouwde als een feit dat er altijd was en er altijd zou zijn. Ik glimlachte toen zij ook naar mij glimlachte. Ze leek er blij mee dat ik sprak. Ik glimlachte iets breder toen ze over haar toekomst begon. "Ik zou graag als het van je mag eens een paar tekeningen van je zien." zei ik zacht. Als ze het niet wilde hoefde het natuurlijk niet, maar goed. Ik zuchtte zacht toen ze over mijn naam begon. Ik schudde licht mijn hoofd. "Loki is alleen mijn roepnaam, naar de Noorse god van de magie, omdat mijn ouders het een wonder vonden dat ik nog leefde." Ik had geen zin nu al het hele verhaal uit te moeten leggen. Ik zou direct weer uitschot worden bij iedereen. Dat wilde ik echt niet.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Toen hij vertelde dat hij graag wat van mijn tekeningen zou zien dacht ik na, ik kon hem wel wat laten niet, ik had meer mee dan alleen mijn dagboek.. Ik knikte "Oke, mijn spul ligt boven ergens." En ik lachte, meestal waren mensen niet echt geïnteresseerd daar in. Ik bedoel zo veel mensen deden het, dus waarom zouden ze geïnteresseerd zijn in zo iets. Ik merkte echter wel dat hij liever niet over zijn naam begon, "Als je er niet over wil praten dan is dat goed, ik heb ook mijn geheimen, ik begrijp het wel." Ik sprong van het aanrecht af en kwam netjes op twee voetjes terecht, "Kom je?" Het was een manier om van onderwerp te veranderen. Hij vond duidelijk het onderwerp 'naam' niet prettig, en ik begon richting boven te lopen, hoe zat het ook weer, trap op, 1ste verdieping, rechterkant, kamer 3. Hebbes. Ik liep de kamer in, zag nog altijd mijn kamer genoot niet, en begon in mijn tas te rommelen op zoek naar het juiste tekenblok.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:00 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    Hij haalde zijn handen weg en keek me beledigd aan, "Je vertrouwt me niet eens !" riep hij uit, "Als jij zegt niet kijken doet Matty niet kijken." Het zielige toontje in zijn stem deed me een vertederde 'ohn' uitbrengen waarna ik het topje van mijn pyjama vastnam, klaar om over mijn hoofd te trekken.
    "Wel een sexy pyjama trouwens," zei hij grijnzend. Ik rolde met mijn ogen, "Straks zul je hem niet zo sexy meer vinden als mijn bovenlichaam bedekt is met stof." Ik trok het topje over mijn hoofd en knoopte de lintjes van mijn short. Gelukkig was het topje nog steeds lang genoeg om mijn bovenlichaam helemaal te bedekken, want soms liet het een strook blote buik zien, maar nu dus niet.
    "Wat vind je van de mijne ?" vroeg hij waarna hij een rondje draaide, "Sexy hé," vervolgde hij lachend. Ik knikte uitbundig en liet mijn ogen over zijn pyjama gaan, "Enorm sexy, niet te weerstaan."
    Ik glimlachte met een speelse fonkeling in mijn ogen en deed een paar zwarte kousjes aan omdat ik niet graag op blote voeten rondliep.

    Thomas William Laufreyson Keuken/Kamer 3
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze wel wat spullen boven had liggen. Ik was echt heel erg benieuwt. Ik was altijd erg interesseert in andere mensen hun kunsten. Zelf kon ik eigenlijk alleen technische blauwdrukken tekenen, die dan vaak ook nog alleen voor mij duidelijk waren omdat ik dingen graag overgecompliceerd maakte. Mijn antwoord op haar vraag over mijn naam kwam er niet welwillend uit. Ik had het liever niet over mijn verleden omdat de meeste mensen me erom veroordeelde en me daarna als uitschot of een soort zwerfhond behandelde. Ik glimlachte een klein beetje toen ze zei dat ze het niet per se hoefde te horen. "Bedankt" zei ik zacht. Ik duwde zacht met mijn dunne lange vingers tegen de rand van het aanrecht zodat ik net een klein beetje eraf schoof en mijn voeten al snel de grond raakten. Ik liep met kleine lichtvoetige pasjes achter haar aan die je niet zou verwachten met mijn lengte achter haar aan. Haar kamer bleek naast de mijne te liggen. Gezellig. Ik wachtte even bij de deur maar liep toen toch naar binnen. Ik liep namelijk niet zomaar iemand anders zijn of haar kamer in. De kamer was kleiner dan die van James en mij, maar het had een prachtig uitzicht en was mooi ingericht in z'n simpelheid. Ik had het zeker ook niet erg gevonden hier te moeten slapen. Ik liep naar het raam en keek erdoor naar buiten, waar de donkere bossen zich uitstrekten onder de prachtige sterrenhemel.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce kamer 1

    Ik vond onder in mijn tas mijn blokken, good, waarom heb ik die dingen dan ook onderop gelegd...?
    Ik haalde 3 verschillende blokken eruit en bladerde ze snel door, 1 lege, die legde ik op mijn bed, mijn dagboek, legde ik erbij, en het half volle blok met overige tekeningen hield ik bij me.
    Ik keek naar Loki, hij keek via het raam naar buiten. "Het is mooi niet waar? Het uitzicht, ik heb ook al een hele tijd staan kijken. 't maakt me rustig."
    En ik liep naar hem toe en gaf hem het blok waarna ik zelf terug liep naar het bed waar ik mijn tas vanaf haalde en hem naast mijn koffer op de grond zette, die zou ik morgen wel helemaal uit gaan pakken, ik had er nu geen zin in, daarna begon ik snel rond te kijken, waar kon ik mijn dagboek verstoppen?



    heb bij wijziging alleen kamer 1 toegevoegd achter de naam verder niks veranderd :)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 16:46 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson || Kamer 1
    "Straks zul je hem niet zo sexy meer vinden als mijn bovenlichaam bedekt is met stof." zegt ze terwijl ze een topje aan trekt.
    "Nah, still sexy" zeg ik met een vrolijk lachje waarna ik weer een scheve speelse grijns op mijn gezicht tover.
    Als ik haar vraag wat ze van mijn pyjama vind is haar antwoord: "Enorm sexy, niet te weerstaan."
    "Ja toch? Dat vond ik nou ook" zeg ik met een grinnik "Maar ik wil ook wel mijn echte pyjama aan doen? Denk wel dat dat iets minder sexy is en dat de begeleiders er niet heel blij mee zullen zijn, maar ach" ik haal mijn schouders op. De enige reden dat ik mijn paarse Hippo pyjama heb mee genomen is omdat het gewoon heerlijk warm zit, in bed dragen doe ik niet want dat slaapt voor geen meter. Nee als ik slaap heb ik echter gewoon een pyjama broek aan want dan kan ik nog een beetje rond lopen als ik niet meer slapen kan. Ik denk echter niet dat de begeleiders liever hebben dat ik enkel in een boxer rond dwaal hier als ik niet kan slapen..


    Little do you know

    [Je weet dat Rafael en John ook in kamer 1 zijn, he?]


    Bowties were never Cooler


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Nah, still sexy," zei hij met een vrolijke lach toen ik mijn pyjama helemaal aanhad. Een scheve, speelse grijns kwam weer tevoorschijn op zijn gezicht, al wist ik niet waarom.
    "Ja toch ? Dat vond ik nou ook," zei hij grinnikend, "Maar ik wil ook wel mijn echte pyjama aandoen ? Ik denk wel dat -dat iets minder sexy is en dat de begeleiders er niet heel blij mee zullen zijn, maar ach." Hij haalde zijn schouders op, maar ik schudde mijn hoofd, "No way, kleertjes aanhouden Matty." Ik deed mijn koffer terug dicht en liep naar de deur, klaar om weg te gaan uit deze kamer. Ik was zo blij dat hij nog geen vragen had gesteld over het feit dat ik zo licht woog, of het feit dat je mijn ribben kon tellen als ik me uitrekte, of gewoon het feit dat ik mager was in het algemeen. Vrolijk huppelde ik de gang door, hij zou me wel volgen denk ik.
    "Dus, is er enig speciaal talent dat je hebt waarmee je me kan amuseren ?"

    KiliOfDurin schreef:
    [Je weet dat Rafael en John ook in kamer 1 zijn, he?]


    [Matt zit in Kamer 7 voor de moment :d]