• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    (lijkt me eigenlijk wel leuk xd)


    [Bij deze dan maar.

    ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gooeeeiemorgeeeeeen


    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce
    "Doe eens aardig! was dat een hint btw... dat over dat dieet?" en ik liep achter hem aan terwijl ik in mijn zij en buik prikte kijkend of er vet hing...
    "en ik ben niet zwak" zei ik er achteraan met een pruillip. "eens kijken of jij het houd" en ik nam ik kleine aanloop waarna ik zo ploef op zijn rug sprong.



    Laurinda Pear

    Finally, Dena kwam en sleepte me direct mee naar beneden waar we op de bank ploften en ze een uitleg gaf dat john niet haar vriendje was en dat geen van de jongens bij haar in de smaak viel. Ik grinnikte. "Je bent niet de makkelijkste he" Mevrouw Sharp kwam binnen, maar zei verder niks dus ik besloot er geen aandacht aan te schenken en Dena keek me uitdagend aan. "Wat? Waarom kijk jij zo?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Doe eens aardig! Was dat dat een hint btw.. dat over dat dieet?" zegt Abby. "En ik ben niet zwak. Eens kijken of jij het houd."
    Ze neemt een aanloopje en springt op mijn rug, ondanks dat ik het verwacht val ik lang uit op de vloer. En ik gier van het lachen. Waarna ik me omdraai en Abby weer begin met kietelen. Arme Abby, al de derde keer deze avond dat ze gekieteld wordt. "Ik moet eens iets anders gaan verzinnen dan jou de hele tijd te kietelen, vind je ook niet?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    James valt boem op de grond zodra ik op zijn rug spring en schiet opnieuw in de lach waardoor ik het ook niet meer hou.
    Hij draait zich om en opnieuw beginnen zijn handen te kietelen. "James!!!"
    "Ik moet eens iets anders gaan verzinnen dan jou de hele tijd te kietelen, vind je ook niet?"
    Ik knik uitbundig nog steeds proberend zijn handen weg te krijgen,"Wees creatief," en ik schiet opnieuw in de lach.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Wees creatief" zegt Abby terwijl ze knikt. Ik stop met kietelen en doe alsof ik denk. Vinger in pistoolpositie, tegen mijn kin. Wenkbrauwen gefronst.
    Na een tijdje kijk naar Abby en zeg: "Ik weet niks, misschien weet jij iets? Misschien moet ik kroepoekkruimels in je bed leggen, vind je dat wel goed? We hadden dat een keer bij een meisje gedaan en ze dacht dat ze vlooien had. Dat was echt grappig."
    Voor dat ze kan antwoorden sta ik op en pak haar op en gooi haar over mijn schouder en zeg: "Zie nou wel, ik ben sterker dan jij bent. Lekker puh!"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 9:29 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    "Doe maar niet, daar word ik niet vrolijk van denk ik zo." Btw, weet je dat die jongen er grappig uit ziet op die manier? Vingers tegen zijn kin, wenkbrauwen gefronst, heel serieus hihi.
    Nog voor ik heb een antwoord kan geven heeft hij me opgepakt van de vloer en over zijn schouder gegooid. "Zie nou wel, ik ben sterker dan jij bent. Lekker puh!"
    Zijn schouder steekt in mijn buik en eigenlijk voel ik me een beetje hopeloos zo hier boven dus begin ik te wurmen wat eindigt met een "Auw" van mij aangezien ik zo opnieuw op de grond lig.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 9:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell Kamer 1/gangen opzoek naar Matt en Raf/Kamer 1
    Het was wel een hele opluchting dat ze er pas net stond. Dat ze me had horen praten vond ik wat minder, maar hopelijk had ze de strekking van het verhaal niet gehoord. Ik haalde mijn schouders p[ en schudde mijn hoofd bij haar vraag. "Van mijn part niet. Als ik eenmaal slaap slaap ik niet rustig, maar ik blijf wel slapen.Je doet dus maar. Ik ga denk ik zo wel nog even de andere jongens zoeken." Ik slingerde mijn benen over de rand van het bed en ging staan. "Ja jij anders nog maar lekker plezier maken met je vriendin dan zie ik je vanavond of morgen wel weer." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Het was fijn dat ze zo om me gaf, maar als ik een gesprek met Hunter had hield ik dat graag privé. Ik haalde nog eens een hand door mijn zwarte krullen. Ik liep in een rustige gang naar de deur en opende die waarna i in de gangen van het huis verdween opzoek naar de twee verdwenen kamergenoten. Toen pas kwam het tot me. "Shit"mompelde ik zacht voor ik terug naar onze kamer vloog. Al die tijd had Raf daar gezeten. Opeens voelde ik me echt heel erg opgelaten en krulde me onder mijn sprij op. "Sorry" mompelde ik zacht tegen de jongen. Hij vond me nu vast een freak en zou niets meer met me te maken willen hebben.


    Thomas William LaufreysonKeuken
    Terwijl ik zo zat te dagdromen en te knabbelen op crackers kwamen er mensen de keuken binnen, maar ze negeerden me compleet. Erg keek ik er niet van op. Ik was er wel aan gewend en dit zorgde ook niet voor problemen. Ik grijnsde ondeugend toen ik aan problemen dacht. Misschien was het tijd dit huis te laten weten waar mijn naam vandaan kwam. Toen iedereen uit de keuken was haalde ik de glazen kom eieren uit de koelkast die daar stonden voor het ontbijt. Ik controleerde er een, maar ze waren al gekookt. Ik grijnsde en ging ermee zitten pielen met een mesje. De schillen gingen in de vuilbak en het ei wat ik over hield ging onderin de kom. Toen ik 22 witte ronde eireren had zocht ik in een kastje naar voedingskleurstof. Met eenmaal dat in mijn handen veranderde ik de eieren in een soort oogbollen met adertjes een pupil en een iris. Daarna ging de kom terug in de koelkast en zette ik de kleurstoffen weg. Nu pas zag ik hoe vies mijn handen ervan waren geworden. Ik klom dus weer op het aanrecht om vanaf daar mijn handen te wassen in onschuld met veel water en zeep.

    [Whuhahaha]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 9:50 ]


    Bowties were never Cooler

    mwhaha duivelse Loki xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Vernoemd naar de god van het onheil... Dus ik denk dat het wel mag]


    Bowties were never Cooler

    [vast wel xD zal abby eens even bij james weg slepen, miss castle is toch de hele dag weg, en ik verveel me XD]

    Abigail Pierce

    Ik stond op van de vloer en baande me een weg richting de keuken zonder te wachten op James. Auw, mijn kont deed pijn na die val, wie gooit mij dan ook over zijn schouder...
    Eens in de keuken keek ik eens rond en zag dat ik niet de enige was, Loki had net iets in de koelkast gezet en klom op het aanrecht om zo zijn handen te wassen, wtf??? Op een aanrecht je handen wassen? Dat moet ik toch ook eens proberen...
    James was me niet gevolgd dus ik haalde mijn schouders op en liep vrolijk op Loki af, hihi ik zal die arme jongen wel hebben afgeschrikt boven. "Haii "
    en ik sprong naast hem op het aanrecht, "Loki was het, toch??" probeerde ik een gesprek aan te knopen, hij leek me niet erg spraakzaam maar proberen kon altijd."Sorry van net boven, het was niet de bedoeling je er mee lastig vallen..."

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 11:12 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik ben nu weg tot 4 uur. Dan komt Loki weer opdagen]


    Bowties were never Cooler

    hihi prima ik ga ook straks weg :D mam wil grotten kijken >.<


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson || Kamer 1
    Ella pakt haar koffer en legt deze op een bed. Ze opent de koffer en haalt er een pyjama uit waarna ze zich naar me omdraait en een wenkbrauw op trekt,
    "Zoals je kan zien heb ik géén aparte badkamer en zoals je ook kan opmerken heb ik mijn pyjama vast, klaar om deze aan te doen, dus als je je nu zou kunnen omdraaien ?" zegt ze.
    "Een beetje preuts?" vraag ik haar grinnikend "Maar oké, is goed, dan ga ik ondertussen ook wel mijn geweldige pyjama aan doen" zeg ik met een wenkbrauwwiebel, deze keer was het ook grappig bedoelt. Ik draai me om en huppel wijfig richting mijn kamer.
    Ik pak mijn koffer en haal er een opgevouwen Pyjama uit waarna ik, zonder enige schaamte, mijn broek en shirt uit doe. Als ik dan enkel in mijn boxer sta stap ik in mijn donkerblauwe pyjama met sterretjes erop, het is gewoon één groot geheel met voetjes eraan. Eigenlijk gewoon een baby pyjama in mijn maat. Maar god wat zit het heerlijk warm..
    Ik rits mijn pyjama dicht en huppel weer naar boven met de muts op mijn hoofd, op naar Ella. Als ik voor haar kamer sta doe ik mijn handen voor mijn ogen en gooi de deur open waarna ik naar binnen loop "Al klaar?" vraag ik haar grinnikend.

    Mabel Winter || Kamer 6
    Mevrouw Sharp komt mijn kamer binnen gelopen en vertelt me dat ik mijn kamer genoot misschien beter kan vertellen dat ik bang ben in het donker, ik knik.
    "Ja, maar ik hoef niet persé licht aan als ik ga slapen.. ik doe gewoon mijn ogen dicht en dan heb ik er geen last van" zeg ik met een glimlachje "Thuis heb ik ook nooit licht aan"
    ''Oh, en zou je Ella dit ook kunnen zeggen, ze lijkt nogal bezig nu. Dank je, lieverd." zegt ze waarna ze weer weg loopt.
    Vragend kijk ik haar na, is Ella bang? Waarvoor? Of moet ik gewoon vertellen dat als ze iets nodig heeft dat ze naar boven kan komen? Ik haal mijn schouders op en trek mijn Pyjama broek maar aan.


    [moet ik verder nog op iemand reageren? Quote je reactie dan aub want ik ben te lui om alles door te lezen x'D]


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Kamer 7.
    Pyjama.

    "Wat jij wil," lachte ik op de opmerking van het preuts zijn. Al bleef hij hier staan en stond me de hele tijd te bekijken, het zou me niet uitmaken. Oké, nee, dat wel, het klonk ook enorm vies, 'bekijken', maar goed ja, ondergoed was toch hetzelfde als een bikini en echt dik was ik niet. Tja, krijg je ervan als je op het randje zat van anorexia op je 15e. Ik begon mijn kleren uit te doen en plooide deze netjes op waarna ik ze in de plastieken zak deed die ik mee had voor alle kleren die vuil waren of stonken. Ik legde mijn pyjama op mijn bed en hoorde de deur opengaan. Een meisje kwam binnengelopen, zei iets van hoi of iets in die aard en liep weer weg. Dus dat was mijn kamergenote ? Geweldig. Ik had al gevraagd voor een kamer met 4, maar natuurlijk luisterden ze weer niet. Ik trok mijn broekje aan en rekte me even uit waarna de deur nogmaals openvloog.
    "Al klaar ?" vroeg Matt grinnikend, zijn handen voor zijn ogen. Ik rolde met mijn ogen, "Bijna, en Matt, ik weet dat je door je vingers kan kijken, je kan evengoed je handen weglaten."

    Matt Johnson || Kamer 1
    Matty's geweldige Pyjama

    "Bijna, en Matt, ik weet dat je door je vingers kan kijken, je kan evengoed je handen weglaten." is Ella's antwoord als ik vraag of ze al klaar is.
    Ik haal mijn handen weg en kijk haar beledigd aan "Je vertrouwt me niet eens!" roep ik uit "als jij zegt niet kijken doet Matty niet kijken" zeg ik zielig.
    "Wel een sexy pyjama trouwens" zeg ik grijnzend "Wat vind je van de mijne?" vraag ik terwijl ik vrolijk een rondje draai. Als ik weer gewoon recht sta kijk ik haar met een wenkbrauwwiebel aan, dit keer grappig bedoelt "Sexy hea" zeg ik lachend.
    Het is een 'voetjes pyjama' lange mouwen en de spijpen zijn lang met voetjes er aan, dus ik hoef niets meer aan te hebben dan een boxer en deze om het warm te hebben.


    [De foto is niet precies wat ik wilde maar kon niks beters vinden x'D
    Dus bedenk bij die pyjama maar gewoon lange mouwen en lange broekspijpen met voetjes er aan d:
    Een typische baby/kinder pyjama dus x'D]


    Little do you know