• Heyyy, ik ben bezig aan een nieuw verhaal genaamd 'bullshit'
    ik vind het altijd leuk om te werken met rollen die door anderen zijn bedacht aangezien ze dan allemaal een eigen persoonlijkheid hebben.
    zelf geef ik veel mensen ongemerkt een beetje de zelfde persoonlijkheid wat natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling is ^^

    mini samenvatting:

    Al zeven jaar lang word ze vastgehouden, al zeven jaar van haar zestienjarige leven brengt ze door in gevangenschap.
    waarom? zul je nu misschien wel denken. Nou, het antwoord is simpel, Ze is niet normaal, niet zo als andere mensen, ze is monsterlijk, en verdiend het om opgesloten te worden. zullen de mensen je vertellen als je het aan ze vraagt.


    als iemand zin heeft om een rol te maken, dit lijstje graag even invullen.
    roepnaam:
    Volledige naam:
    leeftijd:
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk);
    Uiterlijk:
    Familie:
    lievelingskleur:
    hobby:
    eventuele toevoegingen:

    Ik heb niet echt een speciaal soort rol nodig, dus bedenk maar iets, en ik zal het in het verhaal verweven.

    als je benieuwd bent, of zin hebt om over een paar weken een nieuw verhaal te gaan lezen,
    http://www.quizlet.nl/stories/159166/bullshit-op/
    klik dan hier ^

    ook ben ik nog opzoek naar een cover, dus als je graag covers maakt,
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=180428
    klik dan hier ^


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years


    roepnaam:
    Virgie
    Volledige naam:
    Virgine April
    leeftijd:
    Achttien jaar.
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk);
    Virgie is dat typische persoon dat overal mee weg weet te komen, ze verbergt dingen dan eigenlijk ook niet heel vaak en het is best lastig boos op haar te blijven. Misschien is dit omdat ze echt haar best doet om vrienden met anderen te worden en blijven, ze is vrolijk, enthousiast en meestal begripvol. Ze is best wel optimistisch, en probeert oprecht het beste in een persoon te zien.
    Natuurlijk lukt dit niet altijd - en dan kan het zijn dat Virgie zich er teveel op focust en naïef wordt. Niet handig dus.
    Dat "overthinking" probleem heeft ze niet alleen met mensen: Eigenlijk heeft ze het met alles, ze denkt gewoon zoveel na dat ze dan erg afwezig wordt en zowat lijkt te verzuipen in haar eigen gedachtes. Ze is een dromer.
    Ze is ook nogal een flapuit en als ze iets denkt, zegt ze dat. Wat niet iedereen zo leuk vindt, en hierdoor wordt Virgie ook best snel als "vreemd" gezien. (Al kan dit ook zijn omdat ze vaak tegen zichzelf praat)
    Maar ondanks dat, is ze een vrolijk, gezellig meisje, en na een tijdje erg aardig.
    Uiterlijk:
    Virgie heeft goudblonde krullen die bij haar kruin iets donkerder dan de rest. Net als haar wenkbrauwen trouwens. Haar huid is vrij licht, maar wel vol sproeten, haar ogen zijn rond en blauw, ze heeft een normale lengte.
    (Faceclaim is Freya Mavor)
    Familie:
    Heeft Virgie niet, ze is een weeskind.
    lievelingskleur:
    Blauw.
    hobby:
    Zingen en nadenken.
    eventuele toevoegingen:
    -

    (Het is minder uitgebreid dan ik normaal heb, maar ik heb even niet zoveel tijd)


    obsessive rage

    Lawl vul jij het even in voor me? xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh