• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jona
    Ik maak kusgeluidjes alsof ik haar hals zoen en dan zeg ik. 'Hm babe ze zijn zo zacht.' haar borsten bedoel ik daar dan weer mee. 'Ik zal wat muziek opzetten.' zucht ik zachtjes en laat zwoele muziek spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik reageer morgen okay?

    Nick
    'Straf hem niet zo hard' zegt Hayden wanneer mijn vader weer naar me toe loopt, en hij kijkt haar aan waardoor ze vervolgens dubbel klapt van de pijn. 'Zwijg' zegt hij vervolgens en ik zie haar knikken, het kon me opzich niks schelen dat hij mij pijn deed maar van haar moest hij afblijven. 'Waarom verbaast het me niks dat je zo omgaat met iedereen? Ik betwijfel of ze bij je zouden blijven als je ze geen pijn zou doen' zeg ik en ik heb zijn aandacht en boze blik direct terug. In plaats van me weer pijn te doen laat hij een leeg flesje verschijnen en maakt met het mes in zijn hand een snee in zijn pols en laat het bloed in het flesje lopen en zet dit vervolgens op het tafeltje in de kamer neer. 'Als je het niet doet merk je de gevolgen wel' zegt hij vervolgens en liep naar de deur 'Het kan me niks schelen als ik dood ga' andwoord ik schamper.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Ik moet giechelen, maar dit keer is het een echte giechel doordat ik het gewoon grappig vind. Ik hoor de muziek en zeg dan: "je hebt niet alleen een goed lichaam, maar ook nog een goede muzieksmaak." Ik knipoog naar Nate. Nee wacht, het is Jona. Ik moet dat wel goed onthouden. Ik kreun dan een keer zachtjes.

    Hayden Fitch
    Ik hoor nick praten over dat Hij ons pijn doet en ik weer van mezelf ook dat ik wegga zodra ik geen pijn meer zou hebben, maar door die gedachte voel ik weer meer pijn komen van Hem. Ik weet niet eens hoe hij het voor elkaar krijgt om telkens te weten wat ik denk en me daarvoor te straffen. Zelfs als zijn blik niet meer op mij gericht is, voel ik nog de pijn lichtelijk. Wanneer Hij het flesje heeft neergezet, kom ik pas weer overeind. Hij verdwijnt uit de kamer en ik blijf bij nick achter. "Meen je dat nou serieus, dat je gewoon nog liever doodgaat?" vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    Als we de hele seks hebben nagedaan door op het bed te springn alsof het hardcore is kruip ik onder de lakens. 'Slaapwel babe' glimlach ik en wenk Leslie dat ze ook erby moet komen voor te slapen. Ondertussen zal Nate alweer thuis zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het is nog best inspannend om dit allemaal te doen, maar ik weet wat het waard is. Ik wil nooit meer in handen vallen van Elena. Ik kom liggen bij Jona en zorg gewoon dat er een ruime afstand tussen ons ligt. Het liefst zou ik nu Nate sms'en, maar ik weet dat dat niet mogelijk is. "Slaapwel," zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volgende dag?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Suuuuuure (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik bel voor de zoveelste keer op Leslie's mobiel. 'Verdomme Les waar zit je?!' vloek ik.
    'Weet je niet hoe ongerust ik ben?!' Geen antwoord. Voicemail maar dat is het plan ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik hoor mijn telefoon overgaan en kijk naar Jona. "Mm, ik denk dat het Nate is, maar hij kan nog wel even wachten," zeg ik glimlachend, "hoewel ik straks wel naar huis toe ga." Ik druk een kus op Jona zijn wang, want dat vind ik nog wel gaan. Ik rol op mijn rug. "Mm, waar blijft mijn ontbijt? Of zet je me zonder ontbijt de deur uit?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    'Het ontbijt komt eraan babe.' grinnik ik en laat een ontbijt verschijnen.
    'Zo, pak maar wat je wil.' er ligt vanalles op het plateau.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dank je," zeg ik glimlachend en knipoog naar hem. Het is best makkelijk om met hem te flirten, aangezien hij echt heel knap is. Ik pak wat te eten en drinken en eet dan net zolang totdat ik vol zit. "Mm, dat smaakte goed. Net zoals jij gisteren erg goed smaakte."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    Ik grinnik even. 'Wil je anders nog een dessertje?' zeg ik ondeugend het spel meespelend.
    Ik schenk wat fruitsap voor me in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik hoor nick praten over dat Hij ons pijn doet en ik weer van mezelf ook dat ik wegga zodra ik geen pijn meer zou hebben, maar door die gedachte voel ik weer meer pijn komen van Hem. Ik weet niet eens hoe hij het voor elkaar krijgt om telkens te weten wat ik denk en me daarvoor te straffen. Zelfs als zijn blik niet meer op mij gericht is, voel ik nog de pijn lichtelijk. Wanneer Hij het flesje heeft neergezet, kom ik pas weer overeind. Hij verdwijnt uit de kamer en ik blijf bij nick achter. "Meen je dat nou serieus, dat je gewoon nog liever doodgaat?" vraag ik aan hem.


    Nick Garcia
    Ik zie Hayden opstaan wanneer hij bijna de kamer uit is, alle andere engelen waren hem achterna gelopen, als trouwe kleine hondjes die aan hem vastgelijmd zaten. 'Meen je dat nou serieus, dat je gewoon nog liever doodgaat?' hoor ik Hayden vragen en ik kijk haar aan, 'Ja' antwoord ik dan vervolgens, 'doe je best en ram een sterrenschot in mijn hart. Ik zou niet eens een handvol mensen kunnen noemen die het me niet dood zouden willen zien, of die het niet erg zouden vinden. Zelfs mijn eigen vader niet.'


    Don't be like the rest of them, darling

    reactietje voor Mayra :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra
    'We kunnen gaan wandelen in de koninlijke tuinen, heer.' zeg ik en kijk hem nu niet meer in de ogen.
    Ten eerste omdat de act dan mislukt, vrouwen waren nederig toen, en ten tweede omdat ik niet meer dezelfde gedachten wil hebben als net.


    Nathan
    'Laten we dat doen' zeg ik met een charmante glimlach en laat ons in een erg grote en mooie tuin verschijnen. Ik had ook kunnen doen alsof we in een tuin waren maar dat zou minder leuk zijn. Ik buk me om een mooie bloem te plukken, ee oranje tijgerlelie, een bloem die ik zelf er mooi vind en houd die May voor, 'alsjeblieft.'


    Don't be like the rest of them, darling