• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ergens, ookal was dit mijn plan, raakten die woorden me echt en ik bijt op mijn lip. Alle woede verlaat mijn lichaam zogezegd en verdriet neemt het over. 'Ga dan naar de sekte, verklaar hem zijn liefde maar hij is koud Leslie, net als jij. Misschien passen jullie inderdaad samen.' Ik pak mijn jas en verlaat het huis nadat ik haar een onopmerkelijke knipoog gegeven heb. Het sein moet duidelijk zijn. Ik ga naar de afgesproken plek en zei ook met een sterrenshot. Ik pak mijn gsm en bel naar Elena. 'Elena... waar spreken we af...' zeg ik zachtjes. De gebrokenheid duidelijk hoorbaar in mijn stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik weet dat het nep is, maar toch voelt het ergens wel pijnlijk. Dit zijn woorden die ik nooit in het echt willen horen. Ik laat andere kleding verschijnen, beschuttere kleding. Dan ga ik naar de afgesproken plek. Ik ga klaarzitten met de sterrenschot en haal een keer diep adem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik sta op de afgesproken plek en zie Elena. Ze ziet er zo... lief terug uit. 'Nate wat is er aan de hand?' zegt ze en loopt naar me toe om een knuffel te geven. Er zijn geen volgelingetjes mee zie ik. Ze is alleen. 'Leslie sliep met Jona.' zeg ik alsof er een brok in mijn keel zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Ik schud mijn hoofd als hij zegt dat ik me best moet doen. "Als ik je dood zou willen, had ik dat in het bos al gedaan. Ik wist dat je zou ontwijken." Mijn hoofd begint weer pijn te doen en ik druk mijn handen er tegenaan hoewel dat niet helpt. "Er zijn wel mensen," praat ik door, "je dochter Katherine, Damon je broer, Leslie...ik." Ik slaak een onderdrukte kreet en adem diep in en uit, maar de pijn blijft. "Ik wil je dood hebben," lieg ik dan en ik voel de pijn verminderen.


    Nick Garcia
    'Negeren' zeg ik wanneer ze haar handen tegen haar hooft drukt en ik kan zien dat ze pijn heeft en vervolgens een kreetslaakt. ' wanneer je het merkt moet je het negeren, de pijn wegdrukken, het enige wat hij doet is in je hooftkruipen en je laten denken dat je pijn lijd.' Ze noemt een aantal namen, 'ze komen er vast wel over heen, na een tijdje zullen ze merken dat ze eigenlijk beter af zijn zonder mij'. Ik geloofde in wat ik zei. 'Welke van de twee is het?' Vraag ik al ze zegt dat ze me wel dood wil hebben, ik trek nog een keer zo hard mogelijk aan de kettingen en merk dat een van de twee wat losser word.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik luister vanaf een afstand het gesprek mee en ik bijt op mijn lip. Ik moet raken, want anders dan wil ik er niet aan denken wat Elena uit zal halen om wraak te nemen. "Ik ben blij dat je niet langer gehersenspoeld bent door haar, je was gewoon verblind. Maar die hoer is nu opgerot." Even huiver ik. Ze spreekt gewoon zo kwaad over mij. "Nu kunnen wij voor altijd samen zijn." Ze heeft hem nog steeds in een knuffel en ik weet dat ik het nu moet doen. Nu staat ze met haar rug naar me toe. Ik sta op en laat een kruisboog verschijnen met een sterrenschot erop. "Slet," mompel ik zachtjes en dan schiet ik de sterrenschot af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik voel hoe Elena in mijn armen verstijft en me geschokt aankijkt. 'Nate...' Dan valt ze neer. Ik kijk naar Leslie.
    Iets opgelucht. Het is voorbij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Het zou me een eer zijn.' glimlach ik nog steeds zijn ogen mijdend. Ik kijk naar de mooie bloemen om ons heen.
    'Heeft Italie ook zulke tuinen heer?' vraag ik nu weer. Misschien praat ik te veel...


    Nathan
    'Het zou mij een eer zijn om je mee te nemen' zeg ik met een glimlach, 'miscchien nog wel mooier, ik zal je ze allemaal laten zien als je wil. Stuk voor stuk.' Zeg ik en voel een paar druppels, 'ik geloof dat het gaat regenen'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    'Negeren' zeg ik wanneer ze haar handen tegen haar hooft drukt en ik kan zien dat ze pijn heeft en vervolgens een kreetslaakt. ' wanneer je het merkt moet je het negeren, de pijn wegdrukken, het enige wat hij doet is in je hooftkruipen en je laten denken dat je pijn lijd.' Ze noemt een aantal namen, 'ze komen er vast wel over heen, na een tijdje zullen ze merken dat ze eigenlijk beter af zijn zonder mij'. Ik geloofde in wat ik zei. 'Welke van de twee is het?' Vraag ik al ze zegt dat ze me wel dood wil hebben, ik trek nog een keer zo hard mogelijk aan de kettingen en merk dat een van de twee wat losser word.


    Hayden
    "Ik kán het niet negeren," zeg ik door op elkaar geklemde kaken, "het doet gewoon te veel pijn." Hij heeft het over beter af zonder. "Dat is niet waar," zeg ik tegen hem, "ondanks dat je een demon bent, heb je goede kanten." Weer komt die pijn en ik probeer het te negeren, maar het lukt niet. "De eerste," geef ik als antwoord, "maar als ik het tweede zeg, ben ik verlost van de pijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mayra Parker
    Ik laat een stoffen parapluutje van die tijd verschijnen die bij mijn jurk past.
    'Mijn huis is niet ver van hier, heer.' zeg ik met een glimlach. 'We kunnen daar schuilen.' Of ja het is het huis van mijn grootouders. Ik verschijn ons naar het huisje en verander het iets zodat het nog steeds in de tijd van toen past. Het is een pitoresk huisje. Schattig. Ik neem hem mee naar binnen. 'Zal ik het vuur aansteken heer? Zodat u u kan verwarmen? En een glas wijn?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Hayden
    "Ik kán het niet negeren," zeg ik door op elkaar geklemde kaken, "het doet gewoon te veel pijn." Hij heeft het over beter af zonder. "Dat is niet waar," zeg ik tegen hem, "ondanks dat je een demon bent, heb je goede kanten." Weer komt die pijn en ik probeer het te negeren, maar het lukt niet. "De eerste," geef ik als antwoord, "maar als ik het tweede zeg, ben ik verlost van de pijn."


    Nick
    'Niet als je meer slecht dan goed doet, in mijn geval zijn de slechte dingen er veel meer dan de goede.' Zeg ik en ik blijf trekken aan de al wat lossere kettijg om mijn rechterpols waar nog meer bloed uit stroomt dan eerst, 'probeer je te concentreren op iets anders dan de pijn, een herinnering die je vrolijk maakt ofzo. Alles behalve de pijn.' Zeg ik en klem mijn tanden op elkaar om vervolgens een keer hard te trekken en zie vervolgens de ketting van de muur los schieten. Ik wikkel de ketting van mijn hand af die vervolgens hard klingelend op de grond valt, van mijn pols was niet veel meer te zien dan bloed, waarschijnlijk had ik zowel deze als mijn andere pols helemaal ipengehaald maar het kon me op dit moment niks schelen. Ik voelde de pijn niet eens. Mijn ene hand was dan wel los maar de andere nogsteeds niet, ik probeer eerst met mijn vrije hand de kettingen los te trekken, waarbij ik ee binnenkant van mijn hand ook open haal. Voor niks eigenlijk aangezien ik het niet los krijg.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 22:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lonely... I'm so lonely... I've nobody.... with who i can RPG owwwwwwwwwwwwww Lonely i'm so lonely xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik laat een stoffen parapluutje van die tijd verschijnen die bij mijn jurk past.
    'Mijn huis is niet ver van hier, heer.' zeg ik met een glimlach. 'We kunnen daar schuilen.' Of ja het is het huis van mijn grootouders. Ik verschijn ons naar het huisje en verander het iets zodat het nog steeds in de tijd van toen past. Het is een pitoresk huisje. Schattig. Ik neem hem mee naar binnen. 'Zal ik het vuur aansteken heer? Zodat u u kan verwarmen? En een glas wijn?'


    Nathan
    'Mijn huis is niet ver van hier, heer. We kunnen daar schuilen' zegt ze met een glimlach en laat ons verschijnen bij een huisje. Ik word door haar meegenomen naar binnen en kijk het kleine huisje rond, 'graag' zeg ik met een glimlach en laat me zakken op een stoel vlakbij de haard en leg er wat houd in. Aangezien ze een demon was kon ze het veel gemakkelijker aansteken dan ik dat kon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik ga op de grond zitten met de rokken mooi om me gedrappeert en steek het hout aan met één van mijn krachten. Ik kijk even rond en even komt er een dromerige droevige blik in mijn ogen. Mijn grootouders, of ja overgrootouders, zijn dan wel gestorven toen ik en Tyler nog maar een jaar of 2 waren maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet herinner. Ik kijk dan terug naar Nathan en tover een glimlachje op mijn gezicht. 'WIjn.' glimlach ik en sta terug recht om naar de kelder te lopen achter een goede fles. Ik pak één van een goed jaar en loop naar boven. Ik schenk 2 glazen rode wijn in en loop terug naar Nathan. 'Alstublief heer.' zeg ik en geef hem zijn glas voor ik me op een andere stoel laat zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik pak het glas wijn aan wanneer ze me een glas aan geeft'Waarom keek u daarstraks zo droevig?' Vraag ik na een slok van de wijn te hebben genomen. Ik zou het uit haar gedachten kunnen halen maar ik probeerde juist dat niet te doen, ten eerste omdat ik haar gedachten net een beetje beter onder controle kon houden en ten tweede omdat ik liever ergens achter kom door het gewoon te vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra
    'Dit was het huis van mijn overgrootouders, geweldige mensen, ik dacht gewoon aan ze terug, heer.' zeg ik en laat mijn blik nog eens door de kamer glijden. Alles blijft altijd staan zoals het stond. Noch ik, noch mama, noch Tyler wil daar verandering in brengen. Ik nip nog eens van mijn glas en maak dan een foutje... Ik kijk hem terug aan en net zoals de eerste keer weet ik even niet meer wat te zeggen. Hij is een engel, doe normaal, spreek ik mezelf streng voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'