• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik zie Nate grijnzen en ik stem dan in met zijn plan. "Dat klinkt wel als een goed plan, ze heeft me toch al uitgemaakt voor een hoer dus dan zal ze dat ook wel geloven," zeg ik met een klein glimlachje. "En ik heb ook wel zin om uit te gaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Wel ik bel een vriend van me bij wie je wel vannacht zult moeten slapen...' zeg ik en kijk haar aan.
    Misschien heeft ze daar wel een probleem mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Maar dan kan ik daar toch gewoon op de bank slapen?" vraag ik aan Nate en ik kijk hem aan, "en stel dat ik met hem in één bed moet...dan zei het zo, want het is om Elena tegen te gaan n het zou niets betekenen. Zolang ik maar geen seks met hem hoef te hebben of enig seksueel contact."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'De spion kan niet in de kamer kijken maar... jullie zullen moeten doen alsof jullie seks hebben... kreunen en zo... Easy A ooit al eens gezien? Je hebt daar ook een scene in. Wacht ik toon het je.' Ik laat de film verschijnen en steek hem in waarna ik doorspoel. De scene komt al snel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn ogen worden een klein beetje groter. "Doen alsof we seks hebben?" Ik kijk dan hoe het eraan toe gaat in de film en ik haal mijn schouders op. "Het moet maar, ik zal het doen en dan ga ik me nu omkleden om uit te gaan. Weet jij al of die vriend instemt ook?" Ik loop richting de kast en pak er een kort, zwart jurkje uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kus haar lippen eerst liefdevol voor ik haar naar de kast laat gaan. 'Nee doe ik zo, maar ik heb nog iets te goed van hem dus hij stemt wel in.'
    Ik draai het nummer van Jona.

    Is deze jongen goed voor je?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Die jongen is meer dan goed Y_Y]

    Leslie Sadler
    "Oh oke, dan komt dat wel goed. Ga jij ook mee uit? Of ga ik alleen met hem?" vraag ik en ik pak het jurkje. Ik denk aan dat Nate de liefde kant wil en ik weet niet zeker of het al of lust zou zijn als ik me hier omkleed, daarom loop ik even naar de badkamer, kleed me daar om en kom dan weer terug naar de slaapkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nee ik ga mee, jij drinkt, ik hangt aan de toog en heb geen zin om te dansen, Jona komt, ik stel jullie voor en dan ga je dus met hem dansen. Elena weet dat ik Jona ken. Ik vind je na een tijdje niet meer en denk dat je naar huis toe bent maar jij bent mee met Jona. Ik bel en je neemt niet op.ok?' Ik pak wat kleren en kleed me om. Ik heb toch al mijn boxer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate legt het helemaal uit en ik knik. "Oké," zeg ik met een hoofdknikje, "ik snap het. Laten we het dan maar gaan uitvoeren, niet waar?" Ik pak zwarte hakken uit de kast en trek die aan. Ook neem ik een tasje mee met daarin mijn telefoon en portemonnee. "Ik ben klaar om te gaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    [Ik herkende gewoon iets in combinatie met alles]

    Hayden Fitch
    "Geloof je het zelf? Niet alle demonen zijn slecht. Ik heb er zat gezien en allemaal zijn ze stuk voor stuk slecht. Het kwaad zit in demonen." Nick vraagt wat Hij met me gedaan heeft en ik kijk Nick aan. "Hoe bedoel je? Helemaal niemand heeft me iets aangedaan." Voordat Nick antwoord kan geven, komt Hij binnen en ik zet een paar passen opzij, zodat hij er goed bij kan. Er speelt zich heel wat af tussen Nick en zijn Vader. Ik laat me niet wegsturen door Hem en blijf in de ruimte. "Straf hem niet zo hard," zeg ik dan en dat was niet echt gewenst, want Hij kijkt mijn kant op en ik voel gelijk een helse pijn vanbinnen en klap weer dubbel. "Zwijg," zegt hij terwijl de pijn blijft aanhouden en ik knik zachtjes.


    Ik reageer morgen okay?

    Nick
    'Straf hem niet zo hard' zegt Hayden wanneer mijn vader weer naar me toe loopt, en hij kijkt haar aan waardoor ze vervolgens dubbel klapt van de pijn. 'Zwijg' zegt hij vervolgens en ik zie haar knikken, het kon me opzich niks schelen dat hij mij pijn deed maar van haar moest hij afblijven. 'Waarom verbaast het me niks dat je zo omgaat met iedereen? Ik betwijfel of ze bij je zouden blijven als je ze geen pijn zou doen' zeg ik en ik heb zijn aandacht en boze blik direct terug. In plaats van me weer pijn te doen laat hij een leeg flesje verschijnen en maakt met het mes in zijn hand een snee in zijn pols en laat het bloed in het flesje lopen en zet dit vervolgens op het tafeltje in de kamer neer. 'Als je het niet doet merk je de gevolgen wel' zegt hij vervolgens en liep naar de deur 'Het kan me niks schelen als ik dood ga' andwoord ik schamper.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Les... je ziet het toch echt zitten he? Anders verzin ik wel iets anders.'
    Ik kijk haar onzeker aan.

    [oke Ellie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    "Ja Nate," zeg ik met een glimlach en druk een kus op zijn lippen, "zolang je maar onthoudt dat ik nooit van plan ben om je in het echt te bedriegen." Ik verstrengel onze vingers en laat ons dan bij de club verschijnen. "Dus, laten we er een gezellige avond van maken," zeg ik met een knipoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en trek haar mee naar de bar. Ik zie twee van Elena's volgertjes ons aankijken maar doe alsof ik ze niet zie. Het is een jongen en een meisje.
    'Bloody Mary en een pint.' bestel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je weet wat ik drink," zeg ik dan, "nog steeds." Ik pak de Bloody Mary en neem er een slok van. "En het smaakt verrekte goed." Ik kijk om me heen, maar het enige wat ik zie, zijn dansende of drinkende mensen. Nergens kan ik iemand onderscheiden die verdacht is of wat dan ook. Ik neem nog een slok en kijk dan weer naar Nate, mijn zielsverwant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik maak een onopmerkelijke beweging naar de dansvloer als teken dat ze daarover moet beginnen zodat ik kan weigeren.
    Dit plan moet lukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'