• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Heeft u ze goed gekend?' Vraag ik en ik beweeg het glas een beetje zodat de wijn in het glas rond draait. Ik kijk haar weer aan op het moment dat ze mij aan kijkt, ze had mooie ogen, maar niet alleen dat was mooi aan haar. Van top tot teen was ze perfect, een ander woord om het te beschrijven vond ik niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Ik was 2 toen ze stierven...' zeg ik zachtjes als het me lukt weg te kijken. 'Voor een mens zou het onmogelijk zijn ze te herinneren maar toen ik 2 was, had ik de mentale kennis en uiterlijk van iemand van 7-8 jaar. ' zeg ik zachtjes. 'Dus ja ik heb ze redelijk goed gekend. Mamie, zoals we haar noemden, zat altijd in die zetel.' glimlach ik en wijs naar een roodkleurige zetel met geborduurd kussen erop in de hoek. 'Daar zat ze thee te drinken terwijl ze ons dingen vertelde, wijsheden, verhaaltjes, enzo voort.' Ik glimlach. 'Het was een lieve vrouw.' Ik zucht en nip terug van mijn glas. 'Sorry als ik u met deze dingen verveel heer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Ik was 2 toen ze stierven...' zeg ik zachtjes als het me lukt weg te kijken. 'Voor een mens zou het onmogelijk zijn ze te herinneren maar toen ik 2 was, had ik de mentale kennis en uiterlijk van iemand van 7-8 jaar. ' zeg ik zachtjes. 'Dus ja ik heb ze redelijk goed gekend. Mamie, zoals we haar noemden, zat altijd in die zetel.' glimlach ik en wijs naar een roodkleurige zetel met geborduurd kussen erop in de hoek. 'Daar zat ze thee te drinken terwijl ze ons dingen vertelde, wijsheden, verhaaltjes, enzo voort.' Ik glimlach. 'Het was een lieve vrouw.' Ik zucht en nip terug van mijn glas. 'Sorry als ik u met deze dingen verveel heer.'


    Nathan
    Ik luister naar haar verhaal, om de een of andere reden interesseerde het me, opzich was ik altijd wel geinteresseerd in de levens van anderen, vooral als het geen engelen waren. 'U verveel me niet' zeg ik met een glimlach, 'als u iets over mij wilt weten mag u het ook gerust vragen'.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'U vertelde dat u een broer heeft, zijn jullie dan met 2 thuis?' glimlach ik en strijk met mijn handen over mijn rokken alsof ik de kreukels terug plat wil strijken maar het is eerder zodat ik iets kan doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'U vertelde dat u een broer heeft, zijn jullie dan met 2 thuis?' glimlach ik en strijk met mijn handen over mijn rokken alsof ik de kreukels terug plat wil strijken maar het is eerder zodat ik iets kan doen.


    Nathan
    'U vertelde me dat u een broer heeft, zijn jullie dan met 2 thuis?' Vraagt ze met een glimlach terwijl ze met haar handen over haar jurk strijkt. 'Nee, we zijn met 4, Daniel, Alice, Alex en ikzelf, Alice en Alex zijn ook tweeling' andwood ik en neem de laatste slok van mijn bijna vergeten wijn. 'Wilt u misschien iets te eten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik probeer die informatie op te slaan en dan vraagt hij of ik iets wil eten.
    'Kunt u koken dan heer? Anders maak ik wel iets.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik probeer die informatie op te slaan en dan vraagt hij of ik iets wil eten.
    'Kunt u koken dan heer? Anders maak ik wel iets.'


    Nathan
    'Enigsinds' antwoord ik wanneer ze vraagt of ik kan koken, en dat ze anders zelf wel iets maakt. 'Wat zou u willen eten? Dan kan ik antwoorden of ik het wel of niet zou kunnen koken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Pannekoeken.' lach ik en kijk hem terug aan. Ik bijt lichtjes op mijn lip.
    'Ik kan dan ondertussen warme chocomelk maken als je wil heer.' zeg ik dan nog erachteraan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Pannekoeken.' lach ik en kijk hem terug aan. Ik bijt lichtjes op mijn lip.
    'Ik kan dan ondertussen warme chocomelk maken als je wil heer.' zeg ik dan nog erachteraan.


    Nathan
    Ook ik moet lachen wanneer ze antwoord dat ze pannenkoeken wil eten, 'Ik kan dan ondertussen warme chocomelk maken als je wil heer.' zegt ze vervolgens en ik knik, 'Dat is goed, en pannenkoeken zouden wel moeten lukken.' zeg ik en sta op, 'wilt U hier blijven en koken of wilt U ergens anders heen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Hier is goed heer.' grinnik ik lichtjes en loop hem voor naar de keuken. Ik neem een lintje waar ik mijn haar mee samenknoop en laat dan melk verschijnen, suiker en chocolade. Ik haal een pot te voorschijn en giet er de melk in. Dan leg ik het vuur aan. 'Hulp nodig met de pannenkoeken heer?' glimlach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik loop achter haar aan naar de keuken en kijk toe hoe ze met een lindje haar haar samen knoopt voordat ik een vrij stuk bij het aanrecht opzoek en eerst besluit een pan te zoeken, wanneer ik er een vind zet ik deze alvast naast het vuur neer. 'Hulp nodig met de pannenkoeken heer?' glimlacht ze vervolgens, 'Ik denk dat het wel gaat lukken' zeg ik en laat simpel weg een pak pannenkoeken mix verschijnen en lees de instructies. 'Zo moeilijk is koken niet' zeg ik vervolgens met een grijns, ik laat de overige spullen verschijnen en doe dat samen met de rest in een kom om vervolgens alles te mixen tot het er goed uit ziet. ik laat wat boter op de pan verschijnen en zet de pan vervolgens op het vuur.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik lach en breek de chocolade in stukjes. Als de melk warm begint te worden begin ik er rustig chocolade in te doen en roer steeds. Zodat de melk en de chocolade niet aanbranden. Af en toe proef ik en voeg een beetje suiker eraan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik giet wat van de mix in de pan en wacht tot hem om kan draaien, ondertussen kijk ik even naar Mayra terwijl die de chocolademelk klaar maakt en vervolgens er steeds iets van proeft. 'Er zit een beetje chocola op uw kin' zeg ik dan en breng mijn hand naar haar hooft om vervolgens met mijn duim de chocola van haar kin te vegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik kijk naar zijn hand die dichter komt en laat hem doen. Dan glijd mijn blik terug naar zijn ogen en ik bijt zachtjes terug op de binnenkant van mijn wang als ik zijn duim over mijn kin voel. Ik vergeet te roeren en kom terug bij als ik iets verbrands ruik en het me plots invalt dat ik terug moet roeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Scagotti
    Ik glimlachte en haalde mijn hand bij haar gezicht vandaan, 'sorry' zeg ik doelend op haar chocolademelk. Ik draai de pannenkoek om en leg deze vervolgens op een pan neer. Het begon al naar pannenkoeken te ruiken en ik vulde de pan nog een keer vol pannenkoek mix


    Don't be like the rest of them, darling