• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    Ik knik en mompel goedkeurend. Na een tijdje voel ik me toch niet meer zo ontspannen.
    Of ja... niet heel mijn lichaam is ontspannen...


    Leslie Sadler
    Ik voel hoe Nate's lichaam langzaamaan toch minder ontspant op sommige delen en ik heb het gevoel dat ik de goede kant op ga, dus ik blijf hem op deze manier door masseren met een kleine grijns op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Tot mijn ontzetting voel ik hoe iets langzaam wakker word en ik stop mijn hoofd onopmerkzaam in het kussen zodat ze mijn beschaamde uitdrukking niet kan zien. 'Genoeg gemasseerd.' breng ik iets schor uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ineens hoor ik "genoeg gemasseerd" van Nate vandaan komen en het klinkt iets schor. Het werkt! "Hoezo? Vindt je het niet lekker?" vraag ik aan hem en laat mezelf zielig klinken. "Doe ik het soms niet goed?" Ik rek gewoon zoveel mogelijk tijd terwijl ik hem blijf door masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Het duurt even, maar na een tijdje wordt nick dan eindelijk wakker. Gelijk begint hij met het trekken aan de kettingen en ik zucht. Die zitten vol met kruiden, maar dat is zijn eigen schuld. Hij ontwijkt mijn blik gelijk en ik leun tegen de muur terwijl ik verveeld in zijn richting kijk. Hij roept zelfs gefrustreerd en dan zet ik mezelf af van de muur en loop op hem af. "Je hebt dit allemaal aan jezelf te danken," zeg ik als ik naar zijn bebloede polsen kijk, "maar goed je kan of de hele tijd gaan tegenwerken of meewerken en dan is alles snel voorbij." Ergens voel ik even medelijden en ik knijp mijn ogen dicht als ik een stekende pijn voel, totdat het medelijden weg is. Dan kijk ik Nick weer aan. "Je weet vast wel wat Hij van je wilt?"


    Nick Garcia
    Ik zie Hayden vanuit haar ooghoeken zichzelf afzetten van de muur waar ze tegenaan had geleund, 'Je hebt dit allemaal aan jezelf te danken,' zegt ze vervolgens en ik zie haar blik afdwalen naar mijn polsen. 'Waaraan heb ik volgens jou dit te danken?' vraag ik haar, benieuwt wat zij dacht dat hij van me wilde en waarom hij dit deed. 'Maar goed je kan of de hele tijd gaan tegenwerken of meewerken en dan is alles snel voorbij,' zegt ze vervolgens en ik lach schamper en kijk naar haar wanneer ze haar ogen dichtknijpt en haar gezicht eruit ziet alsof ze pijn heeft. 'Ja, ik weet wat hij wil' antwoord ik vervolgens, 'maar ik ben niet van plan mee te werken. Raad maar eens wat een vader van zijn zoon zou willen wanneer hij hem vastbind en wanneer de zoon zich jaren geleden al veranderd heeft in een Demon, waarschijnlijk is het enigste wat hij nu wil is me dood hebben'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Nee dat is het niet maar...' Verzin wat, denk ik, iets. 'we moeten nog bespreken waarover dat we ruzie krijgen en zo en hoe we alles in actie zetten...' zeg ik dan maar. 'Je doet het geweldig, maar is het niet beter als dit alles zo snel mogelijk achter de rug is?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Mayra Parker
    Lichte blosjes komen er van zelf op mijn wangen en ik probeer hem in zo'n kostuum voor te stellen.
    Ik zak door mijn benen lichtjes als ik een buiging maak zoals vrouwen het toen deden. 'Heer wat een prachtige dag, is het niet.' zeg ik met een speelse glimlach en een deftige stem.



    Just in case you didn't saw it :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Schagotti
    Ik zie haar wangen lichtjes rood kleuren en haar een buiging maken, 'Heer wat een prachtige dag, is het niet.' zegt ze vervolgens met een deftige stem en een speelse glimlach op haar gezicht, 'Inderdaad, Schone jonkvrouwe. Wat zou u graag willen doen op zo'n prachtige dag?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Maar dat kan straks ook nog," zeg ik zachtjes, "ik wil je gewoon laten genieten zoveel mogelijk voordat we aan het plan gaan werken." Weer een beetje tijd gerekt. "Tenzij je er echt nu aan wil gaan werken of is er iets anders wat je wil doen?" Ik blijf nog even door masseren op deze manier. Kijken hoe geil ik hem kan krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mayra
    'We kunnen gaan wandelen in de koninlijke tuinen, heer.' zeg ik en kijk hem nu niet meer in de ogen.
    Ten eerste omdat de act dan mislukt, vrouwen waren nederig toen, en ten tweede omdat ik niet meer dezelfde gedachten wil hebben als net.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Maar dat kan straks ook nog," zeg ik zachtjes, "ik wil je gewoon laten genieten zoveel mogelijk voordat we aan het plan gaan werken." Weer een beetje tijd gerekt. "Tenzij je er echt nu aan wil gaan werken of is er iets anders wat je wil doen?" Ik blijf nog even door masseren op deze manier. Kijken hoe geil ik hem kan krijgen.


    Nate Sadler
    Ik knijp mijn ogen dicht en slik even. Ik probeer het gevoel te onderdrukken. 'Dit kan altijd een andere keer verder gaan...' zeg ik zachtjes. 'Ik ga me even douchen.' Ik draai ons om en zorg dat ze de bobbel in mijn broek niet voelt. Ik druk een kus op haar lippen en sta dan snel recht om naar de badkamer te lopen en me daar te bevrijden;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    Ik zie Hayden vanuit haar ooghoeken zichzelf afzetten van de muur waar ze tegenaan had geleund, 'Je hebt dit allemaal aan jezelf te danken,' zegt ze vervolgens en ik zie haar blik afdwalen naar mijn polsen. 'Waaraan heb ik volgens jou dit te danken?' vraag ik haar, benieuwt wat zij dacht dat hij van me wilde en waarom hij dit deed. 'Maar goed je kan of de hele tijd gaan tegenwerken of meewerken en dan is alles snel voorbij,' zegt ze vervolgens en ik lach schamper en kijk naar haar wanneer ze haar ogen dichtknijpt en haar gezicht eruit ziet alsof ze pijn heeft. 'Ja, ik weet wat hij wil' antwoord ik vervolgens, 'maar ik ben niet van plan mee te werken. Raad maar eens wat een vader van zijn zoon zou willen wanneer hij hem vastbind en wanneer de zoon zich jaren geleden al veranderd heeft in een Demon, waarschijnlijk is het enigste wat hij nu wil is me dood hebben'


    Hayden Fitch
    Hij stelt de vraag aan mij en ik kijk hem aan. "Je stribbelt zelf tegen en demonen zijn slechte wezens. Ze moeten allemaal gevangen genomen worden of gelijk gedood, zodat ze geen gevaar meer vormen," dat laatste is weer opgedreund. Gevangen, gedood, geen gevaar. Ik ben blij als de pijn uitblijft, wetende dat ik dan het goed doe. Hij zegt dan dat hij weet wat Hij wil. "Ik weet niet of Hij je dood wilt hebben [ik heb een dejavu]." Hij vertelt ons nooit iets, alleen maar dat demonen slecht zijn, wat ook zo is. Maar niet alle demonen... Weer voel ik een pijn. Ik denk fout. Alle demonen zijn slecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Nate Sadler
    Ik knijp mijn ogen dicht en slik even. Ik probeer het gevoel te onderdrukken. 'Dit kan altijd een andere keer verder gaan...' zeg ik zachtjes. 'Ik ga me even douchen.' Ik draai ons om en zorg dat ze de bobbel in mijn broek niet voelt. Ik druk een kus op haar lippen en sta dan snel recht om naar de badkamer te lopen en me daar te bevrijden;


    Leslie Sadler
    Nate wil ermee stoppen, wat ik ook niet echt erg vind. Ik ga wel een andere keer verder. "Oh, ik wil graag meedouchen," zeg ik dan en sta ook op. "Mag ik meedouchen?" Ik wacht voor de deur en zeg dan, "ik weet toch al wat je probeert te verbergen." Er staat een grijns op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang.
    'Wat bedoel je?' zeg ik schijnheilig alsof ik van niets weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik hoor Nate schijnheilig praten en ik lach. "Het begint met een b en eindigt op oner in je broek. Rara, wat is het?" Boner in je broek. Ik doe dan gewoon de deur open. "Als de massage gelukt is tenminste," en ik kijk richting zijn kruis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Jij deed het expres?' zeg ik met grote ogen en scherm mijn kruis strategisch af zodatze het niet ziet.
    Ik loop naar de douche en draai de kraan open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'