• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Ik laat mijn kleren in een jurk veranderen die meer bij deze tuin hoort. (donkerblauw in plaats van groen). Ik kijk met een glimlach hoe hij een bloem plukt en die me voorheeft. 'Dank u heer.' zeg ik en maak terug een klein buigingkje voor ik de bloem neem en mijn vinger over de tere blaadjes laat glijden. 'Hoe was Italie heer?' zeg ik dan en moet een grinnik onderdrukken. Gewoon het gesprek verder zetten zelf is die niet juist.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jona
    Ik grinnik even. 'Wil je anders nog een dessertje?' zeg ik ondeugend het spel meespelend.
    Ik schenk wat fruitsap voor me in.


    Leslie Sadler
    "Mm, give me everything you have," zeg ik met een knipoog. "Want dat zou totaal niet ongewenst zijn." Ik lig hier gewoon nog in mijn slaapkleedje. "Kiss me," fluister ik, "and more."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    Ik maak terug kusgeluidjes en zucht dan. 'Babe je moet naar huis. Nate...'
    Ik zwijg even. 'Hij vergeeft me dit nooit.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Hij hoeft het niet te weten," zeg ik zachtjes, "hij is toch goedgelovig en hij ligt aan mijn voeten dus dat komt wel goed schat." Ik laat mijn kleding veranderen en druk dan zogenaamd een afscheidskus op zijn lippen. "Vaarwel mijn liefste, we komen elkaar nog wel tegen." Dan verschijn ik naar huis, tijd voor het volgende deel van het plan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Happy Family... not

    Nate
    Ik zit in de zetel met een glas whisky op haar te wachten. Mijn gezicht is emotieloos.
    Als haar volgertjes me nu zien, weten ze best wat er straks komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik laat mijn kleren in een jurk veranderen die meer bij deze tuin hoort. (donkerblauw in plaats van groen). Ik kijk met een glimlach hoe hij een bloem plukt en die me voorheeft. 'Dank u heer.' zeg ik en maak terug een klein buigingkje voor ik de bloem neem en mijn vinger over de tere blaadjes laat glijden. 'Hoe was Italie heer?' zeg ik dan en moet een grinnik onderdrukken. Gewoon het gesprek verder zetten zelf is die niet juist.


    Nathan
    'Graag gedaan' zeg ik met een glimlach wanneer ze een buigingkje maakt, zelf heb ik mijnkleren veranderd in een simpel zwart ouderwets pak. 'Geweldig, het was fijn om even terug bij mijn familie te zijn, maar het is ook fijn om terug te zijn. De volgende keer zal ik je meenemen, ik weet zeker dat je het er naar je zin zou hebben.' zeg ik met een glimlach, gewoon meespelend. en loop met haar over het paadje door de tuin.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Het zou me een eer zijn.' glimlach ik nog steeds zijn ogen mijdend. Ik kijk naar de mooie bloemen om ons heen.
    'Heeft Italie ook zulke tuinen heer?' vraag ik nu weer. Misschien praat ik te veel...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    Ik zie Hayden opstaan wanneer hij bijna de kamer uit is, alle andere engelen waren hem achterna gelopen, als trouwe kleine hondjes die aan hem vastgelijmd zaten. 'Meen je dat nou serieus, dat je gewoon nog liever doodgaat?' hoor ik Hayden vragen en ik kijk haar aan, 'Ja' antwoord ik dan vervolgens, 'doe je best en ram een sterrenschot in mijn hart. Ik zou niet eens een handvol mensen kunnen noemen die het me niet dood zouden willen zien, of die het niet erg zouden vinden. Zelfs mijn eigen vader niet.'


    Hayden Fitch
    Ik schud mijn hoofd als hij zegt dat ik me best moet doen. "Als ik je dood zou willen, had ik dat in het bos al gedaan. Ik wist dat je zou ontwijken." Mijn hoofd begint weer pijn te doen en ik druk mijn handen er tegenaan hoewel dat niet helpt. "Er zijn wel mensen," praat ik door, "je dochter Katherine, Damon je broer, Leslie...ik." Ik slaak een onderdrukte kreet en adem diep in en uit, maar de pijn blijft. "Ik wil je dood hebben," lieg ik dan en ik voel de pijn verminderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Happy Family... not

    Nate
    Ik zit in de zetel met een glas whisky op haar te wachten. Mijn gezicht is emotieloos.
    Als haar volgertjes me nu zien, weten ze best wat er straks komt.


    Leslie Sadler
    Ik loop het huis door en tref Nate dan aan. Ik verstar en kijk naar hem. Dan ontspan ik. "Hey liefje," zeg ik en loop naar hem toe. "Nu al aan de whisky? Het is nog ochtend?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Waar zat je Les... Ik ben de hele nacht opgebleven omdat je niet thuis kwam.' Ik neem nog een slok.
    Dan sta ik recht om voor haar te gaan staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Het is niet belangrijk waar ik vandaan kom," zeg ik, "wees blij dat ik er weer ben." Ik zet geen stap achteruit, maar ik kijk Nate aan. "Jake heeft hier nooit een probleem van gemaakt als ik een nacht niet thuiskom."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik ben Jake niet, Les. Ik ben godverdomme de hele nacht voor je opgebleven dus het minste wat je kan doen als je wil dat ik er geen probleem van maak is een uitleg geven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nou, je bent anders al aardig op weg om er een probleem van te maken," zeg ik kwaad, "en als je het zo graag wilt weten. Ik was bij Jona, want hij wilde tenminste wél met me dansen en gezellig doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik breng een gemengde blik op mijn gezicht. Gekwetst en kwaad.
    'Wel ik hoop dat het dan gezellig was want het heeft een avond geduurt. Of was het meer dan dansen?' Ik zwijg even. 'Ja dus.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Hij vult het antwoord zelf al in en even kijk ik weg. "Je maakt een probleem van niets Nate, het was gewoon gezellig met Jona. Wat is daar mis mee?" Ik kijk hem dan strak aan. "Volgens mij heb ik een vergissing gemaakt door voor jou te kiezen. Jake begrijpt me altijd veel beter dan jij. Hij is lief voor me en maakt niet ergens een probleem van!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.