• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik wilde kijken of het me zou lukken," zeg ik lachend en ik loop in Nate zijn richting. "Ik kan je er vanaf helpen," zeg ik terwijl ik kusjes op zijn schouder begin te plaatsen. "Sorry schat, maar het was gewoon leuk om te doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij stelt de vraag aan mij en ik kijk hem aan. "Je stribbelt zelf tegen en demonen zijn slechte wezens. Ze moeten allemaal gevangen genomen worden of gelijk gedood, zodat ze geen gevaar meer vormen," dat laatste is weer opgedreund. Gevangen, gedood, geen gevaar. Ik ben blij als de pijn uitblijft, wetende dat ik dan het goed doe. Hij zegt dan dat hij weet wat Hij wil. "Ik weet niet of Hij je dood wilt hebben [ik heb een dejavu]." Hij vertelt ons nooit iets, alleen maar dat demonen slecht zijn, wat ook zo is. Maar niet alle demonen... Weer voel ik een pijn. Ik denk fout. Alle demonen zijn slecht.

    Nick
    'Je stribbeld zelf tegen en demonen zijn slechte wezens. Ze moeten allemaal gevangen genomen worden of gelijk gedood, zodat ze geen gevaar meer vormen,' zegt ze en het lijkt meer iets wat mijn vader zou zeggen. 'Niet alle demonen zijn slecht, en nee, ik ben niet een van de goede demonen maar er zijn genoeg die menen of engelen helemaal niks doen' ik kijk haar even aan en zie haar gezicht alweer een beetje betrekken alsof ze weer pijn heeft. 'Wat heeft hij met je gedaan?' vraag ik haar dan op het moment dat mijn vader binnenkomt, 'weetje wat het huis mist? Een vrouw. H-' ik kan mijn zin niet afmaken aangezien hij me onderbreekt 'Hou je mond!' roept hij uit met een kwade blik terwijl hij naar me toe loopt. Net wanneer hij voor me staat laat hij een mes verschijnen en ik voel het koude ijzer mijn vel binnen dringen en vervolgens de kruiden nog eens extra pijn voel doen. Ik gaf geen kik, simpelweg omdat ik het hem niet gunde en klemde mijn tanden op elkaar toen hij het mes er zonder ook maar een teken van medelijden of schuld te tonen uit trok. 'En je vraagt je af waarom beide je zoons je hebben verlaten?' vraag ik schamper, 'misschien moet je eens naar jezelf kijken' zeg ik en trek mezelf op aan de kettingen en geef hem vervolgens zo hard mogelijk een duw met beide mijn voeten zodat hij tegen de muur van de kamer vliegt. 'Zo sterk ben je niet, van binnen ben je gewoon een eenzame oude man' een paar engelen wouden hem omhoog helpen maar hij stuurt ze weg om vervolgens weer op te staan en weer naar mij toe te lopen.


    {waarom heb je een Dejavu?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Ik weet niet.' zeg ik zachtjes. Ik wil rustig gaan, op het gemak, onze relatie gezond opbouwen en niet laten doordrenken met lust zonder misschien liefde na een tijd. Dat mag niet gebeuren. Er moet steeds in alles wat we doen of zeggen, liefde zijn... anders is alles over...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik merk dat er iets is aan de toon van zijn stem. Ik kijk naar zijn rug. "Wat is er Nate?" vraag ik aan hem, "heb ik iets verkeerd gedaan?" Ik vind niet dat er iets is mis gegaan, maar misschien heeft Nate daar andere bedenkingen mee. "Want als dat zo is, dan moet je het zeggen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nee je hebt niets misgedaan... ik wilde je dit alles uitleggen na we met Elena afgerekend hebben. Zullen we douchen eerst? Het is makkelijker om het uit te leggen als we niet halfnaakt zijn.' Ik ga met mijn boxer onder de douche staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er is wel degelijk iets en dat zie ik aan hem en ook aan het feit dat hij in zijn boxer gaat douchen. "Ik maakte maar een grapje," zeg ik dan, "ik eh, hoef niet mee te douchen. Ik zie je zo wel in de slaapkamer oke?" Ik glimlach eventjes naar hem waarna ik omdraai en terug naar de slaapkamer loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en denk even na terwijl ik het water over me laat lopen. Mijn B-oner zoals ze het gezegd had, is al weggezakt.
    Ik droog me dan af en doe een boxer en trainingsbroek aan. Ik loop naar de kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik herkende gewoon iets in combinatie met alles]

    Hayden Fitch
    "Geloof je het zelf? Niet alle demonen zijn slecht. Ik heb er zat gezien en allemaal zijn ze stuk voor stuk slecht. Het kwaad zit in demonen." Nick vraagt wat Hij met me gedaan heeft en ik kijk Nick aan. "Hoe bedoel je? Helemaal niemand heeft me iets aangedaan." Voordat Nick antwoord kan geven, komt Hij binnen en ik zet een paar passen opzij, zodat hij er goed bij kan. Er speelt zich heel wat af tussen Nick en zijn Vader. Ik laat me niet wegsturen door Hem en blijf in de ruimte. "Straf hem niet zo hard," zeg ik dan en dat was niet echt gewenst, want Hij kijkt mijn kant op en ik voel gelijk een helse pijn vanbinnen en klap weer dubbel. "Zwijg," zegt hij terwijl de pijn blijft aanhouden en ik knik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Liefste Ellie wil je reageren met Nathan :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    Ik zucht en denk even na terwijl ik het water over me laat lopen. Mijn B-oner zoals ze het gezegd had, is al weggezakt.
    Ik droog me dan af en doe een boxer en trainingsbroek aan. Ik loop naar de kamer.


    Leslie Sadler
    Ik zie Nate de kamer inlopen en ik heb het bed even recht getrokken. "Tijd om te bespreken over morgen?" vraag ik hem en kijk hem aan. "Want we moeten inderdaad wel een goede reden hebben, anders trapt Elena er niet in." Ik ben niet echt van plan om over zojuist te praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Dat doen we zo.'zeg ik en ga naast haar zitten. 'Ik wil eerst dat je dit begrijpt... Ik wil op het gemak gaan, rustig, met jou. Geloof me ik zou best wel willen waar je daarnet mee bezig was maar ik ben bang dat onze relatie anders gebaseert word op seks en ik wil duidelijk maken dat ik het meen met jou... ik hou echt van je.' zeg ik zachtjes. 'En ik wil een gezonde relatie met je, eentje die lang kan duren.' Eentje dat niet overgaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate wil het toch over daarstraks hebben en ik kijk hem aan. Rustig aan doen, waar heb ik dat eerder gehoord. "Dat van daarstraks was niet lust, dat was gewoon een beetje geplaag," mompel ik en ik sla mijn ogen neer, "maar ik weet wat je bedoelt en ik vind het goed. Ondanks dat ik weet dat je van me houdt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Dank je het betekend veel voor me. Wil je nog steeds over morgen praten?'
    Ik leg mijn arm om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ja ik wil nog praten over morgen," zeg ik en kijk naar hem. Ik leun tegen hem aan en zucht zachtjes. "Morgen kan nog weleens zwaar worden. Waar gaan we eens leuk over ruziën? Want ik wil niet iets wat je zou kwetsen ofzo. Laten we over iets neps ruziën."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Misschien... ik heb een idee.' grijns ik. 'Maar we moeten wel daarvoor vanavond uitgaan en ik moet een belletje doen.... Wat nu als je me zogezegd bedriegt en je niet thuiskomt vannacht maar morgenochtend?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'