• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    LOOOOOOL. Ik wilde zeggen; HEY, DAT IS DANIEL AL! Totdat ik me realiseerde dat ze een tweeling zijn :W


    xd genius


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    'Ik heb niet echt een keus behalve je te doden,' zegt ze. 'Volgens jezelf niet of volgens de engeltjes niet?' Vraag ik haar sarcastisch. 'Aangezien ik weer wat voor dingen je kunt uithalen en waarschijnlijk ook zult uithalen' vervolgt ze terwijl zd me strak aankijkt. 'En wat laat jou denken dat je me in je eentje zou kunnen vermoorden? Als je weet wat ik kan weet je ook dat e me niet aan kan' zeg ik en kijk haar ook aan.

    {Misschien is het een soort valstrik? Dat de engelen nick gevangen willen nemen of dood willen hebben en dat er straks allemaal engelen komen opdagen. Nick raakt gewond en word meegenomen enz. (Omg, net een geniaal idee gekregen. Nick's dad is a fucking angel, en nick vroeger dus ook maar heeft zichzelf veranderd. Hell yeah.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is en blijft zielig :]]

    Hayden Fitch
    Nick is heel sarcastisch tegen me en een schamper lachje komt over mijn lippen. "Die engeltjes waar je over spreekt zijn anders altijd nog beter dan demonen," zeg ik tegen Nick, "en ik weet dat je me gemakkelijk pijn kunt doen met je gave, maar je hebt een zwakte Nick." Voor een klein moment laat ik een stilte vallen, "namelijk liefde. Jij zou mij niet kunnen doden en voor het geval dat je me toch pijn wilt doen...dan heb ik iemand mee die je wel aan zou kunnen." Het is het sleutelwoord voor de anderen en ze komen tussen de bomen vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Die engeltjes waar je over spreekt zijn altijd nog beter dan demonen' zegt ze en deze keer komt er een schampere lach over mijn lippen, 'en ik weet dat je me gemakkelijk pijn kunt doen met je gave, maar je hebt een zakte nick' zegt ze en ik wacht tot ze haar zin afmaakt, 'namelijk liefde. Jij zou mij niet kunnen doden en voor het geval je me toch pijn wilt doen.. dan heb ik iemand mee die je wel aan zou kunnen' zegt ze en plotseling komen er minstens 10 engelen tussen de bomen vandaan. Ik kijk om me heen terwijl ze tussen de bomen naar me toe komen, ik kijk even naar Hayden maar ik weet bijna zeker dat zij niet degene is die dit bedacht heeft, 'geweldig' mompel ik sarcastisch. Ik probeer weg te flitsen maar dat lukt niet, alweer geweldig. Ik laat een sterrenschot in mijn hand verschijnen en buk wanneer een van de engelen uithaalt en duw de sterrenschot in zijn maag, de volgende twee duw ik keihard met hun hoofden tegen elkaar aan en ik kijk dan weer om me heen. 'Dat ga je niet menen' mompelde ik wanneer ik een man tussen de bomen weg zie komen, 'ik wist dat zij dit niet alleen had kunnen bedenken.' zeg ik doelend op Hayden, ze had me in ieder geval verraden en dat maakte me nog kwader dan dat ik al was over het feit dat mijn eigen vader een hele groep engelen op me afstuurt in plaats van zelf naar me toe te komen. Ik laat mijn frustratie los op twee andere engelen die mijn handen willen vastpakken en ze vallen direct op de grond, het is duidelijk te zien dat ze pijn hebben. Ik zet een stap achteruit en zie dan Hayden en zonder dat ik er wat aan kan doen en geleid door mijn agressie gebruik ik mijn gave op haar, niet voor heel lang doordat ik word afgeleid door een andere engel en vervolgens recht in de ogen van mijn vader kijk. Ik wilde hem pijn doen, graag zelfs, maar mijn gave deed hem niks en tegen de tijd dat ik iets anders wilde proberen haalde een van engelen uit met een mes en werden mijn voeten onder me weg geschopt. De wond deed pijn het gezicht van mijn vader, nog altijd op dezelfde plek en met een minachtende blik gaf me de wil om op te staan en met een sterrenschot in mijn hand op hem af te lopen en vervolgens naar hem uit te halen, 'wilde je je eigen vader vermoorden Nick?' vroeg hij vervolgens schamper nadat hij de sterrenschot had ontweken. 'Ja, eigenlijk wel' antwoordde ik simpelweg voordat ik zijn hand tegen mijn hooft voelde en ik buitenwesten raakte, hij had zo snel uitgehaald dat ik niet meer had kunnen reageren.

    { Yush, maar Hayden is ook zielig ^^
    En ik hou van drama x'D Sorry
    }

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 17:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik houd van drama ^^]

    Hayden Fitch
    Ik zie Nick naar me kijken voor een moment als hij de engelen gezien heeft. "Sorry," zeg ik heel zacht, maar gelijk voel ik een doffe pijn in mijn hoofd. Het is Hij, Hij die ervoor gezorgd heeft dat ik alleen nog maar haatgevoelens tegenover Nick heb. Die ervoor zorgt dat ik gestraft word als ik ook maar iets goeds denk over Nick of welke demon dan ook.
    Nick wordt kwaad en laat zijn gave erop los. Ik laat de sterrenschot verdwijnen zodat Hij ook niet kan zien dat het me niet zelf gelukt is met de sterrenschot om nick van kant te maken. Ik wil hem niet eens van kant maken. Weer die pijn. Ik wil nick wel van kant maken, want Hij wil dat Nick helemaal afgezonderd wordt en pijn lijdt. Dan is er weer een moment dat Nick me aankijkt en ineens voel ik een veel sterkere golf van pijn en zak ik in elkaar. Ik klap dubbel en hap naar adem. Ik had de klap niet verwacht, want nick doet me normaal gesproken helemaal nooit pijn. Dan is de pijn ineens voorbij en zie ik Hem staan. Nick is op Hem gefocust. Het verbaast me wanneer Hij vraagt of nick "zijn vader" wilde vermoorden. Hij is Nick's vader?! Dat heb ik nooit geweten. Ik zie dan hoe nick wordt neergeslagen.
    "Nee!" komt er bij mij uit voordat ik er erg in heb.
    Ik zie de woedende blik van Hem.
    "Je moet nog erg je best gaan doen, voordat je ook maar iets waard bent."
    Ik voel weer die pijn in mijn hoofd en ik knik zachtjes.
    "Ja, ik zal meer mijn best doen."
    Dan laat Hij ons allemaal verdwijnen en verschijnen in een huis wat onbekend is voor mij. Nick die wordt vastgebonden en ik zeg: "ik blijf bij hem voor als hij wakker wordt."
    "Alleen als je sterk genoeg bent om hard tegen hem te zijn."
    Ik knik.
    "Dat ben ik."
    "En anders voel je vanzelf je straf wel," zegt Hij.
    De anderen gaan weg en ik blijf bij Nick achter. Wachtend voor het moment dat hij wakker wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ben zo thuis... nog een halfuuryje of zo x kreageer dan wel


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick Garcia
    Ik word langzaam wakker met een bonzend hooft en hou eerst mijn ogen dicht zodat ik kan horen of voelen of er iemand bij me is, wat het geval was. Ik opende mijn ogen en trok een keer hard aan de kettingen die me vasthielden, en ook nog eens vol zaten met kruiden. Wanneer ik de kamer rond kijk ontwijk ik Hayden's blik, het laatste waar ik nu zin in had was praten. Ik probeerde mezelf los te trekken maar het enigste wat ik deed was mijn armen openhalen aan de kettingen die me tegen de muur hielden, ik had de kamer herkend en ik wist waar ik was, maar dat was nou niet bepaalt een goed iets. Ik was opgegroeid in dit huis, in ieder geval nadat ik mijn spullen had gepakt en weg was gegaan, wat er daarna gebeurt is kun je wel uitvogelen, ik bleef trekken tot er straaltjes bloed van mijn pols over mijn arm liepen en vervolgens op de grond drupte 'Agh!' riep ik gefrustreerd uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    \

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Yush, dat was nodig :3

    Nathan Sfagotti
    'Ik ken er een paar' zeg ik met een glimlach, 'geen idee eigenlijk van wanneer die dans was' antwoord ik. 'Dat kan' zeg ik met een grijns en druk een kus op haar hand terwijl ik een buiging maak.



    Mayra Parker
    Lichte blosjes komen er van zelf op mijn wangen en ik probeer hem in zo'n kostuum voor te stellen.
    Ik zak door mijn benen lichtjes als ik een buiging maak zoals vrouwen het toen deden. 'Heer wat een prachtige dag, is het niet.' zeg ik met een speelse glimlach en een deftige stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Graag gedaan," zeg ik lachend wanneer hij vragend dank je zegt. Onwillekeurig moet ik aan Jake denken en aan hoe hij mij weleens masseerde. Dat brengt me op een idee, maar ik weet niet of het mij ook lukt om op die manier te masseren. Ik weet nog die keer dat Jake mij zo masseerde dat ik er geil van werd. Laten we dat eens uitproberen op Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [evil les xd]

    Nate Sadler
    Ik voel langzaam dat met haar bewegingen bijna mijn hele lichaam ontspannen is.
    Ik merk niet dat ze verandert van techniek of misschien maakt het me niet veel uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zijn lichaam is nagenoeg ontspannen en ik ga door met de bewegingen die ik maakte en hoop dat het gaat lukken, want dan kan ik een lol beleven. "Ben je lekker ontspannen?" fluister ik zachtjes in zijn oor terwijl ik door ga met de bewegingen.

    [^^ mehuhaah]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik knik en mompel goedkeurend. Na een tijdje voel ik me toch niet meer zo ontspannen.
    Of ja... niet heel mijn lichaam is ontspannen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Het duurt even, maar na een tijdje wordt nick dan eindelijk wakker. Gelijk begint hij met het trekken aan de kettingen en ik zucht. Die zitten vol met kruiden, maar dat is zijn eigen schuld. Hij ontwijkt mijn blik gelijk en ik leun tegen de muur terwijl ik verveeld in zijn richting kijk. Hij roept zelfs gefrustreerd en dan zet ik mezelf af van de muur en loop op hem af. "Je hebt dit allemaal aan jezelf te danken," zeg ik als ik naar zijn bebloede polsen kijk, "maar goed je kan of de hele tijd gaan tegenwerken of meewerken en dan is alles snel voorbij." Ergens voel ik even medelijden en ik knijp mijn ogen dicht als ik een stekende pijn voel, totdat het medelijden weg is. Dan kijk ik Nick weer aan. "Je weet vast wel wat Hij van je wilt?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.