• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik zie het teken van Nate. "Heb je zin om te gaan dansen?" vraag ik glimlachend aan hem en pak zijn hand al beet, "hoewel ik dat niet eens hoef te vragen en je gaat gewoon mee, toch?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Nu niet Les.' zucht ik 'Ik heb geen zin.' Ik nip van mijn glas.
    Als ze wil kan ze beginnen zeuren nu of zoiets, ze kiest zelf maar want verder kan ik haar nu niet helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Kom op Nate, ik heb zin om te gaan dansen," zeg ik dan en trek kort en zachtjes aan zijn hand, "stiekem heb je wel zin, kom op. Ga mee." Ik begin gewoon te zeuren, zodat het al een klein beetje stroever tussen ons lijkt te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Les laat het ik heb geen zin.' zeg ik dan zogezegd bars en trek mijn hand weg. Ik drink net van mijn glas als Jona naar ons toe komt gelopen. 'Nate? Lange tijd niet gezien!' Ik heef hem een jongenshug. 'Dit is Leslie.' zeg ik dan en maak een gebaar naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate doet bars tegen me en dan komt er een jongen aan. Hij ziet er wel goed uit en het is Jona. "Aangenaam," zeg ik breed glimlachend en steek mijn hand uit. "Ik ben Leslie." Hij pakt mijn hand, maar in plaats van die te schudden, drukt hij er een handkus op, "het is mij een genoegen, ik ben Jona. Wil je dansen?" Ik knik gelijk, "ja, dat lijkt me leuk, aangezien Nate dat niet wil." Ik kijk Nate heel even aan en loop dan met Jona mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Mijn lippen worden even in een streep geperst maar dan haal ik mijn schouders op en drink gewoon verder terwijl Leslie en Jona in het feestgejoel gaan.
    Ik doe alsof ik van plan ben me gewoon ziek te zuipen.

    Jona
    Als we in de massa staan leg ik direct mijn handen op haar heupen.
    Ik doe dit dan wel voor Nate, dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind met dit meisje te dansen. Ik fluister zachtjes in haar oor. 'Houden we het op sensueel dansen of ook een kus?' het is gewoon een vraag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jona vraagt dan iets aan me en ik bijt op mijn lip. "Ik weet het niet," fluister ik in zijn oor, "ik wil dat het zo echt mogelijk lijkt. Laten we eerst maar gewoon een tijd dansen." En we dansen een tijd en dan vraagt hij het weer. "Een kus of niet?" Ik haal mijn schouders op, "beslis jij maar," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    'Het lijkt echter dan... weetje doe of ik Nate ben ok?' glimlach ik. 'Of wacht...'
    Ja ik heb een gave... illusie. Ik kan voor haar ogen enkel mijn gezicht in dat van Nate veranderen.
    Voor anderen ben ik gewoon mezelf. Ik doe het. 'Zou dit lukken voor je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kan mijn ogen niet geloven als hij ineens helemaal op Nate lijkt. "Ja, dat helpt wel," zeg ik dan en kijk hem aan, "maar het betekent niets," maak ik alsnog duidelijk. Dan druk ik mijn lippen op die van hem terwijl ik dicht tegen hem aansta.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    Ik kus haar terug en maak onze lippen dan los. 'Giechel nu alsof ik je mee vraag naar huis.' zeg ik zachtjes in haar oor.
    Ik wacht tot ze dat doet voor ik haar meetrek naar buiten om te verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De kus voelde best goed aan, Omdat het Nate was die ik zag. "Is goed," zeg ik giechelend en ik kijk Jona aan, "ik ga graag met je mee naar huis," doe ik er een schepje bovenop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jona
    Ik grijns dwaas en neem haar mee naar buiten. Mijn zintuigen staan op scherp en ik voel dat 2 demonen ons voorzichtig volgen.
    Ik flits ons naar mijn appartement, recht in de slaapkamer en doe de deur op slot. Ik pak een string uit een lade en hang die voor het sleutelgat. Van mijn vriendin. 'Klaar?' vraag ik geruisloos. ik loop dichter naar haar toe. 'Babe laat me je uitkleden.' zeg ik zachtjes met een nepschore stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga nu terug naar het huisje en daar heb ik geen wifi meer :/ dus ik ben er morgen weer!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Owkeeeee :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Het plan gaat verder en ik kijk hem aan. Het lijkt net echt en ik bijt op mijn lip. "Is goed," fluister ik naar hem als hij mijn kleding wil uittrekken, "doe wat je niet laten kunt." En ik giechel weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.