• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    'Niet erg, ik ben gewoon weer eens onhandig.' lach ik het zachtjes weg. Ik draai me om zodat ik terug me kan concentreren op de melk. Ik gooi er nog wat chocolade in en proef nog eens. Hij is goed. Ik zet het vuur wat lager zodat het gewoon warm blijft. 'De chocomelk is klaar.' glimlach ik en pak 2 tassen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Niet erg, ik ben gewoon weer eens onhandig.' lach ik het zachtjes weg. Ik draai me om zodat ik terug me kan concentreren op de melk. Ik gooi er nog wat chocolade in en proef nog eens. Hij is goed. Ik zet het vuur wat lager zodat het gewoon warm blijft. 'De chocomelk is klaar.' glimlach ik en pak 2 tassen.


    Nathan
    'Dit duurt nog een paar minuten denk ik' zeg ik en gooi de pannenkoek omhoog om hem om te draaien en glimlach als het me lukt. Na een tijdje liggen alle pannenkoeken op een bord en pak ik nog twee borden om van te kunnen eten, 'waar wil je eten? Voor de openhaard?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Is goed wacht.' Ik laat een dekentje verschijnen en leg die mooi voor de haard. 'Zo is het gezelliger.' glimlach ik.
    Ik laat de hele heer-act even vallen. Ik giet wat chocomelk in de 2 tassen en neem die mee. Ik ga zitten op het deken en wacht tot hij erbij komt zodat ik hem zijn chocomelk kan geven;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik wacht en kijk toe hoe ze een kleedje voor de haard neerlegt en er vervolgens op gaat zitten. Ik volg haar voorbeeld en ga naast haar zitten om vervolgens eerst de twee lege borden en het bord met de pannenkoeken voor ons neer te zetten voordat ik de beker met Chocolademelk van haar overneem. 'Dankjewel' zeg ik met een glimlach en zet hem even naast me op de grond neer, 'Wil je ook wat op je pannenkoek of eet je hem gewoon zo op?' vraag ik wanneer ik een pannenkoek op haar bord neerleg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Zo is goed.' glimlach ik en rol de pannekoek op. Ik zie geen bestek liggen dus besluit er gewoon een stukje af te scheuren en in mijn mond te stoppen. Ik glimlach terug. Ze zijn wel lekker. 'Het is je gelukt.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik neem eerst een slok van de warme chocolademelk, 'jij ook, de chocolademelk is heel erg lekker' zeg ik en neem nog een slok om de beker vervolgens neer te zetten en een pannenkoek te pakken. Ik rol de pannenkoek op enneem er een hap van terwijl ik naar het warme vuur kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik neem mijn tas en drink ervan. Ik maak gebruik van het feit dat hij naar het vuur kijkt en bekijk hem voorzichtig. Ik laat mijn ogen van zijn haren naar zijn gezicht en over zijn lichaam glijden. Hij is echt knap. Ik zucht onhoorbaar en drink nog een beetje van het glas. Ik denk dat hij mijn gedachten niet meer hoort nu... of ja ik hoop het toch want ik heb al veel te veel dingen gedacht. Aan zijn betoverende blauwe ogen, lippen, zijn gezicht, ... Oke stop met denken, gewoon stoppen. Ik kijk nu ook maar naar de vlammen voor ik nog genante dingen denk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan Scagotti
    Mijn aandacht word in beslag genomen door het vuur, het verbrande hout en de knetterende vlammen. Ik nam nog een hap van de pannenkoek en keek vervolgens naast me naar May te kijken die ook naar het vuur kijkt. 'Waar denk je aan?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Mijn wangen kleuren lichtjes. Aan jou, denk ik in mezelf maar weet terug dat ik voorzichtig moet zijn.
    'Aan niets, je gebruikt je gave dus niet meer?' glimlach ik en hoop dat ik minder rood ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Niet als je meer slecht dan goed doet, in mijn geval zijn de slechte dingen er veel meer dan de goede.' Zeg ik en ik blijf trekken aan de al wat lossere kettijg om mijn rechterpols waar nog meer bloed uit stroomt dan eerst, 'probeer je te concentreren op iets anders dan de pijn, een herinnering die je vrolijk maakt ofzo. Alles behalve de pijn.' Zeg ik en klem mijn tanden op elkaar om vervolgens een keer hard te trekken en zie vervolgens de ketting van de muur los schieten. Ik wikkel de ketting van mijn hand af die vervolgens hard klingelend op de grond valt, van mijn pols was niet veel meer te zien dan bloed, waarschijnlijk had ik zowel deze als mijn andere pols helemaal ipengehaald maar het kon me op dit moment niks schelen. Ik voelde de pijn niet eens. Mijn ene hand was dan wel los maar de andere nogsteeds niet, ik probeer eerst met mijn vrije hand de kettingen los te trekken, waarbij ik ee binnenkant van mijn hand ook open haal. Voor niks eigenlijk aangezien ik het niet los krijg.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Mijn wangen kleuren lichtjes. Aan jou, denk ik in mezelf maar weet terug dat ik voorzichtig moet zijn.
    'Aan niets, je gebruikt je gave dus niet meer?' glimlach ik en hoop dat ik minder rood ben.


    Nathan Scagotti
    Ik dacht te zien dat haar wangen wat roder kleurden maar goed kon het niet zien doordat het licht van de vlammen ook op haar gezicht scheen. 'Ik probeer het in iedergeval niet, ik gebruik mijn gave eigenlijk niet zo vaak' ik eet de rest van de pannenkoek op en een neem een slok van de chpcplademelk. 'Heb jij een gave?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik adem opgelucht uit en drink nog wat van de chocomelk voor ik de pannenkoek verder opeet. Hij vraagt achter mijn gave.
    'Ik weet niet of het een gave is, aangezien ik en mijn broek ook een tweeling zijn, maar we kunnen met elkaar communiceren in gedachtes. Een beetje zoals jij doet maar ik kan het enkel met mijn broer geloof ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    Ik voel hoe Elena in mijn armen verstijft en me geschokt aankijkt. 'Nate...' Dan valt ze neer. Ik kijk naar Leslie.
    Iets opgelucht. Het is voorbij.


    Leslie Sadler
    Ik flits mezelf naar Nate toe en kijk niet naar Elena haar lichaam. "Laten we nooit meer zo ruzie maken," zeg ik met een glimlach als ik zijn hand beetpak. "Gaat het met je?" Ik kan het namelijk best begrijpen als het ingrijpend voor hem zou zijn...het was zijn eerste liefde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben eindelijk weer terug thuis :) na 3,5 week (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk naar het lichaam van Elena maar voel geen greintje emotie.
    'Elena is al meer dan 30 jaar dood voor mij. Zij klinkt als Elena, ze beweegt als Elena, ze ziet eruit als haar maar ze is het niet.'
    IK glimlach licht als ik terug denk en laat de herinneringen van de echte Elena aan Leslie zien. Elena die danst in de regen omdat het kan, Elena die lachend door het huis rent, Elena die mee touwtje spring met kinderen van 10 jaar. Dan stop ik ze en kijk Leslie aan. 'Die Elena is er al lang niet meer. Kom laten we naar huis gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'