• Hoe ziet jouw crush, vriendje of vriendinnetje eruit? Foto? Beschrijving? Geen crush, wat is dan de perfecte jongen of meisje voor jou? Geen celebrity crushes please. Hoe zit het met mij? Ask me.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:51 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mijn vriend is erg lang, 1.95m, heeft blonde haren en een bril. Blauwe ogen en sterke armen, en hij heeft een schattig bultje in zijn wenkbrauw dat net tussen de haartjes uitkomt :')
    Ik heb alleen foto's van hem op mijn mobieltje, helaas... En dat kan ik niet op de computer zetten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Mijn vriend is erg lang, 1.95m, heeft blonde haren en een bril. Blauwe ogen en sterke armen, en hij heeft een schattig bultje in zijn wenkbrauw dat net tussen de haartjes uitkomt :')
    Ik heb alleen foto's van hem op mijn mobieltje, helaas... En dat kan ik niet op de computer zetten.


    Klinkt niet mis. (: Jammer dat je geen foto hebt haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    My favorite girl <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Klinkt niet mis. (: Jammer dat je geen foto hebt haha.


    Hihi, een typische Hollander hoor :') Maar voor mij is hij het einde. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als het geen celebriy mag zijn dan heb ik er geen...-aa-
    Mijn perfecte jongen ziet als volg uit, : Zwart of bruin haar, groene/blauwe/bruine ogen, langer dan mij zodat ik hakken kan aantrekken als ik naast hem loop, niet te dik of te dun miss een six-pack, niet ijdel/ego, schattig, aardig, en een mooie karakter voor mij.

    Daar ga ik geen foto van plaatsen. I'm sorry :Y) Ik voel me al 'n stalker, als ik alleen al naar z'n foto kijk :Y) Hij heeft 't door..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij is heel lang en is blond. Meer valt er niet te vertellen haha. Het gaat immers om het innerlijk toch :'D


    -

    Mijn crush is de perfecte jongen?
    Bruin haar, grijs/blauwe ogen. Licht getinte huid, wat langer dan mij. En gewoon mijn beste maatje (alleen niet meer..)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Escritura schreef:
    My favorite girl <3


    Niiice. c: Ik ben misschien niet into girls, maar ze is niet lelijk.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Weirwood schreef:
    Daar ga ik geen foto van plaatsen. I'm sorry :Y) Ik voel me al 'n stalker, als ik alleen al naar z'n foto kijk :Y) Hij heeft 't door..

    Ik wil hem wel zien! Geef me foto _O_


    -

    Weirwood schreef:
    Daar ga ik geen foto van plaatsen. I'm sorry :Y) Ik voel me al 'n stalker, als ik alleen al naar z'n foto kijk :Y) Hij heeft 't door..


    Hahaha dat gevoel ken ik wel ja.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wil hem wel zien! Geef me foto _O_

    Waarom moet uitgerekend jij dit nu weer lezen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vriend... Pfoe, richting 1m85 denk ik, zwarte haren (kortgeknipt), korte maar donkere wimpers, donkere wenkbrauwen (ze lopen niet door hoor). En oja, leuk detail: hij heeft een bril, want hij kan niet tegen lenzen (hij is allergisch voor de lensvloeistof), maar die draagt hij bijna nooit ijdeltuit!
    Euh, hij is niet mager maar ook niet dik en hij speelt keyboard bij een (behoorlijk schreeuwerig) bandje. Opposite to me!

    En oja, donkere ogen. Lichte huid.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Hij is heel lang en is blond. Meer valt er niet te vertellen haha. Het gaat immers om het innerlijk toch :'D


    Haha allebei moet wel een beetje bevallen, vind ik altijd. (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:00 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hij is lang, slank, beetje Spaans-achtig uiterlijk (je weet wel, beetje getint, donker krullend haar), knap gezicht en een beetje een te grote neus. Echt zo'n ultieme zomerliefde, haha. Helaas ook niet meer dan dat.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:01 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the