• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    reacties?????


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    Ik glimlach en trek mijn shirt uit. Ik ben niet de enige met littekens meer, denk ik en ga dan liggen op mijn buik.
    Gelukkig zullen ze steeds lichter worden en verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    'Komaan Nathan.' glimlach ik geruststellend.Ik leg zijn handen op mijn heupen en draai me dan om om te dansen zoals in de clubs.
    Tegen hem aan dus met andere woorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Als Nate gaat liggen, dan klim ik op zijn rug en ga zitten op zijn kont. "Ontspan," fluister ik in zijn oor en ik begin met hem te masseren. Ik zie de littekens op zijn rug en ik druk daar een paar kusjes op. "Je hebt nog steeds een geweldig lichaam."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    'Wees blij dat ik je niet geraakt heb,' had ze geantwoord voordat ik opstond en ik had mijn schouders op gehaald, ik betwijfelde of het me veel had kunnen schelen als ze me wel geraakt had. 'Ik merkte een energie op van een demon en als engel moet ik demonen van kant maken,' zegt ze nadat ik ben opgestaan en gevraagd heb wat ze in het bos doet, 'waarom doe je het dan niet?' ze had nog steeds de sterrenshot in haar hand dus ze zou nog een keer uit kunnen halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan
    ze legt mijn hande op haar heupen en begint dan tegen me aan te dansen, ik had het wel gezien en moet even lachen. Ik pak een van haar handen vast en laat haar een rondje draaien zodat ze weer met haar gezicht naar me toe staat. 'Ik zal je laten zien op wat voor manier ik heb leren dansen vroeger' zeg ik dan vervolgens en leg haar arm op mijn schouder en mijn eigen hand op haar middel terwijl k met mijn andere hand die van haar nogsteeds vast heb. 'Links rechts en dan uitelkaar.' Zeg ik dan en neem haar eerst mee links 'volg mijn voeten maar' rechts, uit elkaar, naar elkaar toe.



    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij haalt zijn schouders op en ik zucht. Het zal ook eens niet zo onverschillig bij Nick zijn. Dat had ik namelijk al kunnen verwachten. Hij vraagt dan waarom ik het niet doe en ik kijk naar de sterrenschot in mijn handen. "Hetzelfde kan ik aan jou vragen, wil je niet een engel doden?" Ik kijk hem aan en houd alsnog wel goed de sterrenschot beet. "Ik werd ook zowat gedood toch toen ik je achtervolgde naar die bijeenkomst?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Hij haalt zijn schouders op en ik zucht. Het zal ook eens niet zo onverschillig bij Nick zijn. Dat had ik namelijk al kunnen verwachten. Hij vraagt dan waarom ik het niet doe en ik kijk naar de sterrenschot in mijn handen. "Hetzelfde kan ik aan jou vragen, wil je niet een engel doden?" Ik kijk hem aan en houd alsnog wel goed de sterrenschot beet. "Ik werd ook zowat gedood toch toen ik je achtervolgde naar die bijeenkomst?"


    Nick Garcia
    'Hetzelfde kan ik aan jou vragen, wil je niet een engel doden?' Vraagt ze, 'dat hangt er vanaf of die engel mij ook dood wil hebben of niet' antwoord ik. 'Ja of nee?' Vraag ik dan doelend op pf ze me dood wilde hebben


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij vraagt aan me of ik hem wil doden of niet. "Ik heb niet echt een keus behalve je te doden," zeg ik dan tegen hem, "aangezien ik weet wat voor dingen je kunt uithalen en waarschijnlijk ook zal uithalen." Ik kijk hem strak aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Hij vraagt aan me of ik hem wil doden of niet. "Ik heb niet echt een keus behalve je te doden," zeg ik dan tegen hem, "aangezien ik weet wat voor dingen je kunt uithalen en waarschijnlijk ook zal uithalen." Ik kijk hem strak aan.



    'Ik heb niet echt een keus behalve je te doden,' zegt ze. 'Volgens jezelf niet of volgens de engeltjes niet?' Vraag ik haar sarcastisch. 'Aangezien ik weer wat voor dingen je kunt uithalen en waarschijnlijk ook zult uithalen' vervolgt ze terwijl zd me strak aankijkt. 'En wat laat jou denken dat je me in je eentje zou kunnen vermoorden? Als je weet wat ik kan weet je ook dat e me niet aan kan' zeg ik en kijk haar ook aan.

    {Misschien is het een soort valstrik? Dat de engelen nick gevangen willen nemen of dood willen hebben en dat er straks allemaal engelen komen opdagen. Nick raakt gewond en word meegenomen enz. (Omg, net een geniaal idee gekregen. Nick's dad is a fucking angel, en nick vroeger dus ook maar heeft zichzelf veranderd. Hell yeah.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Als Nate gaat liggen, dan klim ik op zijn rug en ga zitten op zijn kont. "Ontspan," fluister ik in zijn oor en ik begin met hem te masseren. Ik zie de littekens op zijn rug en ik druk daar een paar kusjes op. "Je hebt nog steeds een geweldig lichaam."


    Nate Sadler
    Ik lach zachtjes.'Dank je?' Ik leg mijn hoofd op mijn armen en geniet van haar handen.
    Dit heb ik gemist.

    Nathan
    ze legt mijn hande op haar heupen en begint dan tegen me aan te dansen, ik had het wel gezien en moet even lachen. Ik pak een van haar handen vast en laat haar een rondje draaien zodat ze weer met haar gezicht naar me toe staat. 'Ik zal je laten zien op wat voor manier ik heb leren dansen vroeger' zeg ik dan vervolgens en leg haar arm op mijn schouder en mijn eigen hand op haar middel terwijl k met mijn andere hand die van haar nogsteeds vast heb. 'Links rechts en dan uitelkaar.' Zeg ik dan en neem haar eerst mee links 'volg mijn voeten maar' rechts, uit elkaar, naar elkaar toe.


    Mayra
    Hij begint anders te dansen en ik kijk eerst naar mijn voeten zodat ik niet iets onhandig doe en bijvoorbeeld op de zijne trap. Als ik denk dat ik het doorheb kijk ik terug omhoog. Recht in zijn (kleur ogen?) ogen. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Het is me nooit opgevallen, hoe mooi ze zijn, denk ik en daarna, focus Mayra focus. Ik kijk snel weg en probeer verder te dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Mayra
    Hij begint anders te dansen en ik kijk eerst naar mijn voeten zodat ik niet iets onhandig doe en bijvoorbeeld op de zijne trap. Als ik denk dat ik het doorheb kijk ik terug omhoog. Recht in zijn (kleur ogen?) ogen. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Het is me nooit opgevallen, hoe mooi ze zijn, denk ik en daarna, focus Mayra focus. Ik kijk snel weg en probeer verder te dansen.


    Nathan
    Ik kijk naar haar terwijl ze naar mijn voeten kijkt en kijk vervolgens in haar ogen wanneer ze weer opkijkt, 'goedzo, het word ingewikkelder dus de rest wal ik je besparen' zeg ik met een korte grijns. Wanneer je vroeger op feesten kwam werd er vaak alleen maar zo gedanst, in iedergeval op de echt saaie feesten.

    {Hij heeft blauwe ogen ^^



    }


    Don't be like the rest of them, darling

    :9~ waren die fotos nodig :9~

    Mayra Parker
    Ik glimlach. 'Ik ken niet veel dansen.' geef ik toe. Maar hij leeft ook al veel langer dan mij.
    'Wanneer was die dans?' 'Of moet ik nu een buiging of zo maken?' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    :9~ waren die fotos nodig :9~

    Mayra Parker
    Ik glimlach. 'Ik ken niet veel dansen.' geef ik toe. Maar hij leeft ook al veel langer dan mij.
    'Wanneer was die dans?' 'Of moet ik nu een buiging of zo maken?' lach ik zachtjes.


    Yush, dat was nodig :3

    Nathan Sfagotti
    'Ik ken er een paar' zeg ik met een glimlach, 'geen idee eigenlijk van wanneer die dans was' antwoord ik. 'Dat kan' zeg ik met een grijns en druk een kus op haar hand terwijl ik een buiging maak.


    Don't be like the rest of them, darling

    LOOOOOOL. Ik wilde zeggen; HEY, DAT IS DANIEL AL! Totdat ik me realiseerde dat ze een tweeling zijn :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.