• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Maak je een geintje? Ik zou alles doen om jou te redden.' glimlach ik. 'Zelfs mezelf vermoorden opde pijnlijkste en langzaamste manier dat ze willen.' Ik glimlach en streel over haar wang voor ik het verband pakken. 'En ik vind je wel nog steeds perfect en prachtig omdat jij jij bent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik maakte niet een grapje, maar daarom zeg ik nog wel bedankt, want zonder jouw redding had ik dood geweest," zeg ik met een kleine glimlach. "En ik wil niet dat je jezelf ooit vermoord vanwege mij." Ik druk stiekem een kusje op zijn schouder tussendoor. "Je bent veel te lief voor me."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Jij verdient het.' glimlach ik.
    'Je bent geweldig, je verdient liefde, aandacht en respect.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    "Mag ik nu mijn kleding weer aandoen?" vraag ik aan hem glimlachend, "want anders dan lig ik hier gewoon een beetje naakt te wezen." Ik druk een kus op mijn lippen. "Jij verdient nog veel meer dan dat....je hebt meer dan 17 jaar op me gewacht."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ja je kan je kleren terig aandoen.'

    (sorry dat ik zo weinig post mr heb een jongen leren kennen van deweek en zat daar by... Vertrek morgen op vakantie voor een week)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dus dan ben ik helemaal alleen D: want Ellie komt zondag pas terug...

    I'm alone *cries* *dramaqueen*

    Leslie Sadler
    Ik trek mijn kleding weer aan en ga bij Nate liggen. "Ik voel me al een stuk beter dan gisteren," merk ik op, "allemaal dankzij jou." Ik kus hm weer zachtjes, "en daarom mag jij nu je shirt uittrekken, want ik ga jou masseren." Ik laat olie verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en trek mijn shirt uit. Ik ben niet de enige met littekens meer, denk ik en ga dan liggen op mijn buik.
    Gelukkig zullen ze steeds lichter worden en verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Meow


    WOEF!


    Don't be like the rest of them, darling

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:47 ]

    Nick Garcia
    'Kom op nick' herhaalt een vriend van mij nu al voor de derde keer, 'als je het niet snel doet komen de anderen' er lag een engel gewond op de grond en ik had een sterrenshot vast. Ik kon niet denken en stak bijna automatisch de pijl door de engel heen, 'ik moet gaan' zeg ik dan vervolgens en flits weg. Ik kon gewoon niet helder denken en op dit moment kon ik alles gewoon niet binnenhouden, herinneringen, de pijnlijke herinneringen die zo elk zijn eigen gevoelens met zich meebrengen. Haat, liefde, schuld, verdriet enzovoord. Herinneringen van Leslie, en niet alleen de goede, Hayden, alles. Ik liet me zakken tegen een boom in het bos bij de school -is was gewoon naar de eerste plaats geflitst die in me op kwam- en wreef met mijn handen over mijn voorhooft. Soms werd het allemaal een beetje te veel, ik heb mijn emoties wel eens gewoon uitgezet, de tijd dat ik leslie sloeg bijvoorbeeld e aangezien ik alles behalve trots ben op wat ik heb gedaan pribeer ik het nu niet meer te doen, al stond ik net op het punt om alles af te sluiten. Op de momenten waar alles weer bovenkomt herinner ik me waarim ik het niet gewoon afsluit.

    (Verveel me, sorry voor simige spelfouten :/ op de ereader typen is soms een beetje irritand. Maybe Hayden can come and find him? -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik loop het bos door, want al die mensen op school ben ik helemaal zat. Het is vooral erg saai geweest en ik moest opdrachten doen van engelen. Andere engelen hebben me gevonden, waardoor ik weer allerlei dingen moet doen die ik eigenlijk niet wil doen. Als ik doorloop, voel ik een andere energie. Een demon. Ik laat een sterrenschot verschijnen en ik zet mijn verstand op nul. Dan spring ik tevoorschijn en haal uit met de sterrenschot.


    Nick wordt niet geraakt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Ik loop het bos door, want al die mensen op school ben ik helemaal zat. Het is vooral erg saai geweest en ik moest opdrachten doen van engelen. Andere engelen hebben me gevonden, waardoor ik weer allerlei dingen moet doen die ik eigenlijk niet wil doen. Als ik doorloop, voel ik een andere energie. Een demon. Ik laat een sterrenschot verschijnen en ik zet mijn verstand op nul. Dan spring ik tevoorschijn en haal uit met de sterrenschot.


    Nick wordt niet geraakt


    {Awh, that would be real drama x'D }

    Nick
    Mijn gedachten gaan op aan al de gedachtes die erdoorheen flitsen en om die reden hoor ik pas iemand vlak bij me wanneer ik iets op me af hoor komen en ik net op tijd een sterrenshot ontwijk, ik kijk om naar degene die er verantwoordelijk voor is en zie Hayden staan. 'Als je me dood wilt hebben kun je het ook gewoon zeggen' zeg ik dan sarcastisch ik haal nog een keer mijn handen over mijn gezicht en sluit mijn ogen even om al de gedachtes weer weg te duwen sta vervolgens op. Ze was misschien de laatste die ik nu verwacht had, en als dat sterrenschot me geraakt had had ik dat waarschijnlijk niet eens erg gevonden, wat doe ik hier uberhoud nog? 'Wat doe je hier?'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Op het moment dat ik uithaal, zie ik pas dat het Nick is en ik wens vurig dat hij het kan ontwijken. Nick zeg dan sarcastisch iets tegen me en ik kijk weg van hem.
    "Wees blij dat ik je niet geraakt heb," zeg ik kortaf tegen hem. De dingen lopen niet meer goed tussen ons en ik heb hem eigenlijk niet meer gesproken. Eigenlijk had ik hem nooit meer tegen moeten komen. Hij is een demon en ik ben een engel. Wij zijn het onmogelijke voor elkaar.
    Ik merk het op wanneer Nick even stil is en gewoon zijn ogen gesloten heeft. Het is een klein gebaar, maar toch herken ik er veel in bij Nick.
    "Ik merkte een energie op van een demon en als engel moet ik demonen van kant maken," zeg ik dan, hoewel ik dat laatste meer opdreun.
    Het is er bij mij ingestampt door de nieuwe engelen. Demonen vermoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Op het moment dat ik uithaal, zie ik pas dat het Nick is en ik wens vurig dat hij het kan ontwijken. Nick zeg dan sarcastisch iets tegen me en ik kijk weg van hem.
    "Wees blij dat ik je niet geraakt heb," zeg ik kortaf tegen hem. De dingen lopen niet meer goed tussen ons en ik heb hem eigenlijk niet meer gesproken. Eigenlijk had ik hem nooit meer tegen moeten komen. Hij is een demon en ik ben een engel. Wij zijn het onmogelijke voor elkaar.
    Ik merk het op wanneer Nick even stil is en gewoon zijn ogen gesloten heeft. Het is een klein gebaar, maar toch herken ik er veel in bij Nick.
    "Ik merkte een energie op van een demon en als engel moet ik demonen van kant maken," zeg ik dan, hoewel ik dat laatste meer opdreun.
    Het is er bij mij ingestampt door de nieuwe engelen. Demonen vermoorden.


    Nick Garcia
    'Wees blij dat ik je niet geraakt heb,' had ze geantwoord voordat ik opstond en ik had mijn schouders op gehaald, ik betwijfelde of het me veel had kunnen schelen als ze me wel geraakt had. 'Ik merkte een energie op van een demon en als engel moet ik demonen van kant maken,' zegt ze nadat ik ben opgestaan en gevraagd heb wat ze in het bos doet, 'waarom doe je het dan niet?' ze had nog steeds de sterrenshot in haar hand dus ze zou nog een keer uit kunnen halen.


    Don't be like the rest of them, darling