• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je kent me goed," zeg ik glimlachend, "maar ik wil best wel een jurkje voor je aantrekken. Jij laat me altijd mooi voelen." Ik druk een kus op zijn lippen en zucht er een keer verliefd tegenaan. "Ik hou van je." Ik kijk hem aan. "Ik ga kijken voor een leuk jurkje in mijn kast. Een voorkeur voor kleur?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Wat jij mooi vind, vind ik mooi.' glimlach ik 'Jouw staat alles.'
    'Hou ook van jou.' ik druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oh, dus als ik een vuilniszak draag, is het ook nog mooi?" vraag ik glimlachend aan hem. "Ik moet nog terug veranderen naar Leslie Day," bedenk ik me dan, "oftewel die papieren moeten verdwijnen..." ik kijk voor me uit en zeg zachtjes, "alsof het huwelijk nooit bestaan heeft." Dan draai ik me om en loop naar boven om een jurkje uit te zoeken. Het duurt niet lang voordat ik een groen jurkje uitkies en ook aantrek. Dan loop ik weer naar beneden naar Nate toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je bent altijd mooi, dus ja ook in een vuilniszak.'
    Ze loopt naar boven en komt dan terug met een groene jurk. 'Je bent prachtig.' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik neem aan dat mijn gave werkt en blijf het gebruiken zodat hij haar geen pijn kan doen, in iedergeval niet op die manier. Hij zegt tegen Hayden dat ze weg moet gaan maar in plaats van weg te gaan gaat ze voor me staan, 'als nick dood moet, dan ga je toch edrst proberen langs mij te komen' zegt ze en ik merk dat mijn polsen minder pijn beginnen te doen. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en bel damon om vervolgens mijn telefoon terwijl hij belt in mijn zak te stoppen, hij zou wel weten dat ik zijn hulp nodig heb. Wanneer mijn vader naar Hayden uithaalt trek ik haar naar achteren en ga ik voor haar staan en laat een sterrenschot verschijnen, 'ik zou haar maar niks doen als ik jou was.' En misschien een paar seconden laten komt Damon door de deur van de kamer gelopen, 'wat fijn om te weten dat e ook eens hulp nodig hebt van anderen' zegt hij vervolgens. Zijn gezichtsuitdrukking veranderde enigzinds toen hij onze vader zag staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Nathan? :) heb koekjes gebakken... hoop dat ze lekkr zijn xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Graag.' glimlach ik zijn vraag beantwoordend of ik nog een pannenkoek wil.
    'En nee, ik denk dat het zo'n tweeling ding is en niet echt een gave.' zeg ik zachtjes. 'Is het erg als ik deze jurk verander? Mijn korset zit te strak.' geef ik schaapachtig toe.


    Nathan
    'Graag' antwoord ze met een glimlach en ik leg nog een pannenkoek op haar bord, 'En nee, ik denk dat het zo'n tweeling ding is en niet echt een gave.' zegt ze vervolgens en ik haal mijn schouders op, 'daar kun je gemakkelijk achter komen door het te proberen.' wanneer ze vraagt of ik het erg vind of ze haar jurk veranderd schud ik lachend mijn hooft. 'Is goed' antwoord ik vervolgens met een glimlach en verander mijn eigen kleren ook. Zelf eet ik ook nog een pannenkoek op en kom op een idee voor een toetje wanneer ik naar het vuur kijk en laat een zak marshmallows verschijnen


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (Nathan? :) heb koekjes gebakken... hoop dat ze lekkr zijn xd]


    Gereageerd ^^
    Ik heb.. Mn muur in vakjes verdeeld x'D Zodat ik er makkelijker op kan tekenen


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik verander mijn jurk in een jeans met een topje en een bloesje erover. Ik kijk even naar hoe hij marshmallows laat verschijnen.
    Dan eet ik van mijn pannenkoek. 'Wil je nog chocomelk?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    'Je bent altijd mooi, dus ja ook in een vuilniszak.'
    Ze loopt naar boven en komt dan terug met een groene jurk. 'Je bent prachtig.' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.


    Leslie Sadler
    "Leugenaar," zeg ik lachend. Ik zou niet mooi zijn in een vuilniszak. Wanneer ik naar beneden loop, noemt hij me prachtig en er zijn lichte blosjes op mijn wangen. "Je laat me blozen," mompel ik zacht en een beetje berispend, "elke keer weer."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Je bent gewoon altijd mooi.'
    Ik sla mijn arm om haar middel. 'Zullen we met de taxi gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ja is goed," stem ik in en ik bel even voor een taxi. Na een paar minuten is de taxi er al. "Klaar voor vertrek meneer Sadler?" vraag ik glimlachend, "en jij moet het adres doorgeven aangezien ik niet weet waar we heen gaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zeg het adres tegen de chauffeur.
    Ik stap dan in en laat Leslie naast me zitten. Zachtjes druk ik terug een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm," mompel ik tegen zijn lippen aan, "je doet me verlangen naar meer." Ik druk nog meer kusjes op zijn lippen, maar ik laat het wel daarbij, want ik weet wat hij gezegd heeft over dat hij liefde wil en niet lust. "Je bent lief," fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach. 'Jij bent liever.' fluister ik terug.
    Ik laat mijn hand even door haar lokken glijden en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'