• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizl. Ik vind dineren heel gezellig, maar zou je het erg vinden als we naar morgen skippen? :Y) ik heb namelijk heel veel zin in een beetje JESLIE :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    haha ok xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er trekt een spanning door mijn buik heen en ik merk dat ik redelijk oppervlakkig ademhaal. Mijn haar vlecht ik in en doe ik over mijn rechterschouder. Qua kleding heb ik een donkere jeans aan met daarop een wit shirt met een bordeauxrood vest. Aan mijn voeten zitten bordeauxrode vans. "Ik ga," zeg ik dan tegen Nate en draai me naar hem om, "het is zover." Ik bijt weer op mijn lip en kijk even naar mijn handen. Het voelt niet alsof ik hier klaar voor ben, maar ik zal nooit klaar zijn voor dit moment. Langzaam haal ik diep adem. "Ik weet niet hoe laat ik weer terug ben, maar ik probeer het zo kort mogelijk te maken." Ik druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je kan het, als er iets is bel je en ik zie wel of je in daadwerkelijk gevaar bent.' Ik wijs even naar onze armbandjes.
    'Het komt wel goed Les.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Zelfs als ik in gevaar ben, hoef je niet gelijk te komen. Ik moet dit helemaal afsluiten, of ik gevaar loop of niet," zeg ik zachtjes tegen Nate. Ik druk een kus op zijn lippen. "Ik hou van je, vergeet dat niet." Dan kijk ik hem even aan, waarna ik wegflits naar de plaats waar Jake is bij de sekte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zit net te lachen met de jongen met een fles bier in mijn handen als ik Leslie zie staan. 'Ey EY meisje!' hoor ik al een paar gasten roepen die obscene gebaren maken. Ik rol met mijn ogen en loop naar haar toe. 'Ik regel dit wel.' grom ik naar een andere demon en hij knikt. Ik trek Leslie naar één van de zijkamers. 'Wat doe je hier!' sis ik. 'Jij hoort thuis te zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik hoor zijn lach gelijk en het doet me ergens pijn. Jake lacht en dat terwijl hij in een sekte zit. Er roepen een paar jongens naar me en ik kijk om me heen. Ineens staat Jake bij me en trekt me naar een andere kamer toe. Hij sist tegen me, maar ik kijk hem onverstoord aan. "Het is duidelijk dat jij niet meer thuis bent geweest," zeg ik dan, want als hij thuis was geweest, had hij geweten dat ik daar niet was. "Ik moet met je praten Jake."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw aan. 'En daarom kom je me storen terwijl ik in een belangrijk gesprek zat? Ik was bijna zover Axton te laten gaan.' barst ik dan uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Hoe bedoel je Axton te laten gaan? Waarheen?" vraag ik en ik kijk hem verward aan terwijl ik kalm probeer te blijven. Vanbinnen hoopt zich alleen maar meer verdriet op. "En praat eens rustig tegen me, ik kan je ook wel verstaan zonder dat je zo luid doet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Alexi natuurlijk.' Ik por in haar arm. 'Maar jij hebt net gezorgt dat je vriendin waarschijnlijk haar grote liefde' het sarcasme spat bij die twee woorden eraf 'nooit meer zal zien behalve als het is om haar leven te beïndigen.' Ik stap achteruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik begin kwaad te worden. "Axton moet nooit meer bij haar in de buurt komen zolang hij vastzit in deze sekte." Ik spreek het woord sekte vol walging uit. "En ze gaat haar leven niet beëindigen. We zijn niet allemaal zo zielig dat we niet zonder een liefde in het leven kunnen en dan maar zelfmoord plegen," zeg ik, doelend op die keer dat Jake zelfmoord wilde plegen vanwege mij. "Zij is beter dan Axton en ze zal er weer overeenkomen. In tegenstelling tot sommigen is zij wel nog iets als ze alleen is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik neem aan dat mijn gave werkt en blijf het gebruiken zodat hij haar geen pijn kan doen, in iedergeval niet op die manier. Hij zegt tegen Hayden dat ze weg moet gaan maar in plaats van weg te gaan gaat ze voor me staan, 'als nick dood moet, dan ga je toch edrst proberen langs mij te komen' zegt ze en ik merk dat mijn polsen minder pijn beginnen te doen. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en bel damon om vervolgens mijn telefoon terwijl hij belt in mijn zak te stoppen, hij zou wel weten dat ik zijn hulp nodig heb. Wanneer mijn vader naar Hayden uithaalt trek ik haar naar achteren en ga ik voor haar staan en laat een sterrenschot verschijnen, 'ik zou haar maar niks doen als ik jou was.' En misschien een paar seconden laten komt Damon door de deur van de kamer gelopen, 'wat fijn om te weten dat e ook eens hulp nodig hebt van anderen' zegt hij vervolgens. Zijn gezichtsuitdrukking veranderde enigzinds toen hij onze vader zag staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Ze is een wrak, een emotioneel wrak die voor het minste terug instort. Ze wil hem niet loslaten en zal dat ook niet doen.' Ik begin me serieus te ergeren aan dit kind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij wil naar me uithalen en ik wil de klap tegenhouden als Nick me wegtrekt. "Ik zou haar maar niks doen als ik jou was," zegt Nick dreigend tegen zijn vader. Dan ineens komt Damon binnenlopen. "Zo zo, een familie bijeenkomst," zegt Hij en ik kijk even van Hem naar Damon en Nick. "Dit gaat een gevecht worden," mompel ik, "jullie moeten hier weg Damon en Nick, er zijn veel te veel engelen hier."

    Leslie Sadler
    Een zucht verlaat mijn lippen. "Daar denken we dus anders over," zeg ik tegen hem, "maar daarom kwam ik niet naar hier. Ik kwam hier voor jou." Een brok vormt zich in mijn keel. "Wat zie jij als je naar mij kijkt? Gewoon een meisje, of je vrouw?" Ik heb moeite met praten, doordat ik nu bezig ben met tranen in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Mijn ongehoorzame vrouw die thuis zou moeten zitten maar mij liever komt lastigvallen.' antwoord ik iets geërgert.
    'Ga naar huis.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'