• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Het ene moment kunnen Nick en ik elkaar nog zo erg haten, maar als het erom draait, komen we voor elkaar op. Het voelt raar, maar ook goed wanneer hij zegt dat hij mij hier niet laat blijven. Ik wil Nick waarschuwen voor de messteek, maar ik ben te laat, daarom zet ik gelijk mijn helende krachten in en concentreer me daarop terwijl ik zeg: "ga Nick, hij vindt mij toch wel weer. Ik kan niet ontkomen." Zijn vader ligt achter hem en is tijdelijk uitgeschakeld. "Damon, er zijn hier nog veel meer engelen," zeg ik als het lijkt alsof hij op zijn gemakje de deur wil uitlopen. "Gaan jullie nou maar, dan verzin ik wel wat."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Het ene moment kunnen Nick en ik elkaar nog zo erg haten, maar als het erom draait, komen we voor elkaar op. Het voelt raar, maar ook goed wanneer hij zegt dat hij mij hier niet laat blijven. Ik wil Nick waarschuwen voor de messteek, maar ik ben te laat, daarom zet ik gelijk mijn helende krachten in en concentreer me daarop terwijl ik zeg: "ga Nick, hij vindt mij toch wel weer. Ik kan niet ontkomen." Zijn vader ligt achter hem en is tijdelijk uitgeschakeld. "Damon, er zijn hier nog veel meer engelen," zeg ik als het lijkt alsof hij op zijn gemakje de deur wil uitlopen. "Gaan jullie nou maar, dan verzin ik wel wat."


    Nick
    Ik voel bijna direct de pij wegtrekken en weer bijna zeker dat zij daarachter zit, 'ga Nick, hij vind mij toch wel weer' en ik schud mijn Hooft, 'ik meen het, ik ga hier niet weg zonder jou' zeg ik en steek mijn hand naar haar uit. Ik weigerde weg te gaan wanneer hij hier nog was


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Is Brandon nou de zoon van Jake of Nate? :/ }


    Van Nate :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Van Nate :]


    Poor Jake..


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij niet weggaat zonder mij en ik kijk Nick aan. "De gevolgen voor mij zullen alleen maar groter zijn wanneer hij me wel weer vindt," mompel ik, maar toch pak ik dan zijn uitgestoken hand aan. Verdorie, wat is dit een onmogelijke situatie. "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben weg hier," hoor ik Damon zeggen nadat hij een engel neerslaat die de kamer komt ingelopen. "We moeten dan nu gaan," zeg ik en ik flits ons weg naar de school terug, "ondanks dat dit een voorspelbare plaats is om heen te gaan, gaan we hierheen. Tenzij jij een betere optie weet. Het lijkt me een goed idee als je langs de schoolarts gaat."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Jake sist in mijn oor en tranen komen op in mijn ogen. Ineens zijn de beelden weer weg en ik hap naar adem. "W-waag het nooit o-om Brandon ook maar nog met 1 v-vinger aan te raken!" snauw ik naar Jake, "hij is je zoon niet eens! N-Nate is de vader!" Ik ben boos op Jake om wat hij me wil aandoen. "En je hebt niet alleen niet meer een zoon, maar mij ben je ook kwijtgeraakt Jake," fluister ik, "het is over tussen ons. Ik ben samen met Nate."


    Jake Sadler
    'Buiten.' sis ik en laat niets van gevoelens zijn ookal heeft ze net mijn laatste beetje menselijke gevoelens gebroken. Het is genoeg, ik weigerde alles uit te schakelen maar nu dwingt ze me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er komen tranen op in mijn ogen en ze rollen ook gelijk over mijn wangen. "Jake..." fluister ik zachtjes, "het spijt me. Jij en ik dat gaat gewoon niet samen." Ondanksdat mijn hart schreeuwt dat we perfect passen samen. En ik kan sowieso niet naar buiten, als dat is wat hij bedoelt met buiten, aangezien ik nog steeds vastgebonden lig en geen krachten heb hier, alle deuren en ramen zijn afgesloten en ik dus geen kant op kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat de handboeien verdwijnen. 'Leslie, ga weg.' het klinkt veel zachter. Ik verschijnsel haar naar buiten het pakhuis en blijf in de kamer zitten. 'David!' roep ik terug. 'Doe wat je moet doen.' mompel ik. Hij gaat mijn menselijke kant verlammen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    In dat ene zachte moment, voel en hoor ik zijn mensenkant. "J-Jake," begin ik zacht, maar dan sta ik buiten het pakhuis. Vanbinnen voel ik iets breken wat samenvalt met het besef dat Jake niet meer de mijne is. De tranen stromen harder over mijn wangen en ik laat mezelf dan gewoon instorten. De snikken rollen onbedaarlijk over mijn lippen en mijn schouders schokken. Ik ben hem kwijt, de voorspelling komt uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik voel haar smart en laat me naar haar flitsen. Ik zie haar op de grond zitten. 'Kom hier.' fluister ik zachtjes.
    Ik trek haar zachtjes tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even was ik vergeten dat Nate kan voelen wat ik ook voel. Stom zielengedoe. Hij is bij me en trekt me zachtjes tegen zich aan. "Het is mijn schuld," snik ik, "door mij is hij nu zo...hij heeft geen mensenkant meer. Ik heb het laatste beetje weggevaagd." Ik voel me schuldig en op dit moment haat ik mezelf. Ik laat een pakje sigaretten verschijnen. "Ik moet roken, wil jij er ook eentje?" vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik schud mijn hoofd en flits ons naar huis toe. 'Wil je iets doen? Of gewoon beetje zitten?'
    Ik kijk haar bezorgd aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben straks terug :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij niet weggaat zonder mij en ik kijk Nick aan. "De gevolgen voor mij zullen alleen maar groter zijn wanneer hij me wel weer vindt," mompel ik, maar toch pak ik dan zijn uitgestoken hand aan. Verdorie, wat is dit een onmogelijke situatie. "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben weg hier," hoor ik Damon zeggen nadat hij een engel neerslaat die de kamer komt ingelopen. "We moeten dan nu gaan," zeg ik en ik flits ons weg naar de school terug, "ondanks dat dit een voorspelbare plaats is om heen te gaan, gaan we hierheen. Tenzij jij een betere optie weet. Het lijkt me een goed idee als je langs de schoolarts gaat."


    Nick
    'De gevolgen voor mij zullen alleen maar groter zijn wanneer hij me wel weer vindt,' mompelt ze maar pakt dan toch mijn hand aan, 'en als hij nu wakker word vermoord hij je' antwoord ik. Nadat Damon zegt dat hij hier weg gaat flitst Hayden ons naar de school, wanneer ik om me heen kijk zie ik dat Damon er niet bij is. 'ondanks dat dit een voorspelbare plaats ik om heen te gaan, gaan we hier heen. Tenzij jij een betere optie weet. Het lijkt me een goed idee als je langs de schoolarts gaat' zegt ze vervolgens, eigenlijk had ik hem willen vermoorden maar er te tijd niet voor gekregen en overwoog ik even om terug te flitsen. 'Als hij hierheen komt of andere engelen wat doen kunnen we altijd ergens anders heen gaan' antwoord ik, ik wist wel een paar plaatsen en anders wat gewoon flitsen naar een ander land niet zo moeilijk. 'Het meeste is al genezen, en anders geneest het vanzelf wel' zeg ik schouderophalend wanneer ze zegt dat het haar een goed idee lijkt om naar de schoolarts te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik steek eerst de sigaret aan, voordat ik Nate antwoord geef. "Ik weet het niet," zeg ik zacht, "i-ik moet het gewoon even verwerken." Verwerken dat ik Jake's leven naar de knoppen heb gebracht en hem alles heb ontnomen. Ik neem een trekje van de sigaret en kijk dan even naar Nate. "Sorry," zeg ik zachtjes tegen hem, "de dingen liepen niet zoals gepland." Er rolt een zachte snik over mijn lippen en ik kijk weg. "Ik had hem kwaad gemaakt door een ongehoorzame vrouw te zijn e-en hij trok me aan mijn haren en bracht me naar een kamer. Hij zei dat hij me ging temmen en laten zien wat er gebeurt als ik ongehoorzaam zou blijven en zijn reputatie zou verpesten." Ik haal beverig adem terwijl ik de beelden weer zie. "Hij haalde een andere jongen erbij, terwijl ik vastgebonden lag op de bank, die mij illusies of zo liet zien...hij liet zien hoe hij me zou martelen...de anderen waar ik van hou zou martelen. En het ergste nog wel, Brandon van me afnemen...Toen heb ik hem gezegd dat Brandon niet zijn zoon is." Ik staar voor me uit en inhaleer diep van de sigaret. "Ik heb hem kapot gemaakt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.