• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [YEEEEEEEEEEEEEY :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate laat me allerlei herinneringen zien en ik bijt zachtjes op mijn onderlip. Het zijn echt vrolijke herinneringen en ik had half verwacht dat Nate zou flippen. "Ja," zeg ik zacht als hij zegt dat we naar huis gaan. Samen flits ik ons naar huis en ik zucht dan een keer zachtjes. Vandaag of morgen moet ik ook de confrontatie aangaan met Jake. Even staar ik voor me uit. Zeventien jaar lang ben ik getrouwd geweest met hem. Allerlei dingen die we hebben meegemaakt. De slechte momenten...maar veel meer goede momenten. Het zijn er gewoon zoveel en ik heb er moeite mee om Jake los te laten, maar het is wel wat ik moet doen. Onbewust bijt ik nog harder op mijn lip.

    Hayden Fitch
    Het lukt me niet om de pijn weg te krijgen, dus denk ik aan slechte dingen over demonen. Zo kan ik de pijn tegengaan. Ik schrik als ik ineens een hard geluid hoor en ik zie dat Nick zijn pols tot zwaarbloedens toe, losgetrokken heeft van de muur. "Nick, nee!" zeg ik gelijk. Ik laat een verband verschijnen om zijn pols, om het bloeden te stelpen en ik voel weer die pijn in mijn hoofd en ik hoor de zware voetstappen van Hij die naar boven komt. "Wat is hier verdomme aan de hand, misbaksel?" vraagt Hij aan me totdat hij ziet dat Nick deels los is. "Je bent ook echt nergens goed voor," zegt Hij duister over mij en richt zijn aandacht dan volledig op Nick. "Het is niet de bedoeling dat je loskomt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    reageer binnen halfuurtje, heb vriend op bezoek even :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is goed. Ik was gisteren trouwens in Kortrijk en heb daar ook gegeten haha (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick Garca
    'Nick nee!' Roept Hayden bijna, een reactie die ik niet bepaald verwachte, toen ik weer naar mijn polsen keek zag ik dat er verband om heen zat. 'Ik ga er niet dood a-' ik word onderbroken door mijn vader die boos de kamer binnenkomt, hij vraagt aan Hayden wat er aan de hand is en noemt haar vervolgens een misbaksel wanneer hij ziet dat ik deels los ben. 'Het is niet de bedoeling dat je los komt' zegt hij, 'Had ik niet door, ik dacht dat ik voor grap aan de muur zat vastgebonden' antwoord ik vol sarcasme. Ik richt me even op Hayden en probgeer dan het tegenover gestelde te doen van wat ik normaal met mijn kracht doe, inplaats vN pijn geven haar goed laten voelen. Ik wist niet of het lukte aangezien ik het sinds ik een demon ben nooit heb geprobeerd, ik had het gekund. Ik kijk van haar weg terwijl ik mijn gave blijf proberen en probeer mijn andere hand los te krijgen, 'je onderschat me, en dat is geen slim ding om te doen' zeg ik en met een ruk en een draai van mijn hand ben ik los.


    Don't be like the rest of them, darling

    OMG :( why didn't you say that!

    Nate Sadler
    Ik kijk naar Leslie. 'Wat is er?' vraag ik als ik haar op haar lip zie bijten.
    'Doe datniet, er zijn maar weinig perfecte lippen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nou, omdat ik vanuit Frankrijk kwam rijden, geen internet had en niet eens wist dat we daar zouden stoppen :') ik dacht wel aan je en heb voor je uitgekeken (:

    Leslie Sadler
    "Mijn lippen zijn daar niet één van," zeg ik met een glimlach, "en er is niets bijzonders liefje." Ik druk zachtjes een kus op zijn lippen. "Heb je honger?" probeer ik op een ander onderwerp over te gaan dan mijn gedachten, want ik wil Nate niet lastigvallen met gedachten over Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nja woon niet IN kortrijk xd er niet ver van xd

    Nate Sadler
    'Zullen we uit gaan eten?' glimlach ik lichtjes.
    Ik heb zin om haar te trakteren op een duur etentje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik adem opgelucht uit en drink nog wat van de chocomelk voor ik de pannenkoek verder opeet. Hij vraagt achter mijn gave.
    'Ik weet niet of het een gave is, aangezien ik en mijn broek ook een tweeling zijn, maar we kunnen met elkaar communiceren in gedachtes. Een beetje zoals jij doet maar ik kan het enkel met mijn broer geloof ik.'


    Nathan
    'Geloof je? Heb je hef al eens geprobeerd met andere mensen?' Vraag ik haar wanneer ze verteld over haar gave. Ik drink de beker leeg en zet deze vervolgens op de grond. 'Wil je nog een pannenkoek?'



    Don't be like the rest of them, darling

    Weet ik (: maar misschien dat je er heel toevallig zou zijn ^^

    Leslie Sadler
    "Zolang ik het betaal, vind ik het goed," zeg ik glimlachend, blij dat hij niet verder vraagt over het lipbijten en kijk hem aan. "Waar zou je uit eten willen? Gewoon hier of nog in een leuk land ergens?" Hoewel..Argentinië is ook best een leuk land en daar zijn we nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick Garca
    'Nick nee!' Roept Hayden bijna, een reactie die ik niet bepaald verwachte, toen ik weer naar mijn polsen keek zag ik dat er verband om heen zat. 'Ik ga er niet dood a-' ik word onderbroken door mijn vader die boos de kamer binnenkomt, hij vraagt aan Hayden wat er aan de hand is en noemt haar vervolgens een misbaksel wanneer hij ziet dat ik deels los ben. 'Het is niet de bedoeling dat je los komt' zegt hij, 'Had ik niet door, ik dacht dat ik voor grap aan de muur zat vastgebonden' antwoord ik vol sarcasme. Ik richt me even op Hayden en probgeer dan het tegenover gestelde te doen van wat ik normaal met mijn kracht doe, inplaats vN pijn geven haar goed laten voelen. Ik wist niet of het lukte aangezien ik het sinds ik een demon ben nooit heb geprobeerd, ik had het gekund. Ik kijk van haar weg terwijl ik mijn gave blijf proberen en probeer mijn andere hand los te krijgen, 'je onderschat me, en dat is geen slim ding om te doen' zeg ik en met een ruk en een draai van mijn hand ben ik los.


    Hayden Fitch
    Op een gegeven moment voel ik ineens een verlichting en ik weet niet hoe het komt. Ik krabbel overeind en zie dan hoe Nick zijn andere hand ook lostrekt. "Hayden, oprotten, ik ga het nu voor eens en altijd afmaken met hem," zegt Hij, maar ik luister niet. "Dat ga je niet doen," zeg ik en ik ga voor Nick staan, zodat ik tussen Hem en Nick insta. "Als Nick dood moet, dan ga je toch echt eerst proberen langs mij te komen." Ondertussen laat ik mijn helende krachten werken op Nick zijn polsen, want die moeten stoppen met bloeden. Ondanks dat hij er niet dood aan kan gaan, kan hij wel flauwvallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mayra Parker
    'Graag.' glimlach ik zijn vraag beantwoordend of ik nog een pannenkoek wil.
    'En nee, ik denk dat het zo'n tweeling ding is en niet echt een gave.' zeg ik zachtjes. 'Is het erg als ik deze jurk verander? Mijn korset zit te strak.' geef ik schaapachtig toe.

    Nate Sadler
    'Hier en jij betaalt de drankjes en ik het eten? Deal?' Ik grinnik. Ik weet dat ze me nooit alleen zou laten betalen.
    Ik sla mijn arm om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate stelt een deal voor en ik tuit even mijn lippen alsof ik er over nadenk. "Vooruit dan, dat klinkt wel redelijk. En moet ik me hiervoor speciaal kleden of normale kleding?" vraag ik aan Nate. Hij is degene die het hier kent, dus hij zal wel een restaurant in gedachten hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk naar haar kleren. 'Doe gewoon een bloesje aan op je jeans, ik denk dat je dat liever hebt dan een kleedje?'
    Ik glimlach naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik neem aan dat mijn gave werkt en blijf het gebruiken zodat hij haar geen pijn kan doen, in iedergeval niet op die manier. Hij zegt tegen Hayden dat ze weg moet gaan maar in plaats van weg te gaan gaat ze voor me staan, 'als nick dood moet, dan ga je toch edrst proberen langs mij te komen' zegt ze en ik merk dat mijn polsen minder pijn beginnen te doen. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en bel damon om vervolgens mijn telefoon terwijl hij belt in mijn zak te stoppen, hij zou wel weten dat ik zijn hulp nodig heb. Wanneer mijn vader naar Hayden uithaalt trek ik haar naar achteren en ga ik voor haar staan en laat een sterrenschot verschijnen, 'ik zou haar maar niks doen als ik jou was.' En misschien een paar seconden laten komt Damon door de deur van de kamer gelopen, 'wat fijn om te weten dat e ook eens hulp nodig hebt van anderen' zegt hij vervolgens. Zijn gezichtsuitdrukking veranderde enigzinds toen hij onze vader zag staan.


    Don't be like the rest of them, darling