• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Jake zal zijn menselijke kant bevriezen, zoals je het kan noemen, maar alles wat bevroren is, kan terug worden ontdooit. Les, je moet blij zijn dat hij die keuze gemaakt heeft in plaats van in een hoekje kruipen en huilen. Dan zou hij emotioneel echt kapot zijn, maar nu, nu is hij een demon en ooit zal hij iemand vinden die zijn menselijke kant kan ondooien.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zullen we doorspoelen naar de volgende dag? Dat ze op de grond in slaap gevallen zijn ofzo?


    Don't be like the rest of them, darling

    Is goed :) doe jij eerst? Doe maar dat ze tegen Nathan is aangekropen of zo xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Ik word langzaam wakker en open mijn ogen om vervolgens ze even te laten wennen aan het licht dat door de kleine ramen van het huisje schijnt, ik kijk naast me naar May die helemaal tegen me aan is gaan liggen. Ik sta voorzichtig op zonder haar wakker te maken en leg de deken een beetje beter of haar heen om vervolgens naar de badkamer te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik word wakker door de warmte die plots verdwijnt en er dan weer is. Verdwaast open ik mijn ogen en zie een dekentje liggen. Ik ga rechtop zitten en probeer iets wakker te worden. 'Misschien moet ik even naar de tuin gaan.' mompel ik en schrijf een briefje voor Nathan dat ik even in de tuin zit. Die leg ik op het dekentje. Ik ga met mijn hand even door mijn haar en pak een ander dekentje die ik over mijn schouders leg om naar buiten te gaan. Rustig laat ik me in een zetel zitten en kijk voor me uit. 'En was het gezellig.' klinkt er een barse stem naast me. Devon... alweer. 'Ga weg.' brom ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    "H-hij zal mij niet vermoorden," mompel ik en kijk even naar Nick, "toch?" Nick vertelt een soort van back-up plan voor het geval zijn vader toch besluit hierheen te komen. "Dat is zowat het enige voordeel van een engel zijn, naast de helende krachten," zeg ik. "En het maakt me niets uit dat het meeste al aan het genezen is, jij gaat naar de schooldokter." Ik kijk hem aan en op het moment dat ik hem meetrek, besef ik me dat ik nog zijn hand beet had. "Kom, we gaan naar de dokter."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    'Jake zal zijn menselijke kant bevriezen, zoals je het kan noemen, maar alles wat bevroren is, kan terug worden ontdooit. Les, je moet blij zijn dat hij die keuze gemaakt heeft in plaats van in een hoekje kruipen en huilen. Dan zou hij emotioneel echt kapot zijn, maar nu, nu is hij een demon en ooit zal hij iemand vinden die zijn menselijke kant kan ondooien.' zeg ik zachtjes.


    Leslie Sadler
    Ergens voel ik een steek in me, dat hij ooit iemand anders zal vinden. Ik ben degene die ervoor gezorgd heeft dat Jake destijds is ontdooid...nu ben ik degene die hem geholpen heeft te bevriezen. "I-ik ben niet blij Nate," zeg ik dan wanneer hij zegt dat ik blij moet zijn met die keuze, "maar ik kan er barweinig aan veranderen behalve hopen dat hij geen pijn heeft." Ik rook verder van de sigaret totdat die op is. "Ik wil wat te drinken," zeg ik, overgaand op een totaal ander onderwerp. Ik loop naar de kast en haal daar whisky uit. Hm, goed genoeg. "Moet jij ook?" vraag ik hem en ik neem zelf al een slok.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik snap dat je overstuur bent lieverd, maar wees voorzichtig met die drank ok?' zeg ik zachtjes. 'En nee iemand moet nuchter blijven.' En zeker nu, denk ik erachter. Misschien had ze niet met Jake moeten praten en een mail of zo sturen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik ben altijd voorzichtig," zeg ik en kijk naar de littekens op mijn polsen, "en 'wees blij dat ik nu ga drinken' in plaats van andere dingen." Net zoals hij zei dat ik blij moest zijn dat Jake zijn gevoelens afsluit. "Sorry," zeg ik er gelijk achteraan, omdat het gemeen is. Ik neem een grote slok en draai me om naar Nate. "Dit is gewoon mijn manier van dingen aanpakken zonder dat ik ze probeer op jou te uitten." Nog een slok whisky gaat naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Er zijn beter manieren.' zucht ik zachtjes. '
    Ooit al eens gebokst of kickboxing gedaan? Het is veel gezonder om je af te reageren.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "H-hij zal mij niet vermoorden," mompel ik en kijk even naar Nick, "toch?" Nick vertelt een soort van back-up plan voor het geval zijn vader toch besluit hierheen te komen. "Dat is zowat het enige voordeel van een engel zijn, naast de helende krachten," zeg ik. "En het maakt me niets uit dat het meeste al aan het genezen is, jij gaat naar de schooldokter." Ik kijk hem aan en op het moment dat ik hem meetrek, besef ik me dat ik nog zijn hand beet had. "Kom, we gaan naar de dokter."


    Nick
    'H-hij zal mij niet vermoorden,' mompelt ze en kijkt me dan aan 'toch?' vraagt ze vervolgens voor de zekerheid. 'Als je daar gebleven was en hij wakker word? Ja, dan zou hij het gedaan hebben' antwoord ik. 'En het maakt me niets uit dat het meeste al aan het genezen is, jij gaat naar de schooldokter' zegt ze en ze trekt me mee. 'Kom we gaan naar de dokter.' 'Wat voor zin heeft het om naar een dokter te gaan als het toch wel geneest, en jij het zelfs kunt genezen, ik heb er geen last van. En daarbij, zal zij of hij zich vast gaan afvragen hoe ik er aan kom'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik word wakker door de warmte die plots verdwijnt en er dan weer is. Verdwaast open ik mijn ogen en zie een dekentje liggen. Ik ga rechtop zitten en probeer iets wakker te worden. 'Misschien moet ik even naar de tuin gaan.' mompel ik en schrijf een briefje voor Nathan dat ik even in de tuin zit. Die leg ik op het dekentje. Ik ga met mijn hand even door mijn haar en pak een ander dekentje die ik over mijn schouders leg om naar buiten te gaan. Rustig laat ik me in een zetel zitten en kijk voor me uit. 'En was het gezellig.' klinkt er een barse stem naast me. Devon... alweer. 'Ga weg.' brom ik.


    Nathan
    Ik maak mijn gezicht schoon met water en verander mijn kleren in een wit t-shirt en een gewone donkerblauwe spijkerbroek. Wanneer ik terug de kamer in loop zie ik dat May weg ik zie dan vervolgens het briefje dat op de deken ligt. Na het briefje te hebben gelezen loop ik naar de keuken en laat ik twee appels verschijnen die ik eerst even onder de kraan hou en vervolgens afdroog, ik neem een hap van een van de appels en hou de andere in mijn andere hand terwijl ik naar de buitendeur loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Ik snap het niet Mayra, onze regeling was zo makkelijk. Jij doet gewoon wat ik zeg, en ik laat jou met gerust. Is dat zo moeilijk?' Hij klinkt als een ouder die een stout kind iets moet uitleggen. 'Maar ok dan moeten we dit anders doen.' En hij grijpt ruw mijn pols vast. 'Ik zorg ervoor dat je die jongen nooit meer ziet.' sist hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Ik snap het niet Mayra, onze regeling was zo makkelijk. Jij doet gewoon wat ik zeg, en ik laat jou met gerust. Is dat zo moeilijk?' Hij klinkt als een ouder die een stout kind iets moet uitleggen. 'Maar ok dan moeten we dit anders doen.' En hij grijpt ruw mijn pols vast. 'Ik zorg ervoor dat je die jongen nooit meer ziet.' sist hij.


    Nathan
    Wanneer ik de buitendeur open hoor ik een andere stem tegen Mayra praten, van het eerste wat ik meekrijg snap ik niet zoveel, iets over iets anders doen. Maar het tweede deel is wel duidelijk, ik stap naar buiten en zie de jongen staan die ik eerder al had gezien. 'Blijf van haar af' zeg ik wanneer hem haar pols zie vasthouden.


    Don't be like the rest of them, darling