• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Een zachte lach rolt over mijn lippen. "Jake, hoor je zelf niet wat je zegt?" vraag ik hem, "je bent anders geworden. Deze sekte...het haalt je verkeerde kant naar boven." Hij zegt dat ik naar huis moet gaan. "Ik wil eerst nog een paar dingen met je bespreken."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee deze sekte haalt mijn ware ik naar boven.' Kaats ik terug 'en het is niet omdat jij wil praten dat ik wil luisteren. Ga naar huis, ik zie je straks wel.' mompel ik ik en loop terug naar de kamer. 'Of niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake loopt de kamer uit. "Jake Sadler, meekomen jij. Wij gaan praten en het boeit me geen ene ruk wat wie dan ook hier denkt of zegt," zeg ik terwijl ik hem achterna loop. Een paar jongen kijken grijnzend mijn kant op, knipogen of doen andere vunzige gebaren. "Ik ga niet naar huis, ik blijf hier." Een jongen lacht. "Je hebt haar niet echt onder controle," zegt hij grijnzend tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk hem aan. 'Ik ben dan ook nog niet begonnen met temmen.' zeg ik droog en hij grinnikt even. 'Succes.' Ik pak Leslie vast aan haar haren en trek er niet zachtjes aan. 'Oke jij wil praten, dan gaan we praten. Dave! Heb je een kamer vrij!' zeg ik en hij knikt. 'Nummer 5.' Ik verschijn ons naar de kamer en gooi haar in de zetel. Ik maak de kamer krachtenvrij en sluit de deuren en de ramen met een paneel op de muur die vingerherkenning heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er trekt een huivering door me heen als hij het woord 'temmen' gebruikt. Ik slaak een kreet als hij me beetpakt bij mijn haar en eraan trekt. Er flits een herinnering door me heen aan drie dagen geleden. Ik slik moeizaam. Hij laat ons verschijnen naar een kamer en gooit mij in de zetel. Ik krabbel overeind om recht te zetten en kijk naar Jake. "Dat deed pijn," zeg ik gekwetst tegen Jake. Ik kan me namelijk niet herinneren dat hij me ooit eerder heeft pijn gedaan behalve toen hij me duwde toen ik hem wilde slaan, maar ook dat deed niet veel pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar onheilspellend af en zeg dan met een mierzoete stem 'Weet je Leslie, ik wilde het niet zover laten komen maar je bent te... eigenzinnig. Je maakt mijn reputatie hier kapot en dat wil je toch niet he? Nee. Dus dat moeten we even veranderen, als je dat niet goedschiks wil doen, dan kwaadschiks.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er is iets in zijn blik te zien waardoor mijn adem stokt. Het is de Duisternis, met een hoofdletter D. Wat hij me dan vertelt, zorgt ervoor dat ik gelijk recht sta. "Dat dacht ik dus even niet," probeer ik krachtig te zeggen, maar mijn stem is niet meer dan een schorre fluistering. Wanneer ik sta, merk ik dat ik geen krachten heb. "Jake, wat je ook van plan bent, ik ga er verdomme nier aan meewerken!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes. 'Dacht ik al.' Ik kan wel mijn krachten nog gebruiken en zorg dat ze vastgebonden ligt in de zetel. 'David ze is er klaar voor!' roep ik door de kamer. Ik zie lichtjes iets oplichten maar zie niet van wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gaat Nate komen? Nee toch? :3

    Leslie Sadler
    Zijn lach klinkt niet meer hetzelfde en ik wil net reageren als ik ineens lig. Gelijk spartel ik, want ik ben vastgebonden. Hij roept iets tegen ene David en mijn adem stokt weer in mijn keel. "Waar ben ik klaar voor?" vraag ik aan hem en ik houd mezelf rustig. Jake die maakt een grapje. Hij draait straks wel weer bij, ik moet me niet zorgen maken. Ik ben niet in gevaar. Langzaam word ik weer rustig en ik spartel ook niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    David komt binnen. 'Klaar voor een voorproefje van wat er gaat gebeuren als je je te veel met mij en met de sekte moeit en geen goede vrouw bent.' David houd haar hand boven haar hoofd en gebruikt zijn gave. Beelden in haar hoofd planten. Ik die haar martel, ik die de mensen van wie ze houd martelt, ik die Brandon van haar wegneem en haar achterlaat ergens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nee," zeg ik bars tegen Jake als hij vraagt of ik er klaar voor ben, maar het maakt niet uit. David doet ineens iets en ik sper mijn ogen wijd open. Er gaan afschuwelijke beelden aan me voorbij. Er trekt een rilling door me heen als ik het martelen zie, maar het ergste vind ik wanneer hij Brandon van me afpakt. "Nee!" schreeuw ik dan, "niet Brandon!" Dat is één van mijn zwakke plekken. Ik knipper met mijn ogen, maar het beeld staat nog steeds op mijn netvlies samen met dat Jake me ergens achterlaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Snap je nu wat er gebeurt als je zo blijft doordoen?' sis ik in haar oor en knik naar David dat het goed is.
    Ik kijk naar Leslie terug.

    [Maybe now the time to say it from Nate and that Brandon is Nate his son?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake sist in mijn oor en tranen komen op in mijn ogen. Ineens zijn de beelden weer weg en ik hap naar adem. "W-waag het nooit o-om Brandon ook maar nog met 1 v-vinger aan te raken!" snauw ik naar Jake, "hij is je zoon niet eens! N-Nate is de vader!" Ik ben boos op Jake om wat hij me wil aandoen. "En je hebt niet alleen niet meer een zoon, maar mij ben je ook kwijtgeraakt Jake," fluister ik, "het is over tussen ons. Ik ben samen met Nate."

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is Brandon nou de zoon van Jake of Nate? :/ }


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    Hij wil naar me uithalen en ik wil de klap tegenhouden als Nick me wegtrekt. "Ik zou haar maar niks doen als ik jou was," zegt Nick dreigend tegen zijn vader. Dan ineens komt Damon binnenlopen. "Zo zo, een familie bijeenkomst," zegt Hij en ik kijk even van Hem naar Damon en Nick. "Dit gaat een gevecht worden," mompel ik, "jullie moeten hier weg Damon en Nick, er zijn veel te veel engelen hier."


    Nick
    'Zo zo, een famillie bijeenkomst,' zegt hij en ik lach kort, 'jij bent al een lange tijd geen familie meer' zeg ik dan tegen hem. 'Dit gaat een gevecht worden, julli emoeten hier weg Damon en Nick, er zijn veel te veel engelen hier.' hoor ik Hayden achter me zeggen, 'ik laat jou hier niet blijven, dus jij komt ook mee' antwoord ik en kijk even achterom naar haar en zie mijn vader niet naar me uithalen met een mes die een snee achterlaat net onder mijn ribbenkast. Wanneer ik de pijn voel draai ik me om en trek ik het mes uit zijn hand om hem vervolgens in zijn hart te steken. Hij ging er niet dood van, maar het gaf een heel goed gevoel om eigenlijk eens een mes in hem te steken.


    Don't be like the rest of them, darling