• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.

YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj

Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -

Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

[ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]

Bowties were never Cooler

| Isn't it first PJ's turn? |

kindness is never a burden.

[Ik was voor PJ. (:]

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Arathorn schreef:
    [Ik was voor PJ. (:]

| Dus dan is het nu aan PJ, niet? I'm so stupid. |

kindness is never a burden.

[Jep.]

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

[Sorry dat ik weg was, vergeten te melden dat ik eventjes vertrok, uh, wat is er gebeurd ?]

PJ Ligouri
    Ik luisterde stil naar hun reacties. Gelukkig waren ze niet boos. Finn leek nogsteeds niet blij met me, al kon dat ook liggen aan het feit dat ik in een bungalow bij zijn vriendin sliep en hij niet. Een opgeluchte glimlach verscheen op mijn gezicht toen ze klaar waren. Jack vroeg of Haley mee ging lopen. Nog even keerde zij zich tot me. "I think it's best if Jack would come and entertain you. He's probably most definitely far better at that than me." Ik glimlachte nog even en pakte toen mijn camera weer. Ik wiste het deel van de film met Haley en Finn en begon weer met het filmen van de omgeving. Het was hier namelijk zo prachtig. Ik was al bijna direct weer het voorval vergeten, al zou ik er vanacht waarschijnlijk wel over pijnzen. Zoë zou ik er niet mee lastig vallen, al kon ze me misschien wel helpen met ideeën uitkiezen voor mijn eerste liveshow ever. Ik was daar namelijk wel erg nerveus voor. Ik begon de stroom bergafwaarts te volgen achter de hutjes langs het bos in, opzoek naar meer vreemde dieren en nog meer avontuur.

Lifeisajoke schreef:
    [Sorry dat ik weg was, vergeten te melden dat ik eventjes vertrok, uh, wat is er gebeurd ?]

[Not much. PJ dacht dat Haley en Finn aan het vreemd gaan waren. Euhm Finn heeft zijn 'beklag' gedaan tegen Haley over Zoë en PJ in één bungalow. En euhm nu zijn Haley en Jack aan het rondlopen, is Finn in zijn eigen bungalow en loopt PJ ergens rond wat te filmen.]

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 16:04 ]

Rise and rise again until lambs become lions

[Iemand voor Finn? Want het is hier nogal stillekes :'p]

[ik heb PJ, maar ben op vakantie maar heb wel 2 keer per dag internet]

[Is het niet een beetje raar als Finn en PJ weer elkaar tegenkomen? Ik bedoel, net nadat alles is gebeurd etc. En sorry ik was even in Frankrijk maar ik ben weer volledig terug :')]

[Indaad wel wat raar ja. Anders heb ik ook nog Dan maar ik heb zelf geen idee wat hij nu doet]

Finnegan Harries 'Finn'
    In mijn bungalow aangekomen ontsnapte een grote opgeluchte zucht uit mijn mond. Ik wreef verward door mijn haar om vervolgens de bungalow te bekijken. Hoe kon PJ nu echt denken dat ik en Haley samen iets hadden? Ik was serieus gewoon van mijn melk geweest door zijn gedachte. Ik merkte op dat mijn koffer al in de woonkamer stond, waarschijnlijk had Jack hem daarstraks al meegenomen. Ik hief hem op om vervolgens bijna over mijn eigen penny board te vallen. “Damn it.” mompelde ik terwijl ik het een klein duwtje gaf en het zachtjes begon te rollen naar de andere kant van de woonkamer. Ik begon razendsnel te lopen naar boven aangezien ik best benieuwd was naar de kamers. Een grijns sierde mijn mond toen ik merkte dat Jack’s kamer vlak naast de mijne was en dat een muur het enige was dat de bedden die elk tegen die muur stonde de kamer scheidde. Dat was goed want dan kon ik Jack ’s nachts of ’s morgens pesten door de hele tijd op de muur te bonken. Ik liep de kamer in, liet me met een zucht op het bed vallen om daarna mijn ogen te sluiten voor enkele minuten en vervolgens na een kwartiertje weer opstond. “Better start with unpacking things.” Ik keek even hopeloos naar mijn koffer en ritste hem daarna open om te zien hoe mijn moeder pistolet's en Gemma wat snoep en een briefje had achtergelaten. Vervolgens begon ik al mijn kleren ‘netjes’ te dumpen in mijn kast. Na enkele minuten was ik dan ook klaar en keek triomfantelijk de kamer rond. Ik liep terug n aar beneden, keek in de koelkast en voor de verandering was deze eens gevuld. Ik nam een appel vooraleer ik weer naar buiten liep met mijn pennyboard onder mijn arm. Ik zette me zachtjes af terwijl ik een grote hap nam van mijn appel om me daarna abrupt te laten stoppen voor PJ’s en Zoë’s bungalow. Ik slikte de hap door om vervolgens mijn pennyboard weer onder mijn arm te nemen en binnen te lopen. Het was misschien tijd dat ik Zoë weer onder ogen kwam. “Hi.”

[Dan kan altijd joinen btw. Of ik weet niet waar hij is of hij druk bezig is ofzo?]

[ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:47 ]

Zoë E. Sugg aka Zoella.
    Kleren.

Aangezien ik niets anders meer te doen had na het uitpakken had ik besloten om wat verse kleren aan te doen. Die reis hiernaartoe had er niet bepaald voor gezorgd dat ik fris was blijven ruiken en ik verkoos nog altijd een bloemengeur dan zweet.
    Nadat ik me wat had gewassen aan de lavabo en andere kleren had aangedaan was ik naar beneden gelopen om te kijken hoe de keuken er deze keer uitzag. Tegen PJ zei ik niet zo veel, niet omdat ik hem niet mocht of zo, maar ik wou niet dat Finn verkeerde dingen ging denken als ik en PJ goed met elkaar overeen begonnen te komen.
    Ik liep de keuken binnen en keek even rond. Veel groter dan de vorige keer was het niet. Ik opende de kastjes en de ijskast en glimlachte tevreden. Deze keer moesten we dus niet eerst nog gaan shoppen voordat we deftig konden eten. Gelukkig maar, want het laatste wat ik nu wou doen was gaan shoppen.
    Ik nam een glas uit de kast en wat water uit de ijskast en schonk mijn glas vol waarna ik deze uitdronk. Het geluid van rollende wielen bereikte mijn oren waardoor ik naar de woonkamer liep.
    Zoals verwacht stond Finn in de woonkamer, iets wat werd bevestigd toen ik zijn stem, "Hi," hoorde zeggen. Ik glimlachte terug naar hem en zette mijn glas op de salontafel.
    "Hey."

Finnegan Harries 'Finn'
    Ik was net naar het plafond aan het staren. Het was eigenlijk echt een speciaal patroon toen ik daarna voetstappen hoorde en ik mijn blik richtte naar de persoon in kwestie. Ik keek toe hoe Zoë met een glas water in haar hand de woonkamer in liep. “Hey.”glimlachte ze waardoor ik zachtjes terug glimlachte. Ik keek haar eventjes aan en kwam tot de conclusie dat ze zich al had omgekleed. Een lachje rolde over mijn lippen waarna ik het weg wuifde. De maanden dat ik en Zoë samen waren en dat we afspraken had ik inderdaad al genoeg ervaringen met het feit dat ze regelmatig wel eens haar kleding durfde wisselen. Ik keek even naar het oranje penny board in mijn handen, “You recognized the rolling sound, didn’t you?” grijnsde ik zachtjes om vervolgens de woonkamer verder te betreden. Ik keek even twijfelend naar mijn voeten, “PJ thought me and Haley were cheating on you and Jack.” Zei ik opeens plotseling heel snel achter elkaar zodat je het eigenlijk niet goed kon horen. “Just wanted to say that before PJ maybe thought on telling you.” Ik haalde mijn schouders op en bleef kijken naar mijn voeten. Ik kende PJ niet dus wist ik ook niet of hij zoiets zou zeggen. “But it’s definitely not true.” Voegde ik er snel aan toe.

[ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 18:06 ]

Zoë E. Sugg aka Zoella.
    Kleren.

Hij glimlachte terug waarna hij even naar me keek. Ik zag aan zijn gezicht dat hij wist dat ik iets veranderd had en ik wist ook bijna zeker dat hij wist dat het mijn kleren waren.
    Hij keek even naar de penny in zijn handen waarna hij grijnzend opkeek, "You recognized the rolling sound, didn't you ?" vroeg hij grijnzend. Ik haalde onschuldig mijn schouders op waarna ik mijn lippen lichtjes tuitte, "Maybe," zei ik luchtig. Het kwam best raar over als iemand haar vriendje herkent aan het geluid van de wielen van zijn penny, het was echt alsof je hem stalkte dan, maar goed ja, ik had nooit iets beters te doen dan elk detail van Finn te bestuderen dus het was niet zo'n verrassing dat ik hem herkende aan het geluid. Ik kon zelf zeggen wanneer hij reed en wanneer iemand anders reed. Mijn oren waren gewoon zo goed.
    "PJ thought me and Haley were cheating on you and Jack." Het plotselinge gepraat liet me even schrikken en de inhoud ervan eigenlijk nog meer, "Just wanted to say that before PJ maybe thought telling you." Ik ging zitten en zag hoe hij zijn schouders ophaalde om daarna naar zijn voeten te kijken, "But it's definitely not true," voegde hij er nog snel aan toe. Ik glimlachte en ging wat acherover geleund in de zetel zitten.
    "Yeah, I thought that already. I don't think Haley would cheat on Jack and definitely not with you since you're Jack his twin brother and my boyfriend," lachte ik.