• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    [Finn en Haley hadden een modder gevecht en nu zijn ze in Haley's bungalow raar aan het doen :')]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Okay]


    Bowties were never Cooler

    [Dan of PJ kan het tweetal altijd joinen btw :') ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ja, dan kan hij ook chantagemateriaal krijgen om Finn en/of Haley the chanteren 8D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    “That doesn’t work with me, Nelson.” Grijnsde ik toen ze alles uit de kast haalde en haar meest zielige pruillpje trok, “And I know. I’m pretty good at that.” Zei ik waarna ik haar vervolgens aankeek, “Watch it how masters do it.” Ik zette af en begon te schaatsen zoals Haley het eerder deed. Voor ik het wist lag ik op de grond en merkte ik Haley’s geniepige, brede lach op. “Nelly.Not a word.” Zei ik waarschuwend terwijl ik op mijn onderarmen leunde. “One word: karma.” Zei ze langzaam waardoor ik begon te lachen. “Yeah yeah okay. You have made your point.” Ik keek hoe ze haar hand uitstak. “Are you okay?” Ik besloot om een spelletje met haar te spelen aangezien ze me juist had staan uitlachen, “No.” Bracht ik uit met een pijnlijk grimas, “I’m hurt. The floor is harder then I thought it would be in the first place.”

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 18:42 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Arathorn schreef:
    [Ja, dan kan hij ook chantagemateriaal krijgen om Finn en/of Haley the chanteren 8D]


    [Hahaha. Wij zijn erg :"D Maar inderdaad. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en chantage!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Moet ik wachten zodat Dan/PJ kan joinen?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Sounds good to me :Y) Dan ga ik even douchen!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Komt eraan]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]


    Bowties were never Cooler

    [Okay, have fun!]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    PJ Liguori
    Ik bleek bij Zoë, die blijkbaar Joe's zus en Finn's vriendinnetje was, in een huisje te slapen. Ik dumpte mijn spullen op mijn kamer en haalde mijn camera weer uit mijn tas. Ik vond het vreemd dat ze jongens en meisjes bij elkaar plaatsten, maar op onze leeftijd kon dat toch wel? Ik startte mijn camera. "Hey guys. Guess what: I'm going on an adventure. There are going to be many more of these." Onder het praten liep ik rustig naar de deur. "I'm going on an adventure. See yah." riep ik nog even over mijn schouder voor ik met de camera op het gebied voor me gericht rond ons halve cirkeltje huisjes begon te lopen. In de andere huisjes waren de meesten nog aan het uitpakken en ik filmde vooral de natuur, maar toen ik bij het laatste huisje aankwam hoorde ik iets wat wel interresant kon zijn. "You hear that? I think I'm going to need to investigate that sound more closely." zei ik in mijn Steve Irwin stem Ik liep dichterbij en zag Finn of Jack en Haley in een riviertje elkaar plagen. Het zou Jack wel zijn, want dat was Haley's vriendje, maar toen ze hem Finn noemde begon ik er toch over te twijfelen. Pas toen de jongen het over Jack's shirt had wist ik zeker dat het niet Jack maar zijn broer Finn was, die wat met het meisje dat bij mij in het huisje sliep wat had, als ik alles goed had opgevangen. Ik bleef stil filmen, ook toen ze het huisje in gingen. Gelukkig stonden de ramen open zodat ik ook geluid had terwijl ik met verbijstering in mijn ogen filmde wat er allemaal gaande was. Was Finn, nu hij volgens mij dacht dat ik met zijn vriendin zat te bekken, wat ik echt nooit zou doen, aan het vreemdgaan met de vriendin van zijn broer? Dat was echt heel erg laag.


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    “No. I’m hurt. The floor is harder then I thought it would be in the first place.”
    "Awh, poor thing. Shall I get Zoë so she can give you a kissie?" vroeg ik plagerig terwijl ik mijn hand terugtrok en richting de deur liep. "Yeah, I think I'm gonna get Zoë. Keep lying there, Finn."
    Ik trok lachend de deur open en wandelde naar buiten om even te voelen of Jacks shirt al droog was, dan kon ik dat ook terugbrengen. Ik neuriede zachtjes. Het shirt was al iets droger dan eerst, maar was nog steeds nat. Mijn blik gleed richting een beweging bij het huisje. Met verbijsterde ogen keek ik richting de jongen die in het raam stond te filmen. "PJ?" vroeg ik ietwat verbaasd terwijl ik bij het shirt vandaan liep. "Why are you filming us?"
    Ik lachtte vriendelijk in zijn richting, maar werd toch zenuwachtig van zijn aanwezigheid. Zijn verbijsterde blik vertelde genoeg en ik wist wat hij dacht. Dat ik vreemdging met Finn. Wat de meest vreemde gedachte zou zijn, want ik zou nooit zoiets doen tegenover Jack. Daarbij was Finn ook heel anders als Jack. Hij was als een soort broer die ik nooit heb gehad. Jack wist dat, dus ik wist eigenlijk niet waarom ik er zo zenuwachtig van werd. Misschien omdat als hij het op youtube zou zetten, ik heel wat haat kon verwachten. Vooral omdat enkel de youtubers wisten dat ik iets met Jack had en niet de subscribers. "Do you want to come in?" vroeg ik uiteindelijk, niet echt wetend wat te doen. Het liefst wilde ik even naar Jack rennen, in zijn armen gaan liggen en vragen of hij wist wat ik moest doen. Maar Jack was er nu even niet en ik begon langzaam van streek te raken, ook al begon ik moeite te krijgen door alle gedachten die door me heen gingen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    “Awh, poor thing. Shall I get Zoë so she can give you a kissie?” Vroeg ze plagerig waarom ik heel enthousiast knikte, “Yes please. I think that’s the only cure that’ll make me feel better.” Ik zag hoe Haley haar hand terug trok en al richting de deur liep, “Yeah, I think I’m gonna get Zoë. Keep lying there, Finn.” Een lach rolde over mijn lippen, “How’d you know I was faking?” Vroeg ik nepverdrietig terwijl ik overeind krabbelde. “Are you checking if the shirt is dry again?” Riep ik maar er kwam geen antwoord. Ik strekte me even zelf uit toen ik opeens leek te horen alsof Haley de naam ‘PJ’ zei. “Wow. Okay, I think I’m hallucinating here.” Riep ik waarna ik haar volgde naar buiten, “Is the shirt dr-?” Ik keek Haley vragend aan maar zag dat haar blik ergens anders op gefocust was. Ik volgde haar blik en keek recht in PJ’s verbijsterde gezicht. “Why are you filming us?” Ik trok één wenkbrauw op en keek hem achterdochtig aan. Net toen ik de puzzelstukjes in elkaar liet vallen, zag ik hoe Haley het blijkbaar ook opeens besefte. “Woah. Back up. Rewind dude.” Zei ik terwijl ik mijn armen in de lucht hield alsof ik onschuldig was. “This is not what it looks like. I am NOT cheating, okay?” Toen besefte ik dat ik nog steeds in mijn bloot bovenlijf stond. Ik nam het shirt, en ook al was het nog nat toch deed ik het terug aan. “I am mostly not cheating on Zoë. And dude, I wouldn’t even do it with my brother’s girlfriend. I'm never gonna cheat on Zoë.” Ik keek hem verontwaardigd aan waarna ik al naar binnenliep. Ik hoorde hoe Haley zenuwachtiger werd maar toch nog vriendelijk vraagde of hij binnen wilde. Ik zuchtte geïrriteerd. Tegenwoordig mogen jongens en meisjes elkaar niet meer plagen blijkbaar. Anders denken ze meteen dat je slaapt met het vriendinnetje van je broer. Ik haalde een hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:09 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    | Me is back in the house, chickies! :D
    England was lovely and I just decided that I'm going to marry Joe.

    Kan iemand me vertellen wat ik met Jack en Joe moet doen, 'cause I'm very very confused. o.O |

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 11:45 ]


    kindness is never a burden.