• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Daniel 'Dan' Howell
    Ik zuchtte toen Joe zei dat mijn haar goed zat. Ik haalde een hand door de krullen. Ik had het niet gestijlt omdat het toch wel na zo'n 24 uur vliegen weer prut zou zitten, maar graag op beeld wilde ik nu niet. Ik glimlachte toen hij me wilde opvrolijken. "We'll see." Ik vroeg of hij thee wilde en liep toen naar de keuken. Onderweg naar de keuken struikelde ik over zijn koffers en vloekte binnensmonds. Ik hoorde hem lachen en pakte zijn hand. "Yeah, my ribs will just be smurfs from now on." kreunde ik. Het deed best veel pijn. Bij zijn reactie moest ik toch wel lachen. Dit was zeker nog niet zo erg. Ik liep naar het aanrecht, vulde de ketel, en zette die op op het gas. Ik ging op het aanrecht naast hem zitten. Nu pas lukte het me om beleefdheid op te brengen. Ik glimlachte en keek hoe hij zijn camera weer openklapte. Ik zwaaide even anar de camera. "Hey internet!" Ik hoorde de ketel fluiten en gleed weer van het aanrecht. Rustig maakte ik thee terwijl hij verder vlogde. "Do you want milk in your tea?" Ik goot vast wat melk in mijn mok en wachtte op zijn antwoord. Thee was vaak toch wel lekkerder dan koffie, daarbij had ik mijn koffie al op het vliegveld gehad en ik hoefde geen hyperactiviteits aanval met een jetlag van 12 uur. "Oreo's are on the table." zei ik over mijn schouder naar Joe terwijl ik wachtte op de thee om de goede kleur te krijgen. Dit was zo slecht nog niet, al hoopte ik niet dat ik al het koken moest gaan doen. Het zou een grappig flimpje worden: Dan de Huishoudster. Ik zou het alleen niet heel prettig gaan vinden volgens mij.


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries.
    "No," pruilde Haley en liep naar een minder diep stuk. "No more kissies for Jack." Jacks mond viel half open. "But- but- but. That's not sweet! I said I was sorry!" Een plak modder kletste tegen Jacks achterhoofd en meteen smeerde hij Haley vol modder. Haley grinnikte en sloeg ook haar armen om Jack heen waardoor ook hij onder de modder hing. "Now we fit together. Mudman and mudwoman. We should find some seawead or leaves for our hair. And then we should scare the rest, but that's probably not a good idea since I'm standing in my underwear." Haley grinnikte en ook Jack deed dat. "Hmm, I don't think Finn would mind," stekte hij. Ba dum tss. "You were very underdressed when PJ caught you with my brother, I was told." Jack wiebelde met zijn wenkbrauwen. "You will pay for that, my love." Jack grijnsde en zette zijn voet achter die van Haley -een trucje dat hij van Finn had geleerd- waardoor ze weer onderuit ging, maar deze keer viel Jack mee. Water spatte in zijn gezicht, maar hij was redelijk gespaard gebleven van de modder. Haley daarentegen lag er helemaal in. "I think it's more like mudwoman and waterman." Jack drukte een kus op Haleys lippen voor ze kon tegenspartelen en stond op. Hij hielp Haley overeind. "Enough with the revenges, shall we? We'll kill eachother if we don't stop now."


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    "But- but- but. That's not sweet! I said I was sorry!" Ik negeerde zijn opmerking en gooide in de plaats als antwoord modder naar hem toe, waarop hij me vol smeerde en ik hem volhing door hem te knuffelen.
    "Hmm, I don't think Finn would mind,” zei Jack, waarop ik hem beledigt aankeek. "You were very underdressed when PJ caught you with my brother, I was told.” Jack wiebelde met zijn wenkbrauwen. "You will pay for that, my love."
    “No- Nononono!” riep ik. “I was wearing two, twó shirts, yours and mine. Finn was the one being half naked.” Maar het was al te laat, niet veel later lag ik in de modder en hoewel ik Jack had proberen mee te trekken, hing hij amper vol. “I think it's more like mudwoman and Waterman.” Jack drukte een kus op mijn lippen, waarop ik enkel mijn kaak goed tegen zijn gezicht uitsmeerde en een nieuwe duik nam om al de modder van me af te krijgen. “There’s mud in my bra,” klaagde ik terwijl ik weer onder ging om het uit te spoelen. “Thanks Jack.”
    "Enough with the revenges, shall we? We'll kill each other if we don't stop now,” zei Jack toen we het water weer uitkwamen. Ik knikte duidelijk instemmend. Daar had hij een punt, ik zag het nog gebeuren.
    “I agree. I don’t want to get you killed.” Ik sloeg mijn arm om hem heen en drukte een kus op zijn wang. “Now you get kissies again.”
    Ik volgde hem weer naar ons plekje en ging daar in het gras liggen om te drogen. Er was een klein windje gaan opzetten, aangezien het langzaam avond begon te worden, en er was kippenvel op mijn blote huid ontstaan. Ik duwde mezelf weer recht en trok mijn witte shirt weer aan. “What do you want to eat?” vroeg ik. “I can cook for you if you want to.”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Delvecchio went Ryler :')]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ryler schreef:
    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik verplaatste mijn blik naar Zoë nadat ik Vampire Diaries als antwoord had gegeven. Ze staarde ongelovig voor zich uit waardoor er een lachje rolde over mijn lippen. “Are you serious? Oh my god. It’s not The Vampire Diaries! It’s so easy. You know I don’t watch often TV and the only show I watch it I watch TV is Doctor Who!” Mijn mond viel open van verbazing, “You never said that!" begon ik uit te roepen ,“I mean come on. The Vampire Diaries. Vampires. People. Love. It’s like the ultimate serie for girls.”Ik haalde mijn schouders op waarna ik met een klein glimlachje de camera weer inkeek. “You really never said that.” concludeerde ik nogmaals waarna ik zag hoe Zoë teleurgesteld haar hoofd schudde. Ik wikkelde één arm rond haar nek en trok haar wat naar me toe. Ik gaf haar een kusje op haar wang terwijl ik hoorde hoe ze zei dat ik niet goed bezig was. “That was not fair. That doesn't count.” Met mijn andere hand begon ik weer aan mijn ring te frullen waardoor er eigenlijk een cirkel was ontstaan rond Zoë’s nek. “Tell me one thing I really don’t like. “ Een grijns speelde rond mijn gezicht, “Well, there are a lot of things you don’t like. I could literally just sum up a whole list.” Ik kreeg een waarschuwende blik van Zoë waardoor ik abrupt stopte met praten, “As in food, I mean.” Ik keek even in de camera om daarna Zoë weer aan te kijken, “Mushrooms.” zei ik vastbesloten waarna ik haar triomfantelijk aankeek. “Oh and tunafish. I know you really hate that.”Ik begon zachtjes te lachen, “I know it because the first time you visited my home, I had made some spaghetti with tomatosauce and mushrooms. That was absolutely a disaster. The first time I cooked for a girl and immediately I failed."


    Rise and rise again until lambs become lions

    Joseph 'Joe' Sugg.
    Dan zwaaide naar de camera die Joe naar hem richtte. "Hey internet!" Joe grinnikte en moest plots denken aan Tyler Oakley. "Try that with a Tyler voice," beval hij. De ketel met water floot en Dan maakte de thee klaar. "Do you want milk in your tea?" Hij goot wat in zijn eigen mok en ook Joe knikte. "Yes, please." Aangezien het erop leek dat er niet veel specials meer ging gebeuren zette Joe zijn camera terug op de tafel, maar zette die niet af. Hij zorgde ervoor dat zowel hijzelf als Dan in beeld waren. "Oreo's are on the table." Joe draaide zich half om en zag toen inderdaad de koekjes liggen. Gretig nam hij er eentje. "God, I love these. But I like the cream the most."

    - Sorry dat-ie niet lang is. Ik had geen inspiratie. -


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries
    Meteen schoot Haley in de verdediging. “I was wearing two, twó shirts, yours and mine. Finn was the one being half naked.” Jack lachte,"I was joking, Hails. Calm down. Why were you wearing my shirt, by the way?" Jack liet Haley terug vallen in de modder, waarna ze een duik nam om het vuil van haar af te krijgen. "There's mud in my bra," zei ze zeurend. "Thanks Jack." Hij liep wat dieper het water in om ook de modder van zichzelf af te spoelen en ging toen drijven. "You're very welcome. But enough with the revenges, shall we? We'll kill each other if we don't stop now." Haley knikte instemmend en samen liepen ze het water uit. “I agree. I don’t want to get you killed." Haley sloeg haar arm om hem heen en drukte een kus op zijn wang. "Now you get kissies again." Jack wierp zijn arm over Haleys schouder en glimlachte, terwijl hij haar aankeek. "You're so adorable." Haley ging op het glas liggen om te drogen en Jack nam naast haar plaats. Toen hij al redelijk droog was, trok hij zijn kleren opnieuw aan en ook Haley trok haar shirt over haar hoofd. "What do you want to eat?" vroeg ze. "I can cook for you if you want to." Jack haalde zijn schouders op. "If you want to, I'm not going to stop you. But if you don't, we can order Chinese or pizza, you know."


    kindness is never a burden.

    Daniel 'Dan' Howell
    Ik grijnsde bij zijn voorstel en draaide naar de camera. Ik deed een zo verwijft mogelijke "Hey internet" maar ik faalde gigantisch en kreeg een lachstuip. Toen ik mezelf weer rustig had floot de ketel en schonk ik de thee in. Op mijn vraag antwoordde Joe dat hij ook melk wilde, dus met twee mokken met thee met melk liep ik terug. Ik hield er een voor mij en zette de ander voor hem neer. Ik grijnsde bij zijn woorden. "Wil jij dan mijn witte spul, dan wil ik graag jou koekjes?" Dit ging zo'n knoeiboel worden. Nu pas realiseerde ik me hoe fout het klonk. Beschaamd keek ik naar mijn mok die ik omsloten had met mijn handen en bloosde licht. 'Sorry, I didn't realise how wrong that sounds untill just now." Ik nam snel een slok thee en propte een oreo in mijn mond. Daardoor stikte ik bijna en het liet me luid hoestend en met een knal rood hoofd achter na het grote blok droge oreo ongemakkelijk te hebben doorgeslikt. Ik kuchte nog even na en nam uiteindelijk een slok thee. "I seem to have just accidentally tried to commit suicide with an oreo due to an awkward situation. I hope you can manage such accident, because they will happen on a regular basis." Ik glimlachte en nam nog een slok thee terwijl mijn hoofd de normale kleur terug kreeg.


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    "I'm wearing a white see-through shirt if it gets wet, got it. I wasn't planning on running around in my bra," zei ik.
    Jack sloeg zijn arm om me heen om me heen en glimlachte. "You're so adorable." Toen we allebei al wat droog waren trokken we onze kleren terug aan, ook al was mijn broek nat."What do you want to eat?" vroeg ik hem uiteindelijk. "I can cook for you if you want to." Ja
    "If you want to, I'm not going to stop you. But if you don't, we can order Chinese or pizza, you know."
    Mijn ogen werden groot en ik grijnsde breed. "Pizza!" riep ik uit toen ik mijn veters van mijn schoenen. "Remember when we ate pizza your pizza during youtuber christmas? I loved that evening." Ik leunde zachtjes tegen hem aan, maar herinnerde me plots toen weer iets. "Shit my luggage is still at the entrance!" riep ik uit terwijl ik rechtsprong en Jack daarbij rechttrok. "We have to get it before someone else takes it!" Ik raapte zijn camera op die ik in zijn handen duwde en trok hem daarna achter me aan. Ik sleurde hem helemaal door het bos heen, voorbij onze bungalow, richting zijn oude bungalow en toen was ik helemaal buiten adem hoewel ik de laatste tijd steeds meer en meer sportte. Maar de afstand ertussen was gewoon te groot. "Okay, bad idea. Let's walk really slow now," hijgde ik terwijl ik hem plagerig aankeek.
    "O yeah, and my phone died while swimming with Finn. So I think you'll have to call some pizza dude." Ik zou best snel aan een nieuwe moeten komen aangezien mijn moeder dood zou gaan van paniek mocht ik haar vanavond niets meer laten weten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    - I am a horrible person. Forgive me. -
    Joseph 'Joe' Sugg.
    "Wil jij dan mijn witte spul, dan wil ik graag jou koekjes?" Joe trok een wenkbrauw op. "Dan." Hij had moeite met zijn lach in te houden. Dan keek naar zijn mok thee en bloosde lichtjes. "Sorry, I didn't realise how wrong that sounds untill just now." Joe grinnikte en nam een slok van zijn thee. "Yeah, that did sounded a bit weird." Dan propte een oreo in zijn mond en verslikte zich. Joe klopte op de rug van zijn medeyoutuber en lachte nog steeds. "Dan, relax. Don't die okay? I still need you." Dan hoestte en dronk snel nog was thee. "I seem to have just accidentally tried to commit suicide with an oreo due to an awkward situation. I hope you can manage such accident, because they will happen on a regular basis." Joe kreeg de slappe lach. "Sure. I could get used to this, you know, adventure. But next time, tell me when you're about to choke so I can film it, okay?" Hij knipoogde en at nog een oreo.


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries
    Haleys ogen werden groot en een brede grijns sierde haar gezicht. "Pizaa!" riep ze uit. "Remember when we ate pizza your pizza during youtuber christmas? I loved that evening." Jack dacht na, maar kon zich die avond niet meteen herinneren. Om Haley niet teleur te stellen knikte hij en zei redelijk overtuigend,"Yeah, that was awesome." Haley leunde zachtjes tegen Jack aan, terwijl hij zijn schoenen nog snel dichtknoopte en schrok lichtjes toen Haley opsprong en riep: "Shit my luggage is stall at the entrance!" Ze trok Jack recht en nogal geschrokken verloor hij even zijn evenwicht. "We have to get it before someone else takes it!" Ze greep Jacks camera en duwde die in zijn handen, waarna ze hem meesleurde door het bos. "Hales!" probeerde Jack buiten adem tijdens het lopen. "Wait! I- I can't!" Na een tijdje staakte hij zijn pogingen om haar trager te laten gaan en rende gewoon mee. Toen ze terug in het bungalowpark aankwamen stopte Haley met rennen. "Okay, bad idea. Let's walk really slow now." Jack hijgde met haar mee. "Damn, I really have to start jogging again," mompelde hij. "O yeah, and my phone died while swimming with Finn. So I think you'll have to call some pizza dude." Jack stak zijn duimen op en ging ondertussen zijn camera terug om zijn nek.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Jack reageerde niet meteen. Zijn blik stond een tijdje bedenkelijk, alsof hij dacht dat ik iets aan het verzinnen was. Ik wist anders nog heel goed dat hij bij de diepvriezer stond te claimen dat de pizza helemaal zelf gekocht was."Yeah, that was awesome,” beaamde hij opeens helemaal overtuigd, al was ik niet zeker of hij het gewoon zei om me blij te maken. In ieder geval kon het me eigenlijk niet zoveel schelen en leunde ik zachtjes tegen Jack aan, die zijn schoenen nog aan het toeknopen was.
    "Shit my luggage is stall at the entrance!" riep ik terwijl ik opsprong, de arme Jack wiens schoenen nog niet eens goed geknoopt waren, met me meetrok door de bossen heen. "We have to get it before someone else takes it!"
    "Hales!" riep Jack, ook al haalde het geen snars uit. Ik was even heel erg met mijn bagage begaan. "Wait! I- I can't!"
    Uiteindelijk staakte Jack zijn pogingen tot me te bedaren. Beiden leken we helemaal buiten adem en hoewel ik altijd dacht dat Jack een fitte kerel was, leek mijn conditie er toch wat beter aan toe te zijn."Okay, bad idea. Let's walk really slow now."
    "Damn, I really have to start jogging again," mompelde hij meer tegen zichzelf.
    “Mweh, jogging,” herhaalde ik hem. Ik had een hekel aan joggen. Ik vond er echt niets aan. Het was koud, nat, slecht voor je haar en je ipod. Ik vond het leuker om te gaan fitnessen. "O yeah, and my phone died while swimming with Finn. So I think you'll have to call some pizza dude.”
    Jack hing zijn camera weer goed om zijn nek. Hij zag er best leuk uit met zijn warrig haar dat er nu helemaal verwilderd uitzag.
    Mijn haar had ook lichte golfjes gekregen en stond ook opeens alle kanten op, maar bij Jack stond het leuk. Bij mij niet.
    Gelukkig kwamen de koffers al snel in zicht. De sporttas hing ik om mijn schouder heen en de andere twee nam ik met de trekker vast. “Ugh,” mompelde ik als een indiaan met problemen, terwijl ik nog al wankel naar hem toe liep. “Shall we go to your bungalow for your luggage?” vroeg ik terwijl ik nog langzamer als een slak aan de weg terug begon. Ik had het gevoel dat ik nog wel een keertje zou omvallen. Ik had wel iets van een overbeladen muilezel of een wandelende tas.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daniel 'Dan' Howell
    Ik was direct al lekker bezig door foute opmerkingen te maken zonder het in eerste instantie door te hebben. Gelukkig maakte Joe er niet een heel groot probleem van. Ik stopte snel een oreokoekje in mijn mond, blijkbaar te snel, want hij schoot in mijn keel en ik begon wild te hoesten om het eruit te bevrijden. Na wat geklop van Joe hoestte ik het op en kon ik het gewoon doorslikken. Ik gooide er een slok thee achteraan en keek toen weer naar hem. ik probeerde het uit te leggen, maar vooral ook dat dit veel vaker zou gaan gebeuren. ik was echt niet handig en heel erg ongemakkelijk in de omgang met mensen. Joe lag inmiddels in de slappe lach. Ik kon hem in elk geval laten lachen. Ik grijnsde bij zijn woorden. "I'll try, but I think that if you wanne catch me doing awkward stuff you can just keep filming me all day. Just don't do it when I'm in bed. That makes me really selfconsious." ik haalde een hand door mijn bruine krullen en nam nog een slok thee. Ik keek even uit het raam naar het prachtige landschap, en toen weer naar Joe. "So, what are you're hobbies, except filmmaking?" vroeg ik in de hoop een normaal gesprek op te starten.


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries
    "Mweh, jogging," zie Haley. Jack grinnikte. "Yeah, I know. Why'd you think I stopped?" De man ademde diep in en uit door zijn neus en liep met Haley mee naar haar koffers. Hij zag er vast verschrikkelijk uit, als je Haleys haar zag. Jack ging achter haar lopen en kamde met zijn vingers haar haar, zodat het iets platter zou liggen. Vervolgens ging hij voor haar lopen om te kijken wat zijn probatie had uitgehaald en knikte goedkeurend. "That's better." Ondertussen waren ze al aan de koffers aangekomen. Haley slingerde haar sporttas om haar schouder en de andere twee nam ze al aan het handvat vast. “Ugh,” mompelde ze en Jack zag al dat Haley ging dutsen dus schoot hij haar te hulp. "Gimme that. I've got hands too, you know." Jack grijnsde naar zijn vriendin en nam een koffer van haar over. “Shall we go to your bungalow for your luggage?” vroeg ze, terwijl ze haar koffers naar de bungalows begon te sleuren. Jack deed zijn best zijn lach in te houden. "Sure." Op een traag tempo, zodat Haley meekom, liepen ze naar de bungalow waar Jack en Finn normaal in verbleven. "Yo Finny! I'm just taking my bags! I'm staying at Haleys bungalow, 'kay?" Er kwam niet meteen een antwoord, dus of Finn was traag, of hij was er niet. Jack had geen zin om te wachten en nam zijn rugzak en sporttas die hij beiden over zijn rug gooide. Hij was wat groter dan Haley dus moest niet zeulen met de zakken, maar handig was het ook niet. "Let's go," zei hij toen hij terug buiten kwam.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Jack grinnikte toen ik niet erg enthousiast deed over joggen. "Yeah, I know. Why'd you think I stopped?"
    “We could do it together. But beware. I’m very slow.” Ik ging Jack alvast voor naar de koffers. Mijn haar stond alle kanten op van onze modder vs water spelletjes, maar ik liet het maar gewoon liggen. Ik kon het zelf toch niet zien, dus dan had ik er ook geen last van. Jack daarentegen had er duidelijk wel last van en probeerde mijn manen wat te temmen door ze te kammen met zijn vingers.
    "That’s better,” hoorde ik hem goedkeurend zeggen toen hij weer voor me ging lopen. Ik grijnsde er wat schaapachtig op en liep verder tot bij de tassen.
    Ik zwierde mijn sporttas over mijn schouder heen en waggelde wat wankel met mijn twee koffers achter me aan richting Jack. “Ugh,” mompelde ik onbewust toen ik bijna omviel.
    "Gimme that. I've got hands too, you know." Hij grijnsde, waarop ik hem dankbaar aankeek toen hij één van de koffers overnam. Nu leek ik tenminste geen wandelende reistas meer.
    “Shall we go to your bungalow for your luggage?” vroeg ik, maar ik kon zien dat Jack niet probeerde te lachen met mijn geklungel. "Sure."
    “You can laugh, Jack,” grijnsde ik. “I know I look like a complete retard.”
    Op een slakkentempo liepen we richting zijn bungalow, waar ik buiten bleef wachten en mijn eigen koffer weer nam zodat hij zijn koffers ook kon dragen. Het waren mijn koffers, dus ik moest er ook maar mee sleuren.
    Jack ging naar binnen, om daarna geladen met rugzakken weer naar buiten te komen. "Let’s go.”
    “Waterman and mudwoman are on their way,” mompelde ik terwijl ik mijn koffers achter me aan sleurde. Ik vervloekte het feit dat die bungalow zo veraf lag. Verdomme.
    “We made it alive!” riep ik terwijl ik de deur van de bungalow openduwde en mijn koffers daar dropte, om me daarna weer op Jack te richten. “Thanks for doing this, Jack. You’re the best.”
    Ik sloeg mijn armen om hem heen en drukte mijn lippen nog kort op de zijne.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov