• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben te moe, ik wil slapen.

    Ik geloof dat er tegenwoordig wel wat betere redenen zijn om een rouwdag in te roosteren dan een ramp van veertien jaar geleden, tbh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yes, zo schoenen halen.


    Your make-up is terrible

    Fantastic Four kijken of niet. Hm. Levenskeuzes. ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Fantastic Four kijken of niet. Hm. Levenskeuzes. ;/


    Eerst mijn belangrijke levensvragen beantwoorden jij :Y)

    Edit: inhoudelijk trouwens; ik vond de film goed beginnen en daarna een beetje afgezaagd, wat best jammer is. Als je het ziet, denk je aan het einde ook vast: Wat is dit voor zwak einde.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 20:20 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    I fucking hate being social, don't make me feel awkward about that too.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I hate it when people ignore me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Love, I hate you. Waarom ben je altijd zo onmogelijk?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yes, you can.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooi roze is niet lelijk: een kort verhaal over hoe alle witte details op mijn kleding roze werden in de wasmachine met een eigen wil


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Eerst mijn belangrijke levensvragen beantwoorden jij :Y)

    Edit: inhoudelijk trouwens; ik vond de film goed beginnen en daarna een beetje afgezaagd, wat best jammer is. Als je het ziet, denk je aan het einde ook vast: Wat is dit voor zwak einde.

    Oh god ja, ik had nog een PB van jou, hahaha. Maar ik ben moe en hoofdpijnerig as fuck, dus vraag ik je morgen wel even uit over je avonturen in Finland terwijl je je vriendin alleen achterlaat. :Y)

    Ik ben al gestopt met kijken, want de kwaliteit van mijn stream was echt shit en ik vond het begin toch al niet echt geweldig, haha. Avengers dan maar opnieuw kijken, nu ik toch in een Marvel-bui ben. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 20:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sciles schreef:
    I hate it when people ignore me.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Giraffe schreef:
    (...)
    Oh god ja, ik had nog een PB van jou, hahaha. Maar ik ben moe en hoofdpijnerig as fuck, dus vraag ik je morgen wel even uit over je avonturen in Finland terwijl je je vriendin alleen achterlaat. :Y)

    Ik ben al gestopt met kijken, want de kwaliteit van mijn stream was echt shit en ik vond het begin toch al niet echt geweldig, haha. Avengers dan maar opnieuw kijken, nu ik toch in een Marvel-bui ben. (cat)


    Ja je weet wel, ik heb jouw sexting tips nodig voor mijn Finland trips :"D details !
    Maar damn, moe en hoofdpijn, wel een echte vrouw jij!

    Nee grapje. Beterschap (: heel veel relaxen dan en have fun met de film :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercator schreef:
    Mooi roze is niet lelijk: een kort verhaal over hoe alle witte details op mijn kleding roze werden in de wasmachine met een eigen wil


    Oh jee, oeps. :x Maar roze heeft idd ook wel wat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vrijwilligerswerk is leuk


    26 - 02 - '16