• Eeuwen geleden legde een oude heksenmeesteres een vloek op een groep jonge stervelingen die de spot met haar hadden gedreven. Een vloek die deze groep jongelingen in zijn greep hield, verbond hen met de maan, waardoor de tieners over een 'gave' beschikten: ze werden weerwolven, beesten die haast onoverwinnelijk sterk werden bij elke volle of nieuwe maan die passeerde. De groep werd namelijk in tweeën gesplitst: de Alposclan, witte weerwolven die door de volle maan werden opgeëist en de Nigravosclan, weerwolven zo zwart als de nacht die door de nieuwe maan in de greep werden gehouden.
    Sindsdien hield de strijd tussen beide clans nooit op. De witte wolven streden tegen de zwarte, om de enige twee zaken die zij het meest nodig hadden: mensenbloed en de maan. Zonder het bloed van een sterveling kon geen enkel kind van de maan overleven.
    De Alposclan en Nigravosclan breidden zich uit, elk onsterfelijk, waardoor de mens met uitsterven bedreigd werd. Geen enkele stad kon aanvallen van de wolven overleven en langzaamaan, één voor één gingen ze op in de as.
    Slechts een paar mensen konden ontsnappen en zo begon het Verzet, één voor één kleine nederzettingen die erop gebrand waren mensen te trainen tegen de moordende wolven, zodat ze ooit voor eens en altijd konden uitgeroeid worden.




    Written by Shana & Marthe ~
    Credit goes te Lene ~




    Cover is clickable en de eerste drie hoofdstukken staan al online. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 23:42 ]


    help

    Gehe ik dacht al: Dit komt mij bekend voor :'D
    Ik wilde al half roepen: plagiaat!
    Tot ik natuurlijk de credits voor Lene zag staan. Ik ga in ieder geval een kijkje nemen, want ik blijf het verhaal/plot awesome vinden!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Gehe ik dacht al: Dit komt mij bekend voor :'D
    Ik wilde al half roepen: plagiaat!
    Tot ik natuurlijk de credits voor Lene zag staan. Ik ga in ieder geval een kijkje nemen, want ik blijf het verhaal/plot awesome vinden!


    Hihi, de RPG was een beetje aan het doodlopen, maar Shana en ik wilden het verhaal tussen Siv en Henry afwerken, dus zijn we nu een beetje hun verleden aan het uitdiepen en stuff. :3 We schrijven grotendeels voor onszelf, maar het is altijd leuk om reacties te krijgen. ^^

    Anyways, bedankt!


    help

    I like the cover really much.
    Ik neem een abo c;


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    I like the cover really much.
    Ik neem een abo c;


    Bedankt! Shana's the covermaster. ;D


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Hihi, de RPG was een beetje aan het doodlopen, maar Shana en ik wilden het verhaal tussen Siv en Henry afwerken, dus zijn we nu een beetje hun verleden aan het uitdiepen en stuff. :3 We schrijven grotendeels voor onszelf, maar het is altijd leuk om reacties te krijgen. ^^

    Anyways, bedankt!


    Toen ik begon te lezen, had ik inderdaad meteen door dat het om de personages ging van de RPG en niet zozeer het verhaal van Lene zelf, hetzij als de basis ervoor off course ^_^
    Altijd leuk om het verhaal van personages van een RPG uit te diepen. Sommige personages lenen zich daar ook gewoon echt voor. Ik heb in ieder geval een abo genomen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Toen ik begon te lezen, had ik inderdaad meteen door dat het om de personages ging van de RPG en niet zozeer het verhaal van Lene zelf, hetzij als de basis ervoor off course ^_^
    Altijd leuk om het verhaal van personages van een RPG uit te diepen. Sommige personages lenen zich daar ook gewoon echt voor. Ik heb in ieder geval een abo genomen :3


    ^^

    Thanks again, that's sweet. (:


    help

    Hoofdstuk vier is er ook. Whoop. ^^

    Zijn de lange hoofdstukken een probleem?


    help