• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    [Stuur Jack naar Haleys bungalow. Daar zijn nu Haley, Finn en PJ, en het is daar een beetje awkward aan het worden. Haley kinda needs Jack now.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Arathorn schreef:
    [Stuur Jack naar Haleys bungalow. Daar zijn nu Haley, Finn en PJ, en het is daar een beetje awkward aan het worden. Haley kinda needs Jack now.]


    |Okido. En waar is hij nu? |


    kindness is never a burden.

    [In zijn bungalow. Welcome back trouwens :3]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Arathorn schreef:
    [In zijn bungalow. Welcome back trouwens :3]


    |Okido en thanks. (: |


    kindness is never a burden.

    PJ Liguori
    Ik schrok een beetje van Haley's stem naast me. Uit reflex ging mijn camera naar haar. Op haar vraag probeerde ik me zo snel mogelijk te verantwoorden. Ik wilde echt niet dat ze dacht dat ik een of andere pervy gast was, want dta was echt niet zo. "I was on an adventure and then I came across you being very... Euhm... friendly with eachother." Finn stond nu ook buiten zonder shirt en begon zich direct te verdedigen. "Dude. You're standing here without a shirt on after being very cosy with your brothers girlfriend in there." Ik filmde nogsteeds. Na nog wat verdedegingen liep Finn verontwaardigd weg, maar Haley bleef staan. Ze stond er wel erg zenuwachtig bij. Ik deed dus maar de camera uit en hing hem om mijn nek. Ze vroeg of ik binnen wilde komen. Ik beet zacht op mijn lip. "Would be nice. And I wasn't implying anything, it just seemed kind of weird to me for him to be walking around without a shirt around you without it being a gazillion degrees." Ik ging met mijn hand door mijn krullen en wachtte tot ze me mee naar binnen zou nemen. Ik was namelijk wel benieuwt of die hetzelfde zou zijn als de mijne, maar ik vond het te ongemakkelijk om nu binnen te lopen na dit gesprek van zo net. Ik keek nog even rond gewoon om de tijd te doden, maar vooral omdat ik nogsteeds maar amper kon geloven dat ik echt in Nieuw-Zeeland was en daarvoor ook werd betaalt. Het was allemaal heel erg surrealistisch voor mij.


    Bowties were never Cooler

    [Welcome back ^^ En Joe is denk ik ook in zijn bungalow met Dan. En er speelt zich trouwens niet af tussen Haley en Finn. Haley had gewoon Finn bekogeld met modder op zijn (eigenlijk Jack's t-shirt.) En toen heeft Finn hem uitgewassen in de rivier - die zich naast de bungalow bevindt - en was het shirt aan het drogen. Just saying :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nazario schreef:
    [Welcome back ^^ En Joe is denk ik ook in zijn bungalow met Dan. En er speelt zich trouwens niet af tussen Haley en Finn. Haley had gewoon Finn bekogeld met modder op zijn (eigenlijk Jack's t-shirt.) En toen heeft Finn hem uitgewassen in de rivier - die zich naast de bungalow bevindt - en was het shirt aan het drogen. Just saying :'D]


    |Tank joe. Ik ga morgen of zo posten met Joe want deze namiddag ga ik gaan zwemmen bij mijn nicht.
    I know, I know. Al gaat Jack misschien toch wel vreemd kijken xd Ik vind het fantastisch! Lekker dramatisch. |


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    Jack plofte zijn koffer op de zetel in de woonkamer van de bungalow en keek zijn ogen uit. De bungalow was gigantisch. Nog groter dan de huisjes van Youtuber Christmas. "Finn!" schreeuwde Jack door het huisje, aangezien hij dacht dat zijn broer daar was, maar dat bleek dan maar niet dus besloot Jack naar buiten te gaan met zijn camera. De natuur van Nieuw Zeeland bleek fantastisch te zijn, dus wilde hij een aantal kiekjes vastleggen. Het pleintje was verlaten op een paar medewerkers van BBC na. Alle Youtubers waren vast naar hun bungalows gegaan.
    Onwillekeurig vroeg hij zich af waar Haley was en ging dus een kijkje nemen in haar bungalow. Jack hoefde niet eens naar binnen te gaan want aan de deur vond hij Haley, PJ en een shirtloze Finn. Jack trok een wenkbrauw op en maakte een foto met flits van zijn broer om diens aandacht te trekken.
    "What's going on?"


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond terwijl ik verward door mijn haren krabte en vervolgens terug naar buiten liep. Hoe kon nu in godsnaam PJ denken dat ik ooit Zoë zou bedriegen? En dan nog wel met het vriendinnetje van mijn bloedeigen broer. Ik wilde net mijn mond openen om weer mezelf te verdedigen terwijl ik PJ een gefrustreerde blik wierp tot ik opeens een flits zag waardoor mijn blik onmiddellijk verschoof naar de plaats waar de flits vandaan kwam. Met een verward gezicht keek ik naar mijn eigen spiegelbeeld; dat dus eigenlijk Jack was. “What’s going on?” Vroeg hij. Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar, “That dude there.” Ik knikte met mijn hoofd richting PJ, “Thinks I would cheat on Zoë. And that with Haley, YOUR girlfriend” Ik keek hem aan, “I mean. Come on. Can you believe that guy?”

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:33 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson
    Ik werd opgeschrokken door een plotse flits, afkomstig van Jacks Canoncamera. Finn leek er meer van te schrikken dan ik, maar ik was wel degene die verstijfde en lijkbleek werd. Ik dacht dat als Jack er bij zou zijn, het minder ongemakkelijk zou worden. Maar dat bleek niet zo te zijn. “What’s going on?”
    Finn, nog steeds gefrustreerd door PJ. “That dude there.” Met zijn hoofd knikte hij in PJ’s richting. Ik had wel te doen met ‘m, aangezien hij niets luidop had gezegd. “Thinks I would cheat on Zoë. And that with Haley, YOUR girlfriend. I mean. Come on. Can you believe that guy?”
    “Calm the fuck down, everyone!” besloot ik me er uiteindelijk weer te bemoeien. Even keek ik geschrokken op van mijn eigen gescheld, maar mijn blik veranderde al snel weer naar normaal. “Me and Finn just went swimming in the river, had a mud fight, then washed his shirt – which is apparently your shirt, sorry Jack – since we made it dirty and then went inside. We caught PJ filming us, but I think we should give him a chance to let him tell his side of the story. We think that he thinks that we were cheating, but he didn’t say it out loud. So what do you think, PJ?” Ook al ging deze kwestie over ons, maar ik had geen zin in ruzie met een dude die ik niet eens kende. “O, and nothing happened. If you don’t believe us, PJ’s got everything on camera.” Ik had wel het gevoel dat Jack ons zou geloven, maar toch voor het geval dat voegde ik het eraan toe. Nogal ongemakkelijk schuifelde ik richting Jack, maar durfde toch niets te doen omdat ik het gevoel had dat hij misschien kwaad zou worden. Dat zou in ieder geval gebeurd zijn bij mijn vorige vriendje, waardoor ik nu een heel stuk voorzichtiger was dan vroeger.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    PJ Liguori
    Ik schrok weer toen ik opeens weer een stem achter me hoorde en het spiegelbeeld van Finn zag staan, Jack dus. Die had hier dus niets van meegekregen. Toen hij vroeg wat er aan de hand was, zei ik maar niets. Dat leek me beter. Ik was dan wel heel erg prettig gestoord, ik was niet dom. Ik werd nog stiller dan stil en deed een stap achteruit toen Finn begon te tieren. Tuurlijk was hij boos, maar kon ik er wat aan doen? Ik had wel vreemdere en verschrikkelijkere dingen gezien en meegemaakt. Ik schrok nog eens toen Haley schreeuwde, maar erna stond ik wel weer rechtop omdat de rust erna wederkeerde. Ik luisterde stil haar haar verhaal. Haar uitleg leek zo logisch, maar dat had ik natuurlijk niet gezien vanaf waar ik stond. Ik had het anders begrepen dan het was, dat was toch mensenlijk? Hoe rot ik me er ook over voelde, het kon toch gebeuren? Ik zag hoe bangig Haley om Jack deed, die was vast bang dat hij haar zou slaan, al zag ik daar hem echt niet voor aan, maar goed. Ik sloeg mijn ogen neer, keek Haley aan toen ik weer opkeek en begon haastig te vertellen. "I didn't know what I had to think in the beginning. He was walking without a shirt on and you took one off not much later and you were all cosy together. The shirt by the way in the end was your shirt, Jack, that Finn was wearing, but I didn't know that. I drew conclusions I shouldn't have drawn, but I've come across such things before, beginning with me getting glimps of people in different combinations beging cosy with eachother and ending with 13 people having thesame STD, of which two were brother and sister and three others were too. So I wasn't really supriced." Ik zuchtte en keek naar de grond waar mijn rode schoenen fel van de bruine grond afstaken. "Please, don't be mad." vroeg ik terwijl ik ze stuk voor stuk met puppy ogen aankeek.


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    Finn haalde een hand door zijn haar. Hij zag er wat gefrustreerd uit. "That dude there," sprak hij met een hoofdknikje richting PJ. "Thinks I would cheat on Zoë. And that with Haley, YOUR girlfriend. I mean. Come on. Can you believe that guy?” Jack keek Finn even aan en grinnikte toen.
    Haley was iets minder kalm. “Calm the fuck down, everyone!” Jack trok een wenkbrauw op en keek haar aan. Ze leek nogal geschrokken door haar eigen uitbarsting en Jack trok een mondhoek op. “Me and Finn just went swimming in the river, had a mud fight, then washed his shirt – which is apparently your shirt, sorry Jack – since we made it dirty and then went inside."
    "My shirt!" protesteerde Jack, maar Haley ging verder: "We caught PJ filming us, but I think we should give him a chance to let him tell his side of the story. We think that he thinks that we were cheating, but he didn’t say it out loud. So what do you think, PJ?” Ze keek hem aan en voegde daar even later nog vlug: “O, and nothing happened. If you don’t believe us, PJ’s got everything on camera.” aan toe. Ze schuifelde dichter naar Jack toe. Voor Jack kon reageren deed PJ zijn zegje en Jack vond dat iedereen wat overdreef voor wat het maar was. "Please, don't be mad," eindigde hij met puppyogen.
    "I'm not mad and ofcourse I believe you, Haley. It's Finn. My twin. I'd trust Sid to him, if I still had him, and I don't trust my dragon to that many people." Jack sloeg een arm om Haley heen en trok haar naar zich toe. "I trust you and PJ just thought something what wasn't right. Somewhere I can understand him. Mean, you're shirtless, Finn. Very sexy, by the way. I've got your white belly on photo. That's gonna be something to show Granny on Christmas." Hij grinnikte en knipoogde naar zijn broer. "Let's just forget about this and move on. I was just going to go for a walk, wanna join?" Hij keek Haley vragend met een glimlach aan.


    kindness is never a burden.

    [Damn it. Ik reageer zo snel mogelijk! Sorry maar ik had het gisteren druk :c]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Finnegan Harries 'Finn'
    “Calm the fuck down, everyone!” Hoorde ik opeens Haley roepen waardoor we wijselijk allemaal onze mond sloten. PJ had ondertussen enkele stappen naar achteren genomen toen ik hem het eens goed duidelijk had gemaakt dat ik zeker niet die intenties met Haley had. Jack keek me aan en even bleven onze blikken echt op elkaar gericht. Hij grinnikte en ik grijnsde terug. Ik wist wel dat hij me zou geloven, maar toch voelde ik me ergens opgelucht. Wat als hij echt dacht dat ik opeens zou dingesen met zijn vriendin? Ik wilde er niet eens aandenken dat ik Jack daardoor kwijt zou spelen. Ik hoorde hoe Haley begon te vertellen waardoor ik gewoon mijn mond sloot en luisterde. “Walking without a shirt.” Zei ik spottend tegen PJ, “Come on dude. It’s hot here. If you are so suprised seeing guys walking around without a shirt, you better not visit the beach.” Ik was nog steeds kwaad om wat hij had proberen te zeggen. Ik bedoel, zijn fout zou er wel eens voor kunnen zorgen dat ik zowel Zoë en Jack zou kwijtspelen. “I drew conclusions I shouldn’t have drawn.” Ik knikte, “Yeah you did.” Ik keek even naar het shirt, voelde dat het al wat droger was en deed het daarna aan. “Please, don’t be mad.” Eindigde hij met puppyogen en keek ieder van ons aan. “I’m not mad and ofcourse I believe you, Haley. It’s Finn. My twin. I’d trust Sid to him, if I still had him, and I don’t trust my dragon to that many people.” Ik keek hem glimlachend aan, “ Thanks bro.” Ik was ergens opgelucht en volgens mij kon je het ook van mijn gezicht aflezen. Ik wilde echt Zoë niet verliezen door zo’n misverstand. Jack vervolgde zijn uitleg waardoor er een lach ontsnapte uit mijn mond. “Granny is going to adore that picture.” Ik keek Jack aan met een wijde plagende grijns, “Better look out 'cause when she sees that picture I'm going to be the favourite one.” Ik hoorde hoe hij daarna zei dat we alles moesten vergeten en dat hij en Haley voor een wandeling gingen. Ik knikte, “Sounds like a good plan for the two of you.” Ik liep voorbij PJ om vervolgens Haley en Jack te passeren. “See you guys later.” Ik liep richting de bungalow van Zoë maar besloot om haar even alleen te laten en ging mijn eigen bungalow binnen. Ik was nog steeds gefrustreerd.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 14:02 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Sorry, ik had niet door dat het mijn beurt was :x]

    Haley Nelson

    “Please, don’t be mad,” was hoe PJ zijn uitleg eindigde, gevolgd door een paar onweerstaanbare puppy ogen waar je geen nee tegen kon zeggen. Ik beet zacht op mijn onderlip en schudde uiteindelijk lichtelijk glimlachend mijn hoofd. “I won’t.”
    “I’m not mad and of course I believe you, Haley. It’s Finn. My twin. I’d trust Sid to him, if I still had him, and I don’t trust my dragon to that many people,” legde Jack tot mijn opluchting uit. De lichte glimlach die eerder op mijn lippen lag, werd breder toen hij me naar zich toetrok. Ik leunde zachtjes tegen hem en sloeg mijn arm om zijn middel. "I trust you and PJ just thought something what wasn't right. Somewhere I can understand him. Mean, you're shirtless, Finn. Very sexy, by the way. I've got your white belly on photo. That's gonna be something to show Granny on Christmas."
    “ Thanks bro.” Finns gezicht blaakte van opluchting, nog erger dan het mijne. We hadden ook niet aan Jack moeten twijfelen, aangezien hij altijd de goedlachse jongen bleef waar ik voor gevallen was.“Granny is going to adore that picture. Better look out 'cause when she sees that picture I'm going to be the favourite one.”
    Ik lachtte zachtjes om de twee, ook al had ik geen idee wie die befaamde Granny was. Haar had ik waarschijnlijk nog niet ontmoet.
    “Let’s just forget about this and move on, I was just going for a walk, wanna join?” vroeg Jack terwijl hij me met zijn lieve, bruine ogen aankeek. Mijn chocoladekleurige ogen keken direct terug in de zijne en ik knikte glimlachend terwijl mijn hand zich om de zijne sloot, die een stuk groter was.
    “Sounds like a good plan for the two of you,” besloot Finn meteen, waardoor ik zacht grinnikte. Toch had ik het gevoel dat hij nog steeds zat met het feit dat PJ en Zoë een bungalow deelde. “See you guys later.”
    “Bye,” zei ik zacht, terwijl ik me weer tot PJ richtte. “Hey, it’s just some misunderstanding. We’re really not mad. O, and I say the same thing to you. If you’re bored, come entertain me in my bungalow since I’m quite lonely there.”
    Daarna richtte ik mijn blik weer op Jack terwijl ik hem mee een richting uittrok, al had ik niet bepaald een idee waar we naartoe zouden gaan. Hij had zijn camera bij, dus ik vond het nogal asociaal om de mijne dan ook boven te halen. Ik zou nog genoeg tijd hebben om foto’s te nemen, en aangezien Jack meer into fotografie was dan ik, liet ik hem liever zijn ding doen dan hem constant te onderbreken met een vraag over mijn camera of over de compositie – ik was de handleiding van mijn camera kwijt, lekker slim.
    “As you may know, or not, I’m sleeping alone in a bungalow. And it’s so far from yours. It’s a good thing for if we want to be alone,” zei ik zacht. “But you know I’m scared at night. And I’m not going to sleep with you and Finn. And I don’t want you to leave your bungalow to sleep with me, but I don’t know what I’m supposed to do…” Jack wist hoe mijn nachtmerries konden zijn, hij had het al een keer meegemaakt toen ik bij hem in Engeland was en toen was het al moeilijk me te kalmeren. Thuis had ik mijn moeder, maar ik had geen idee hoe ik het zou moeten doen als ik alleen was.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 20:38 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov