• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik ben er nu, ik ben er nu! Maar ik wist niet wat ik moet reageren en ik ben er vanavond, morgen en overmorgen niet (overmorgen 's avonds pas weer). Heeft iemand een idee wat ik kan reageren? Want ik heb wel iets gepost maar niemand reageerde erop.]

    [Oké, ik heb even een idee..
    Wat als we nu iedere groep een kleur geven, dat je de naam van de persoon in de kleur van je groep zet in een post?
    Dan is het voor de anderen veel handiger te reageren..
    Bijv. Groep 1, Paars. Groep 2, Blauw. Groep 3, Rood. en Groep 4, Groen?
    Dat lijkt me wel handig om te doen.. Tis maar een voorstel d:]


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery.
    Skilift.

    Zuchtend keek ik de groep rond. Gingen we hier nu blijven staan en zeker corvee krijgen of hoe zat het nu ?
    "Hey, jongens, kunnen we alsjeblieft vertrekken ? Ik heb geen zin om nog tot deze nacht rond te lopen, zoekend naar dat huis om ook nog eens corvee te krijgen daarna," zei ik, hopelijk luid genoeg, want ik had geen zin om hier te staan roepen zodat iedereen beneden het ook nog hoorde. Ik zuchtte en veegde wat sneeuw samen. Oké, de vakantie op zich leek me leuk, de meeste activiteiten ook, maar als het zo elke keer ging gaan, dan gingen we zeker elke keer corvee krijgen en daar had ik dus echt geen zin in.

    Roww schreef:
    [Oké, ik heb even een idee..
    Wat als we nu iedere groep een kleur geven, dat je de naam van de persoon in de kleur van je groep zet in een post?
    Dan is het voor de anderen veel handiger te reageren..
    Bijv. Groep 1, Paars. Groep 2, Blauw. Groep 3, Rood. en Groep 4, Groen?
    Dat lijkt me wel handig om te doen.. Tis maar een voorstel d:]


    [Patholoog heeft dit ook al voorgesteld in het vorige topic xd]

    (Hahaha , mij goed dat van die kleuren. Delilah is nogal een loner, niemand van groep drie merkt haar eigenlijk op , lol! )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Oké, dat patholoog het al had gedaan had 'k nie gezien d:
    lees nogal over veel heen x'D
    Maar ik ga het wel doen, dat is veel makkelijker en zo weet je tenminste op wie je moet reageren en welke reactie's je zowieso moet lezen.. x'd
    Maar ik zal even weer reageren met Mabes x'D]

    [Btw, Delilah moet maar naar Pete komen aangezien ze allebij leiding hebben x'D
    Of Pete komt naar haar, maar dan moet hij Bae in de steek laten x'D]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 19:03 ]


    Little do you know

    [@Lifeisajoke. Dankje voor het aanhalen. Ik zal het in de beginpost veranderen en dan kunnen we dat inderdaad zo doen.
    Ten tweede, ik had iets tegen jouw personage gezegd. Ik zal het even opzoeken..
    @De rest. Ik ben waarschijnlijk vanaf 1 augustus weg, tot I dunno, de twaalfde ofzoiets.. Dat is nog vaag allemaal.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields

    Niemand leek op mij te letten, wat me een beetje stoorde. Ik had er geen zin in om me alleen te begeven, dus ik keek even naar mijn groep om te kijken in welk gesprek ik een beetje paste, maar ik kon niemand vinden. Toen zag ik een best mooi meisje, ik wist absoluut niets over haar, dus ik besloot naar haar toe te lopen. Mijn snowboots zaten veel comfortabeler dan die wat je in de pick-up kon nemen. 'Hee,' zei ik tegen het meisje (Ella). 'Jij ziet er best mooi uit,' zei ik toen en direct kon ik mij voor mijn hoofd slaan. 'Dat bedoelde ik op een non-seksuele manier,' vervolgde ik toen gauw. 'Tenzij je lesbisch bent of iets.' Ik kon mezelf nog harder voor mijn hoofd slaan. Dit was té erg, dus ik glimlachte er maar kleintjes achteraan. 'Dena, trouwens, Dena Fields.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( Ik zou zeggen , Delilah laat Pete gewoon de leiding doen XD MAar goed, ze kan wel even bij hen komen staan, Bae is trouwens een schatjeee en Pete is ook heel aardig!)

    Delilah Gerson ( groep drie)
    Ik besloot toch even met mijn medeleider te gaan praten en tikte een jongen met felgekleurd haar aan
    "Hallo, ben jij Pete?" vroeg ik zacht, want in namen onthouden ben ik uberslecht.
    "Nee, ik ben Bae, dit hier is Pete." hij wees op de jongen naast hem.
    "Thanks, en cool haar heb je trouwens." mompelde ik, waarna ik me tot Pete wendde.
    "Nou, Ik ben dus Delilah enneeehhh , god wat ben ik slecht in sociaal zijn , ik wil niet de leider zijn dus jij krijgt de volledige leiding." zei ik zacht tegen hem,.

    (Okay , kort stukje, en sorry voor het bespelen van ubercoole Bae)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Pete Johnson
    Er komt een meisje bij ons staan, voor wat ik heb begrepen is zij Delilah, degene waarmee ik de leiding had van onze groep. Ze zegt iets tegen Bae en wendt zich dan tot mij:
    "Nou, Ik ben dus Delilah enneeehhh , god wat ben ik slecht in sociaal zijn , ik wil niet de leider zijn dus jij krijgt de volledige leiding." zegt ze zacht.
    "Nope, dat sta ik niet toe" zeg ik grijnzend "Deal with it" vervolg ik dan, op een duidelijke manier om te laten zien dat ik het als grap bedoel "Maar is het niet een leuke ervaring om een keer niet de laatste te zijn? Om een keer voorop te mogen lopen en te bepalen wat er gebeurt? Oké, er kunnen dingen fout gaan en daar ben jij als leider snel verantwoordelijk voor. Maar als leider ben jij ook degene om die problemen op te lossen.. Mij lijkt het best gaaf om een keer de leider te zijn, aangezien Matt dat altijd al is geweest.." zeg ik wijs. Ik moet echt ophouden met die slimme praatjes van me.. Als ik me dan realiseer dat ze niet weten wie Matt is bedenk ik me dat ik dat beter maar kan uitleggen "Matt is mijn tweelingbroer, hij is de oudste, de stoerste, de sterkste en ik denk ook de knapste van ons twee" zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    Delilah ( groep drie)
    "Nope, dat sta ik niet toe" zegt Pete grijnzend, oh nee, dit meent hij toch niet serieus hé?Ik sta net op het punt te smeken als hij weer iets zegt. "Deal with it" vervolgt hij zijn vorige zin, het is nu wel duidelijk dat het een grap was, waar ik opgelucht om ben .
    "Maar is het niet een leuke ervaring om een keer niet de laatste te zijn? Om een keer voorop te mogen lopen en te bepalen wat er gebeurt? Oké, er kunnen dingen fout gaan en daar ben jij als leider snel verantwoordelijk voor. Maar als leider ben jij ook degene om die problemen op te lossen.. Mij lijkt het best gaaf om een keer de leider te zijn, aangezien Matt dat altijd al is geweest.." zegt hij dan, waarna hij uitlegt dat Matt zijn tweelingbroer is, ik knik en ben al zinnen aan het vormen in mijn hoofd.
    "Ja , maar ik kan het echt niet aan, straks gaan ze me pesten en als er problemen zijn moet ik die oplossen , ik kan echt niet zo goed met mensen omgaan!" piep ik , goed zo Delilah, nu kunnen ze je uitschelden als piepkuiken! Ik slaak een zucht en kijk Pete en Bae even aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    Ik zag dat Greg's lift omhoog kwam en ik hoopte dat het niet lang meer zou duren voordat hij er eindelijk was. Ik keek even om me heen. Groep drie was ook al bezig met het vertrekken. 'Groep drie, kunnen jullie nu vertrekken?!' riep ik hen toe. 'Als jullie willen overleggen, ga dan een paar honderd meter het bos in overleg daar, zodat de andere groep jullie niet zien.' De groep vertrok langzaam en net op het moment dat ze verdwenen waren kwamen Greg en groep vier uit de lift. 'Goedemiddag,' begroette ik hen allemaal. 'Rafeal, heb jij al een keuze kunnen maken?' vroeg ik aan Rafeal en wachtte niet op antwoord. 'Weet je wat, denk er onderweg maar over, dan krijg jij de leiding totdat jij besloten hebt wie je kiest.' Ik gaf hem de rugzak en liet de rest hun rugzak in de pick-up leggen. Toen ook de vierde groep achter de bosrand verdwenen was, ging ik met Gregor in de auto zitten en haalde mijn tablet tevoorschijn, waarop ik iedereen kon zien. Ik kon zien dat groep één op een heel rare manier gegaan waren, groep twee die stond nog ergens stil, maar dan verder weg en groep drie en vier waren sowieso nog niet ver weg. Het was koud en ik ging tegen Gregor aan zitten. 'Wat denk je, blijven we hier zitten of gaan we naar het huis?'

    [Maandagavond of dinsdag maak ik bekend wie als eerste binnen is.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser Groep 3
    Als we eindelijk boven zijn, gaan Mevr. Sharp en Dhr, McEwan met de auto weg en moeten wij onze weg maar zien uit te zoeken. Ik loop een beetje achter de groep aan als er een vraag voor Pete in mij opkomt. Ik ren een beetje naar voren en stop als ik bij hem ben. Ik pas me aan aan zijn tempo en vraag: "Weet je eigenlijk wel hoe we moeten lopen? Ik ben vast niet de eerste die het vraagt, maar ik heb vertrouwen in jou en ik wil het graag weten. Trouwens wie is Delilah?" Ik kijk de groep rond en zie twee meisjes die ik niet ken en wacht af op het antwoord van Pete als ik zie dat hij in gesprek was met een aziatisch uitziende jongen. Dus ik zeg: "Sorry, laat maar ik ga wel naar iemand anders." Ik stap op een van de meisjes af en ik vraag: "En wie ben jij? Je bent wel erg knap hè? Ik ben James, misschien iets voor jou?"

    (Het meisje is Laurinda)

    Lizzy Franklyn groep vier
    Eenmaal boven aangekomen, mogen we vertrekken om naar het huis te lopen. Ik krijg bijna weer een paniekaanval als ik merk dat we alleen door de bergen moeten lopen. Stel dat we verdwalen? Stel dat we in een ravijn storten? Stel dat er een lawine komt? Stel dat we uithongeren? Ik pak snel een pepermuntje waar ik wat rustiger van wordt. Pepermuntjes helpen heel vaak tegen stress bij mij. Geen idee hoe dat komt. Misschien omdat ik overhit raak ofzo? Ik hou mij afzijdig en bekijk Rafael eens goed: Hij valt niet te vertrouwen, dat is duidelijk. Maar ik heb geen andere keus, dus... Ik blijf een meter of 10 achter de groep lopen en hoop dat Rafael mij zo niet gaat kiezen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Pete Johnson Groep 3
    "Delilah, als je het echt zo erg vind dan neem ik de leiding wel gewoon over" zeg ik haar met een glimlachje. Het is niet leuk iets te moeten doen wat je niet wilt, dat weet ik zelf goed genoeg..
    Als we zijn gaan lopen, loop ik een beetje voor op. Een jongen, James voor zover ik me herinner van zijn gesprek met Matt, komt naar me toe lopen.
    "Weet je eigenlijk wel hoe we moeten lopen? Ik ben vast niet de eerste die het vraagt, maar ik heb vertrouwen in jou en ik wil het graag weten. Trouwens wie is Delilah?" vraagt hij me dan. Ik wil net antwoorden als hij alweer verder praat: "Sorry, laat maar ik ga wel naar iemand anders." hij loopt naar Laurinda en Delilah, waar hij duidelijk met Laurinda begint te flirten.. Hij lijkt nog erger dan Matt.
    Ik zucht en haal de tas van mijn rug, tot nu toe hebben we nog geen enkel zijpad genomen dus we zijn ook enkel rechtdoor gegaan. Ik haal de kaart uit de tas en vouw deze open.
    "Het huis is met een stip aangegeven" meld ik aan de groep. Ik stop bij een omgevallen boom en leg de kaart er op "Wij zijn ongeveer.." ik zoek de skiliften op de kaart op en maak met mijn vinger een 'streep' naar links, waar wij langs gelopen zijn "Hier, en het huis is helemaal daar" ik wijs naar de stip "Dus ik stel voor om zo bij de eerste afslag rechts te gaan en dan zoveel mogelijk rechtdoor te lopen. Als dat lukt zijn we er snel genoeg" Oké, misschien ben ik wel een goede leider? Maar ach, ik kan gewoon goed kaartlezen..


    Little do you know

    James Yaser groep drie
    Opeens stopt Pete en begint met praten tegen de groep: "Het huis is met een stip aangegeven. Wij zijn ongeveer..." hij zoekt even en wijst ergens op de kaart en vertelt verder. "Dus ik stel voor om zo bij de eerste afslag rechts te gaan en dan zoveel mogelijk rechtdoor te lopen. Als dat lukt zijn we er snel genoeg."
    "Dat vind ik een goed idee, Pete. Ik vind jou een goede leider." zeg ik en ik geef hem een opgestoken duim. Ik pak een banaan uit mijn rugzak en begin hem te pellen en op te eten.

    (Sorry voor het korte stukje)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||