• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Johnson Groep 3
    Als ik klaar ben met onze route uit te leggen zegt James dat ik het een goed idee is en dat ik een goede leider ben, waarna hij me een opgestoken duim geeft.
    "Dankje, James" zeg ik grinnikend "Oké, laten we verder lopen voor een andere groep ons inhaalt" zeg ik waarna ik de kaart weer opvouw en in mijn zak stop. Ik begin weer te lopen en kijk even achterom om te zien of iedereen mee loopt.
    Na een tijdje staan we voor een T-splitsing, ik kijk even snel naar rechts.. Het pad ziet er best glad uit.
    "Oké, wie wil dit pad nemen? Of lopen we verder om een minder glad pad te bewandelen?" stel ik voor aan de groep als ik me naar hen heb omgedraaid. Ik wil zo'n goed mogelijke leider zijn voor deze groep.. Ik wil bewijzen dat ik het ook kan, net zo goed als Matt dat kan.


    Little do you know


    Juliet Cile - Groep 1

    Voor mijn gevoel lopen we al uren door de sneeuw.
    '' Hardstikke leuk wordt het sweetheart. Allemaal nieuwe mensen. Goh me Pa moet echt voortaan beter dingen uitvogelen voordat hij me hier naar toe stuurt. '' Praat ik in mezelf. '' I hate snow. '' Zeg ik vervolgens en ik geef een schop tegen sneeuw maar raak dan een onder besneeuwde steen. '' AU! '' Roep ik nu en bal mijn handen tot vuisten. '' Sorry let maar niet op mij. '' Zeg ik tegen de andere en kijk dan over het gebied dat ik zover kan zien. Ze hoeven niet te weten dat ik een verwend prinsesje ben. Wat iedereen over mij zegt. Ik wil me niet aanstellen.


    [ Sorry voor kortje stukje. Moet opruimen want we zijn aangekomen in Brisbane namenlijk xD]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 17:26 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Delilah Gerson groep drie
    Pete gaat gelukkig akkoord met het leiding overnemen gedoe en ik ga zo snel mogelijk weer achterin de groep, er staat een meisje naast me, en na even komt er een jongen op ons af die met haar begint te flirtten, voor mij heeft hij geen aandacht, natuurlijk niet...
    Soms zou ik willen dat ik even knap was als dat meisje dt ik daarstraks gezien heb, met haar blauwe ogen en blonde haar . ( Mabel)
    Ik zuchtte en nam nog een slok water

    Gregory Mcewan
    "Ik verlang naar een kop warme chocomelk dus laten we maar naar hus gaan! " rilde ik, tja ik ben een echte koukleumer.
    Anna lachtte en strate de auto.
    "Vorderen de groepen al goed?" vroeg ik haar


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Matt Johnson Groep 1
    Na een tijdje de berg op gelopen te hebben hoor ik iemand voor me tegen zichzelf mompelen, Juliet. Als ze dan tegen de sneeuw schopt roept ze plots 'Auw', waardoor ik meteen op let.
    "Sorry let maar niet op mij" zegt ze dan. Ik grinnik en ga naast haar lopen.
    "Wat? Wil dit prinsesje geen aandacht?" vraag ik haar, breed grijnzend. Ik geef meiden vaak bijnamen, natuurlijk wel namen die bij hun passen. En aangezien Juliet uggs draagt en er best goed verzorgt uitziet neem ik aan dat ze alles behalve arm zal zijn, en ik kan het weten. Waar ik vandaan kom zijn de meesten rijk, en de meiden die uit een rijk gezin komen hebben vaak ongeveer de zelfde stijl als Juliet hier. Grote, dure merken, vooral dat. De meeste rijke ouders zien hun kinderen niet graag in kleding dat geen goed merk heeft. Eén van de vele redenen dat ik bij veel ouders niet gewenst ben als 'vriendje'. Mijn moeder is nog al aan de drank sinds mijn vader overleed, waardoor wij niet zo rijk meer zijn als de rest van onze stad. Dus ja, ik heb geen dure sportauto zoals mijn klasgenoten, ik draag geen dure merkkleding, en daarom verafschuwen de mensen me. De jongeren mogen me wel, ik gedraag me namenlijk wel rijk. Maar aangezien de ouders hun dochters niet met me willen zien zijn die meiden juist geneigt met me te gaan.. Iets waar ik dus enorm van profiteer, arm zijn in een rijke stad is niet zo slecht als het lijkt..


    [Matty is talking to Julietje d:
    Hehe x'D
    You're gonna learn a lot more about Flirty Matty d:]


    Little do you know

    [sorry paar daagjes minder actief geweest :(]

    Abigail Narelle Pierce Groep 1:

    Op een rustig tempo liep ik de berg op, ondertussen keek ik om me heen of ik iets zag dat kon weizen op een huis, maar niks. Het enige dat ik hoorde was het gekraak van de sneeuw die onder onze voeten platgedrukt word.
    "Auw!' Ik stop en draai me om, waarna ik Juliet aankijk, daar kwam het geluid vandaan. Maar Matt stond zich al uitgebreid om haar te bekommeren. Tuurlijk, hij wel weer. Ik weet niet wat het is, ik moet hem gewoon nu al niet."Sorry let maar niet op mij" zegt ze dan. "Wat? Wil dit prinsesje geen aandacht?" Uch God, kan die kerel niks beters bedenken?
    "Gaat het Juliet??" en glimlach naar der waarna ik een geïrriteerde blik op Matt werp en dan in het algemeen aan de groep vraag "Iemand al iets gezien dat ons verder kan helpen?"

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 21:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson Groep 1
    Plots draait Abigail zich om "Gaat het Juliet?" ze glimlacht naar Juliet, maar kijkt mij geïrriteerd aan. Iets waardoor ik haar met een opgetrokken wenkbrauw aan kijk. Waar slaat dit op? Ik zeg één keer iets omdat ik chagrijnig ben en meteen háát ze me? Ze mag van geluk spreken dat ik geen meisjes sla..
    "Je hebt mijn hulp niet nodig, zie ik" zeg ik tegen Juliet waarna ik Abigail een boze blik zend en loop dan naar voren in de groep.
    "Iemand al iets gezien dat ons verder kan helpen?" vraagt Abigail dan, 'leiderachtig'
    Ik lach spottend "Wat valt hier te zien, Abigail? Het huis zal wel ergens aan de ándere kant van deze berg staan. Dus iets zien vanaf hier is niet bepaald mogelijk" zeg ik zuchtend. Als ze hatelijk tegen mij doet, kan ze dat terug verwachten. Ik heb enkel respect voor mensen die dat ook voor mij hebben.
    "We zullen eerst toch echt óp deze berg moeten staan, en dat is nog een paar meter om hoog" zeg ik terwijl ik mijn ogen rol, niet dat ze dat kan zien, ik heb haar de rug al toegekeerd aangezien ze me best chagrijnig maakt. Ik hoop echt zó dat als jongens en meiden bij elkaar op de kamer komen dat ik níet bij dit kind terecht kom. Want dan ben ik bereid op de bank te slapen..


    [No problem d:]

    [Haha, x'D
    changed it d:]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:01 ]


    Little do you know

    [ hihi ik voel ruzie aankomen xD zal ff schrijven ondertussen :)]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [je hebt btw de verkeerde kleur voor groep 1 :D]

    Abigail Narelle Pierce groep 1

    Matt bleek mijn gezicht opgemerkt te hebben en hij vond het blijkbaar niet zo geweldig. Beter.. Hij loopt langs me heen en loopt naar de 'voorkant' van de groep. Na mijn vraag begint hij te lachen en de spottende ondertoon ontging me absoluut niet. "Wat valt hier te zien, Abigail? Het huis zal wel ergens aan de ándere kant van deze berg staan. Dus iets zien vanaf hier is niet bepaald mogelijk" zegt hij zuchtend. "We zullen eerst toch echt óp deze berg moeten staan, en dat is nog een paar meter om hoog" zegt hij. Ik loop achter hem aan en ga vlak achter hem staan.
    "Matt, Matt, Matt eerst bedreig je de hele groep dat je een van ons wat aandoet als we te laat zijn en vervolgens spot je met me? Dat is niet heel erg aardig he." Ik zei het met een extra lief toontje, puur om zijn reactie te kunnen zien.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [ Ik ga ook schrijven. Aangezien we onderweg zijn naar dat stadje boven Brisbane. En ik wagenziek word van kangoeroes blijven tellen xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    KiliOfDurin schreef:
    Thomas William Laufreyson Beneden bij de skilift
    Ik glimlachte vrolijk toen ze zei dat ze graag bij me in het groepje zat, al was goed in mijn ogen te zien dat ik dacht dat het alleen maar om de formaliteit ging. "Zullen we naar meneer McEwan lopen? Dan kunnen we zo direct naar boven." Ik wilde gewoon gaan. Ik had echt geen zin om af te wassen en nu er waarschijnlijk een sneeuwstorm ofzo op komst was wilde ik daarvoor graag binnen zijn. Ik had het dan niet koud, een sneeuwstorm was ook als Noor niet prettig. Daarbij moest ik hem ook nog over mijn naam vertellen. Hopelijk ging hij niet vragen naar het hele verhaal, want daar had ik geen zin in. Ik haalde het vonkenmakende speeltje uit mijn broekzak en begon er wat mee te spelen. Ik was een jongen die of super gefocussed was, of echt de concentratie van een eekhoorn had. Ik speelde er wat mee terwijl ik gebiologeerd naar de vonken keek tot ik mijn rechter handpalm, waarmee ik het ding afschermde van de wind, ermee verbrandde. Ik boog voorover en pakte een hand sneeuw om het te koelen voor ik het speeltje snel weer in mijn zak stopte.

    John Hunter Bell Op de berg
    Ik glimlachte toen Abigail zei dat ze zelf wel voorop ging. Ik vond het wel prima. Leiden zat niet echt in mijn bloed. In ieder geval niet voor zover ik wist. Ik kon mensen helpen en geruststellen, als mezelf dan, niet als Hunter, maar de leiding nemen... nee, niets voor mij. Ik liep nu dus gewoon rustig achter haar aan de berg op. Langs ons werden de paar bomen die er nog stonden steeds schaarser. Ook werd de lucht steeds ijler, waardoor in combinatie met de sneeuw het lopen best zwaar werd. Vreemd genoeg was ik hier blij om, want hierdoor kreeg ik het wel goed warm. Ik merkte zelf niet dat ik harder liep dan de rest. Ik was nou eenmaal een loper. Ik vond het fijn te lopen en het hielp me mijn hoofd leeg te maken. Eenmaal bovenop de berg keek ik eens rustig en goed rond of ik was onnatuurlijks zag. Op het feit na dat de lucht langzaam donkerder werd zag ik niet veel. Misschien moesten we zoeken naar een rookpluim ofzo, maar tegen de wit grijze lucht zou dat ook moeilijk te zien zijn.Daarbij had Abby de leiding. Ook zou je het huis waarschijnlijk toch niet zien zonder verrekijker en die had zij ook. Nu pas merkte ik dat de rest nog zo'n honderd meter lager waren. Ik liet me dus in de sneeuw zakken en wachtte geduldig op hen.


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson Groep 1
    "Matt, Matt, Matt eerst bedreig je de hele groep dat je een van ons wat aandoet als we te laat zijn en vervolgens spot je met me? Dat is niet heel erg aardig he." zegt Abigail dan, op een irriterend lief toontje. Met een koel gezicht draai ik me om. Ik loop in haar richting en ga recht voor haar staan.
    "Ik zal maar op passen met wat je zegt, Abigail" zeg ik sissend "Want je mag dan wel een meisje zijn, maar je bent me aan het irriteren en ik ben niet leuk als ik geïrriteerd ben" zeg ik terwijl ik mijn hoofd scheef hou en haar doordringend aan kijk. Ik draai me weer om en loop verder, op naar John die al bovenop de berg zit "Al iets gezien?" vraag ik hem terwijl ik naast hem ga staan en naar beneden kijk om hem aan te kijken. Daarna kijk ik recht voor me uit, zoekend naar een huisje "Het zal wel lastig worden om de route naar dat huis bij te houden als we weer beneden zijn.. we moeten dan wel precies weten hoe we moeten lopen, en natuurlijk zullen de paden wel niet mee werken met hoe wij willen lopen in dat bos daar beneden" zeg ik zuchtend terwijl ik naar het bos ver onder ons kijk. Het is maar goed dat ik geen hoogtevrees heb..


    Little do you know

    Abigail Narelle Pierce groep 1
    Matt draait zich om en kom recht voor me staan. "Ik zal maar op passen met wat je zegt, Abigail" zegt hij sissend "Want je mag dan wel een meisje zijn, maar je bent me aan het irriteren en ik ben niet leuk als ik geïrriteerd ben" zegt hij terwijl hij zijn hoofd scheef houd en ,me doordringend aan kijkt. Ik bijt op mijn lip om een grinnik binnen te houden en zodra hij zich omdraait en naar boven loopt kan ik het niet laten om heel even kort een lachje naar buiten te laten waarna ik op een drafje achter hem aanloop. Boven zie ik dat John ook al aangekomen is en ik kijk geamuseerd naar Matt.
    Dacht ie nou dat ik bang was? Ik liet nog een grinnik los en greep naar de tas.
    Ik haalde de tas van mijn schouder en pakte de kaart en de verrekijker eruit. Er stonden geen paden of plekken op aangegeven, enkel een stipje met waar het huis zou moeten zijn. Maar waar waren wij dan nu?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp

    'Ik verlang naar een kop warme chocomelk dus laten we maar naar hus gaan!' zei Gregor en ik voelde een rilling door hem heen gaan. Mijn lichaam nam de rilling over en ik besloot de auto te starten. 'Vorderen de groepen al goed?' vroeg Gregor, terwijl ik nog even het tablet bestudeerde. Ik kende de wegen hier ondertussen al redelijk goed, want ik woonde hier toch al de nodige jaren. Op het tablet zag ik dat twee groepen langs de gebruikelijke weg waren, dus moest ik een andere weg nemen. Ik had al gauw besloten welke weg ik ging nemen en ik reed weg.
    'Hier, kijk zelf maar even,' zei ik tegen hem en overhandigde hem het tablet. Ik merkte dat Gregor het nog steeds koud had, hij was snel achter mij het huis uitgerend en had weinig tijd om iets warmers aan te doen. Hij had sowieso al eerder niets warmers aan gedaan. Mannen. Ze konden niet denken, en als ze het al deden, deden ze het met het verkeerde lichaamsdeel. 'Je hebt het nog steeds koud, he?' vroeg ik hem, terwijl ik een beetje opzij keek. Ik moest mijn ogen op de weg houden. 'Sla anders je arm om mij heen, dat helpt bij de warmte,' zei ik toen. Grinnikend sloeg Gregor zijn arm om mij heen en drukte mij stevig tegen hem aan. 'Het is waar,' zei ik toen serieus. 'Je lichaamswarmte en mijn lichaamswarmte warmen elkaar op.' Toen ik merkte dat Gregor het nog grappig vond, staakte ik mijn poging. Gregor en ik waren al ontzettend lang vrienden. We vulden elkaar aan waar nodig en we vertrouwden en kenden elkaar ontzettend goed. Je zou ons kunnen betitelen als 'Friends with benifits'.
    Ik knikte. 'Warme chocomelk voor jou en een warme melk voor jou. Die zet jij op, dan doe ik de haard aan.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik wachtte rustig af tot ze er waren. Ik hoorde wel wat gerotzooi, maar besteedde er geen tijd aan. Ik zocht al zittend de omgeving af, al zag ik zo wel minder. Ik keek pas op toen ik Matt tegen me hoorde praten. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. "Nada. Geen rook, geen lichtjes, niets." Ik stond op en klopte de sneeuw van mijn kont. Ik luisterde naar zijn verdere verhaal. Hij had gelijk. Tot ik me plots iets bedacht. "En wat als we straks nou gewoon rechtdoor lopen. Gewoon offroad het kompas volgen als we eenmaal weten waar we heen moeten." Waarschijnlijk was het echt niet zo slim, maar zo konden we ten minste niet de weg kwijtraken of de verkeerde afslag nemen. Ik keek nog eens rustig om terwijl Abigail naar een kaart keek. Opeens zag ik in de verte een zwak schijnsel. "Matt, Abby, de rest: Kom eens kijken. Volgens mij zie ik het huis." zei ik vluchtig terwijl ik in de richting van het zwakke lichtje wees. Net was het nog te licht geweest om te zien, maar nu kon je het zwakke schijnsel onderscheiden tussen de bomen en sneeuw door. Ik hoopte vurig dat het het huis was, want nu ik zo stil stond had ik het ijskoud en had ik nog veel minder zin in corvee dan eerst.


    Bowties were never Cooler

    Audrey Felicia Locksley | Groep Vier
    Loki stelde voor om naar meneer McEwan te lopen en dat deden we dan ook. Onderweg speelde hij wat met iets, maar ik lette er niet echt op, tot hij op een gegeven moment let zijn hand de sneeuw in dook, daar kon ik natuurlijk uit opmaken dat hij zich verbrand had. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd. Ondertussen waren we al bijna bij meneer McEwan en de rest van onze groep aangekomen. We stapten met zijn allen de skilift in en gingen naar boven. Daar kregen we te horen dat we op zoek moesten naar het huis. Dit kon noch eens gezellig worden, dacht ik in mezelf. Ik keek even rond in ons groepje en wachtte toen tot iemand het woord zou nemen. Ik vroeg me nog steeds af wie onze leider zou worden.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney