• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?

    Rollentopic (als je mee wil doen plaats jou personage dan hier):
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152075

    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Hylla - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:26 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Aquari schreef:
    (...)
    Lucas wel, wacht even


    night thinking, day dreaming

    Lucas Mathis Stone
    Nog een hele tijd blijf ik op de grond liggen. Dan sta ik op, en kijk even om me heen. Rechts van me zie ik de zee, links van me het strand en de bomen. En, een eind voor me, een meisje met maroon kleurig haar. Naar mijn mening een vreselijke kleur, maar dat is op dit moment niet belangrijk. Ze zit in het zand met haar rug naar de bomen toe en ze kijkt naar de golven. Voorzichtig loop ik naar haar toe. Ze ziet me niet. 'Hallo,' vraag ik zachtjes, als ik dicht genoeg bij haar sta. Het duurt even maar dan kijkt ze op.

    sorry, het is nogal kort, aangezien Aquari nog geen stukje heeft geschreven


    night thinking, day dreaming

    Melissa Merckx
    "Wacht, wat? We zitten hier op een eiland weet ik veel waar, en jij maakt je zorgen om je make-up?" zei ze. Uhm, ja. Het is niet omdat hier niet veel mensen zijn, dat ik er niet goed uit moet zien? "En nee, ik heb dat domme handtasje van je niet gezien, anders had ik die sowieso meegenomen. En dan zou ik hem trouwens niet aan je teruggeven. Hoe heet jij eigenlijk?" Ik wou net antwoorden, maar ze begon weer te praten. "Nee, laat maar zitten. Ik hoef het niet eens te weten. Ik ga anderen zoeken, blijf jij hier maar lekker met Evan zitten," waarna Lucile wegloopt. Mijn mond was ondertussen al opengevallen van verbazing. Euhm, wat? Wat heb ik háár misdaan? Ik kijk haar na met één opgetrokken wenkbrauw. "Uh.."
    Ik kijk Evan recht aan, "Ken jij haar?" vraag ik.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    { heey kan Avalon binnekort reageren? }


    You can't not look cool with a crossbow.

    [Whoops, sorry! Ik reageer dadelijk met Bell]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Yakachi, zou je dan ook iets meer willen schrijven waar ik op kan reageren? Want het enige wat je eigenlijk hebt gedaan is je personage stil laten staan. En het is pas twee dagen geleden dat ik heb gepost.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [@Yakachi, zou je dan ook iets meer willen schrijven waar ik op kan reageren? Want het enige wat je eigenlijk hebt gedaan is je personage stil laten staan. En het is pas twee dagen geleden dat ik heb gepost.]


    { is naar je toe lopen en begroeten genoeg? dat kan ik er wel bijschrijven }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    (...)

    { is naar je toe lopen en begroeten genoeg? dat kan ik er wel bijschrijven }


    [Ja, daar kan ik mee leven.]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    [Ja, daar kan ik mee leven.]


    { okee, het is aangepast }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    Felix

    Tijdens het lopen graaide ik even door mijn zakken, in mijn linkerbroekzak zat een normaal zakmesje en in mijn vest een aansteker.
    ik stopte even met lopen en probeerde de aansteker aan te krijgen, eerste keer niks net zoals de tweede en derde keer maar bij de 4e keer
    kwam er een klein vlammetje hierbij glimlachte ik eventjes tevreden "dit maakt de telefoon wel goed" mompelde ik terwijl ik de spullen
    terug stop in mijn zakken.
    Ik keek even terug en begon weer te lopen 'loop ik nou zo sloom of is het strand best wel groot?' vroeg ik in mezelf.
    Maar tijdens het lopen hoorde ik net alsof er iemand achter me loopt, maar ik negeerde het omdat ik dacht dat het van mij was.
    Eventjes later begon het me wel te ergeren 'misschien is het eiland bevolkt en volgt iemand me' ik grijnsde bij mijn eigen gedachte en keek achterom, hierbij veranderde mijn grijns ook in een verbaasde blik nadat ik iemand naar me toe zie lopen.
    Ik stop met lopen en draai me om bij het zicht 'misschien was het wel een bekende' bedacht ik terwijl ik diegene beter bekijk,
    Wanneer ik goed hebt gekeken blijkt het een meisje te zijn, ze had lichtblonde haren tot ongeveer haar schouders en ze was ook nat
    'misschien is zij ook aangespoeld' vroeg ik me af waarna ik twijfelde of ik naar haar toe zou gaan lopen of hier zou wachtten maar toch toch naar haar toe te lopen.
    "heey, weet jij waar we zijn?" vroeg ik haar zodra ik dichterbij was, "ik ben trouwens felix, prettig kennis te maken" voegde ik erbij toe terwijl ik mijn hand uit stak want het is vast handig om een goede eerste indruk te maken.


    Avalon Williams.
    Nadat ik de jongen een tijdje achtervolgd had, keek hij achterom. Ik zuchtte. "Eindelijk." mompelde ik. Hij bleef stilstaan en draaide zich dan om, waardoor ik eindelijk de kans had om dichtbij genoeg te komen om hem aan te spreken. "Heey, weet jij waar we zijn?" vroeg hij zodra ik dichterbij was. "Ik ben trouwens Felix, prettig kennis te maken." Ik rolde met mijn ogen. Ik was op het moment niet erg happy. "Ja natuurlijk weet ik waar we zijn. Dit is mijn prive-eiland en ik ben net even een eindje gaan zwemmen. Een bikini vond ik nog al overbodig, ik ging liever in mijn gele regenjas. Want dat zwemt echt veel practiser." zei ik sarcastisch. "En Avalon. En ik weet niet of je dat wel zo prettig moet vinden. Maar ja, het is beter dan alleen vast zitten." Ik verwachtte dit zo'n typje te zijn die zodra hij mijn persoonlijkheid had geevenaard er vandoor ging. Zo waren de meesten, ten minste.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix

    "Ja natuurlijk weet ik waar we zijn. Dit is mijn prive-eiland en ik ben net even een eindje gaan zwemmen. Een bikini vond ik nog al overbodig, ik ging liever in mijn gele regenjas. Want dat zwemt echt veel practiser." zei ze sarcastisch terwijl ze met haar ogen rolde 'ze is waarschijnlijk best geiriteerd doordat ze ook gestrand zou is' dacht ik terwijl ik voor een paar seconde sprakeloos was maar me toch wel verbeterde, "Lijkt me niet echt handig om met een regenjas te zwemmen, maarja niet mijn keuze" zei ik waarna ik even weer om mee heen kijk "maar heb jij trouwens een mobieltje of vond je dat ook overbodig?" zei ik zonder na te denken. "zullen we samen kijken of er anderen op dit eiland zijn?, het is vast beter dan alleen rond te lopen " zei ik snel erna, want ik had geen zin om nog meer sarcastische opmerkingen te krijgen. Hierna bekeek ik mijn mobiel weer eventjes en vloekte binnensmonds wanneer ik zag dat hij nog steeds niet functioneert.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Rydel went Hylla.


    help

    Evan Smith
    Het meisje reageert boos, en Lucille komt er ook bij staan. Ze verdedigde Evan, daar voor was hij best dankbaar, daarna stelde ze Evan voor en haarzelf.
    Ze snauwt nog iets naar het meisje. Dan loopt ze weg. Evan had er niet veel van gehoord, hij had alleen spijt dat hij het meisje pijn had gedaan. Maar goed, om zó te reageren.. Ev had ook iets gehoord over make-up en een tas. Waarom zou je je daar druk over maken? Make-up heb je niet nodig op een verlaten eiland, als er een mobiel in je tas zat was die nu waarschijnlijk kapot, en een boot of iets anders zou er nooit in passen. 'Uhm,' zei Evan na een tijdje stilte.
    'Sorry dat ik je liet schrikken.'

    sorry dat ik niet zo lang emer heb gereageerd D:


    May StarClan light your path.

    Lucille Maya Owers
    Rustig loop ik verder over het strand, en zie nog een jongen en een meisje met elkaar praten. Ook van mijn leeftijd. Hopend dat ze niet zoals dat meisje van zonet zijn, loop ik naar ze toe. 'Hoi,' zeg ik.
    'Ik ben Lucille. Ik ben hier gestrand. Jullie waarschijnlijk ook, neem ik aan? Ik wou eigenlijk vragen of jullie weten waar we zijn. Maar dat is een domme vraag, dat weten jullie waarschijnlijk ook niet? Niemand weet het. Hoe zijn jullie hier gekomen? Hoe heten jullie eigenlijk? Sorry dat ik zoveel vraag. Kennen jullie elkaar?'

    dat meisje en jongen zijn Felix en Avalon (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 20:25 ]


    night thinking, day dreaming

    Karmin schreef:
    Lucille Maya Owers
    Rustig loop ik verder over het strand, en zie nog een jongen en een meisje met elkaar praten. Ook van mijn leeftijd. Hopend dat ze niet zoals dat meisje van zonet zijn, loop ik naar ze toe. 'Hoi,' zeg ik.
    'Ik ben Lucille. Ik ben hier gestrand. Jullie waarschijnlijk ook, neem ik aan? Ik wou eigenlijk vragen of jullie weten waar we zijn. Maar dat is een domme vraag, dat weten jullie waarschijnlijk ook niet? Niemand weet het. Hoe zijn jullie hier gekomen? Hoe heten jullie eigenlijk? Sorry dat ik zoveel vraag. Kennen jullie elkaar?'

    dat meisje en jongen zijn Felix en Avalon (:


    ik schrijf straks wel een stukje ;)


    You can't not look cool with a crossbow.