•       Kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan foto's als die hieronder? Ik bedoel, ik snap de artistieke waarde van veel foto's - ik houd zelf erg van mooie fotografie - maar wat is het leuke/mooie aan je broek, benen, shirt, sleutelbeen of achterkant van je hoofd fotograferen? (met uitzondering van het laten zien van een gaaf nieuw kledingstuk dat je net hebt gekocht of het laten zien van een tof nieuw kapsel, n'tuurlijk. Ik spreek hier van mensen die het als kunst bedoelen)
          Vinden jullie dit soort foto's mooi? En zo ja, wat vinden jullie er dan mooi aan?




    I can't even think straight.

    Uhh ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het is denk ik gewoon op een mooie manier gefotografeerd en de kleuren enzo..


    The universal language of art.

    Die laatste heeft nog wel iets..
    Bij de meeste kan je er wel een verhaal achter bedenken ;d
    Ik zou anders ook niet weten wat de lol er aan is xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Me likes the vintage touch. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zie het meestal als een soort inspiratie voor mijn eigen garderobe + de meeste foto's zijn wel leuk genomen.


    There's power in the words you whisper.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    Uhh ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het is denk ik gewoon op een mooie manier gefotografeerd en de kleuren enzo..


    compositie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Defensive schreef:
    Me likes the vintage touch. (:


    To infinity and beyond •

    Mode :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doordat je het gezicht niet kan zien, kijk je op een hele andere manier naar de foto. Het is interessanter doordat je zelf de rest van de foto moet bedenken. Je vraagt je af wat de persoon aan het doen is, waar ze is, of ze alleen is etc.


    i put the fun in funeral

    Lol no.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ALTERMOON schreef:
    Doordat je het gezicht niet kan zien, kijk je op een hele andere manier naar de foto. Het is interessanter doordat je zelf de rest van de foto moet bedenken. Je vraagt je af wat de persoon aan het doen is, waar ze is, of ze alleen is etc.

    Grappig dat je dat zegt, ik vind dat juist niet. :') Ik vind bijvoorbeeld een portret interessanter omdat je emotie in de ogen kunt zien en dan je afvraagt waar dat vandaan komt. Dit soort foto's vind ik gewoon saai omdat er vrij weinig emotie of verhaal in zit (voor mijn gevoel). Geef mij maar een portret of foto waar veel gebeurt. :]


    I can't even think straight.

    Ik vind dat niet echt mooi. Ik bedoel... Ik ben het eens met Anhysbys.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Idk, ik gebruik ze voor covers omdat de lezer dan zelf het meisje kan verzinnen en hoe ze eruit ziet.


    Olive

    Ik vind al dat halve maar niks, al vind ik sommige foto's van de achterkant wel heel mooi. Maar ik ben ben dan ook iemand die nek, rug en schouders aantrekkelijk vind, dusja x'D Maar dan moet het niet zijn zoals die laatste, er moet wel wat meer aan te pas komen.. x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die laatste vind ik wel nog leuk omdat 'ie zwart-wit is en omdat het lijkt alsof ze naar/in een bos loopt.. maar voor de rest ben ik het volledig met je eens!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iedereen zijn eigen smaak.


    I live for the applause, you will die for it.