• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?

    Rollentopic (als je mee wil doen plaats jou personage dan hier):
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152075

    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Hylla - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:26 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Mike Jo Dickens

    Ik zie hoe de jongend waar naar ik roep zich omdraait en "Hallo?" terug roept. Ik stop vlak voor hem en bekijk hem even. Hij heeft lichtbruin haar en groene ogen en is redelijk gespierd. "Wie ben jij? Kan jij me zeggen waar ik ben?" vraagt hij en krabt dan aan zijn hoofd en bekijkt me. Ik schud mijn hoofd. "Ik ben Mike en nee ik weet zelf niet waar ik ben. Ik kan me nog herinneren dat ik op cruise was en in het water was gevallen en toen werd ik hier wakker." vertel ik. Ik kijk even rond. Wacht ... waar is mijn vriend? Is hij niet aangespoeld? Ohjee ... ik hoop niet dat ... nee daar mag ik niet aan denken! Ik kijk weer naar de jongen voor me. "Zijn hier nog mensen? Heb je misschien nog iemand gezien of zo? En wie ben jij eigenlijk?" vraag ik allemaal achter elkaar. Ik dacht dat deze dingen alleen in films zouden en gebeuren, ga je eens op cruise en hop het overkomt jezelf opeens. Was ik maar nooit op cruise geweest, dan zat ik nu misschien veilig thuis en waren mijn vrienden ook nog veilig ...


    16 - 09 - '17

    [Ik ben eindelijk nog eens online kunnen komen, sorry dat ik zo lang weg was!! We hadden idd geen wifi in sunparks (daar moesten we extra voor betalen) en mijn laptop is om onverklaarbare reden stuk gegaan. De iPad van mijn broer is ook lang geen optie geweest. Sorry daarvoor, ik hoop dat jullie deze rpg niet gewoon vergeten zijn?]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Marijncraft schreef:
    Evan Smith

    Ik zat rustig bij het kampvuur, tot ik plotseling een nieuwe stem hoorde. ''Hallo?'' klonk het van ver af en een jongen kwam op me af. Hoeveel mensen waren hier wel niet aangespoeld? De jongen had lichtbruin haar en groene ogen, en leek best sterk en zelfverzekerd. Hij zou het vast lang overleven. ''Wie ben jij? Kan je me zeggen waar ik ben?'' zei de jongen toen hij dichtbij genoeg was. ''Ik ben Evan,' antwoordde ik. ''Ik ben hier sinds vandaag aangespoeld, ik weet ook niet waar we zijn.'' Iniedergeval, dacht ik, ben ik hier niet alleen. Ik voelde honger, maar nu kon ik niet opzoek naar eten. Ik had nu wel een kampvuur, maar ik krijg geen vlees zonder wapens of een vishengel. Ik kon ook niet weglopen van de jongen, dat zou raar zijn. Ik keek naar de jongen, en vroeg ''Jij weet dus ook niet waar ik ben.. Ehm, wat is je naam eigenlijks? Je mag trouwens wel bij het kampvuur, het is ijskoud.''
    Nu was het wachten op het antwoord van de jongen
    .


    [Zeker dat hij jou aansprak? Ik ben in de war!! Volgens mij kwam Leo op Mike af, niet? Ik moet het echt weten want jij bent de enige die in de buurt van mijn personage is]
    [Tenzij iemand anders Melissa wil ontmoeten?]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Oh shit, ik was dit helemaal vergeten, sorry. "--


    help

    Iniminimoshi schreef:
    (...)

    [Zeker dat hij jou aansprak? Ik ben in de war!! Volgens mij kwam Leo op Mike af, niet? Ik moet het echt weten want jij bent de enige die in de buurt van mijn personage is]
    [Tenzij iemand anders Melissa wil ontmoeten?]


    [Ohja, nou zie ik dat ook. Mike is namelijk tegen Leo aan het praten, dus Leo zei die dingen tegen Mike en niet tegen Evan.]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ohja, nou zie ik dat ook. Mike is namelijk tegen Leo aan het praten, dus Leo zei die dingen tegen Mike en niet tegen Evan.]


    Ik had het niet eens door. :') Goed als ik later reageer? Ik moet nu stofzuigen en stuff.


    help

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ohja, nou zie ik dat ook. Mike is namelijk tegen Leo aan het praten, dus Leo zei die dingen tegen Mike en niet tegen Evan.]


    [Wat nu? Wachten tot marlijncraft weer reageert of haar vorige bericht aanpast? :x]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Iniminimoshi schreef:
    (...)

    [Wat nu? Wachten tot marlijncraft weer reageert of haar vorige bericht aanpast? :x]


    [Idk, ik had ook al gereageerd op Leo dus]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Mike Jo Dickens

    Ik zie hoe de jongend waar naar ik roep zich omdraait en "Hallo?" terug roept. Ik stop vlak voor hem en bekijk hem even. Hij heeft lichtbruin haar en groene ogen en is redelijk gespierd. "Wie ben jij? Kan jij me zeggen waar ik ben?" vraagt hij en krabt dan aan zijn hoofd en bekijkt me. Ik schud mijn hoofd. "Ik ben Mike en nee ik weet zelf niet waar ik ben. Ik kan me nog herinneren dat ik op cruise was en in het water was gevallen en toen werd ik hier wakker." vertel ik. Ik kijk even rond. Wacht ... waar is mijn vriend? Is hij niet aangespoeld? Ohjee ... ik hoop niet dat ... nee daar mag ik niet aan denken! Ik kijk weer naar de jongen voor me. "Zijn hier nog mensen? Heb je misschien nog iemand gezien of zo? En wie ben jij eigenlijk?" vraag ik allemaal achter elkaar. Ik dacht dat deze dingen alleen in films zouden en gebeuren, ga je eens op cruise en hop het overkomt jezelf opeens. Was ik maar nooit op cruise geweest, dan zat ik nu misschien veilig thuis en waren mijn vrienden ook nog veilig ...


    Leonard Aaron Hayes.
    De andere jongen, die zich even later voorstelde als Mike, schudde zijn hoofd.
    "Nee, ik weet zelf niet waar ik ben," antwoordde hij dan op Leo's vraag. "Ik kan me nog herinneren dat ik op cruise was en in het water was gevallen en toen werd ik hier wakker." Hij keek even om zich heen, alsof hij iets of iemand zocht. Wat zou hij hier kwijt moeten zijn. Te zien aan zijn nat haar was hij er maximum even lang als Leo. Die laatste voelde zich een beetje plakkerig. Door het zeewater dat hem helemaal doorweekt had, plakte al het zand aan zijn lijf.
    "Zijn hier nog mensen? Heb je misschien nog iemand gezien of zo?" Leo was redelijk zeker dat die twee vragen op hetzelfde sloegen. "En wie ben jij eigenlijk?"
    "Leo," stelde de jongen zichzelf voor. "En ik ben net drie seconden wakker of zoiets, dus ik heb geen idee," beantwoordde hij toen de vragen.


    help

    [ik pas het later aan]


    May StarClan light your path.

    [K zal ff is wat posten met Earl xD]

    Earl Sammy Yellowsand

    Earl keek uit het vliegtuigraam en zag de blauwe zee onder hem. Vandaag ging hij met een vriend naar een ander land. Opeens gingen de rookmelders van het vliegtuig. ''Er is brand!'' zei een stem door de luidsprekers. ''Spring uit het vliegtuig, we zitten boven het water!'' Earl schrok zich rot toen alle mensen opstonden en naar de deur gingen. 'We moeten springen!' riep Earl's vriend, Sam, naar hem. 'Maar,' begon Earl. 'Snel!' onderbrak Sam hem. Alle mensen van het vliegtuig waren al gesprongen, en ze zwommen naar een boot, zag Earl uit het raam. 'Ik ga eerst!' zei Sam. 'Maar wat als we allebei ergens anders komen?' vroeg Earl snel. 'Weet ik niet. We zien elkaar ooit wel weer, echt waar' Zei hij en sprong. Earl wou niet springen. hij ging bij de deur staan, die open was. 'Ga snel!' zei een van de mensen die er nog was. 'Maar,' begon Earl weer, maar werd onderbroken. ''SPRING TENZIJ JE WIL VERDRINKEN IN EEN NEERGESTORT VLIEGTUIG OF VERBRAND WORDEN. SPRING!'' Earl slikte, hij keek naar beneden, sloot zijn ogen en sprong. Hij voelde zichzelf supersnel naar beneden vallen. Hij hoorde een plons en kreeg gelijk heel veel water in zijn gezicht. De boot was al bijna uit zicht en de golven sleurden hem mee. Hij kwam met moeite nog boven water, maar wist niet dat hij de verkeerde kant op ging. Er kwam veel mist, en Earl zag in de verte een eiland, hij wou erheen zwemmen, maar had te weinig energie, en liet zich door de golven meeslepen.


    May StarClan light your path.

    Wolfheart >> ForeverWolf


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [xSunshineee > Cenation]


    16 - 09 - '17

    Gaat iemand hier nog op reageren?? :3


    May StarClan light your path.

    [Oh sorry, ik heb niet meer opgelet hier. Ik denk dat ik me hier maar uitschrijf. Ik heb ook weer school, mijn laatste jaar en het wordt druk .. Echt sorry dat ik me uitschrijf, maar anders ga ik sowieso alles vergeten en misschien wel verwaarlozen ..]


    16 - 09 - '17