• Iedereen heeft wel iets wat hij/zij haat of zich aan ergert. Nu is het de bedoeling dat je dat opnoemt en er toch iets positiefs over probeert te zeggen, ook al kan dat soms moeilijk zijn.
    De persoon na jou moet zeggen of hij het er mee eens is of niet (iedereen heeft tenslotte een eigen mening over dingen), als je het er niet mee eens bent vertel je ook waarom (zolang er maar geen bitchfights om bestaan).

    Bijvoorbeeld
    Persoon 1: Ik heb een hekel aan school, maar ik heb dankzij school wel mijn vrienden ontmoet.
    Persoon 2: Daar ben ik het mee eens. Ik heb een hekel aan Justin Bieber, maar hij heeft het wel ver geschopt in zijn leven.
    Persoon 3: Daar ben ik het niet mee eens, hij heeft nog niet per se een bijzonder leven buiten het feit om dat hij rijk is. Ik heb een hekel aan...
    Enzovoort.

    Beetje een doelloos spel dit, maar hey, dat zijn meer spellen, right? :'D

    Ik heb een hekel aan dit hete weer, maar nu krijg ik wel vele ijsjes.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mee eens. Het spel kan misschien wel doelloos zijn, het vult wel tijd op.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 11:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Eens.
    Ik voel me niet op mijn gemak in een vliegtuig, maar kan zo wel een weekje Turkije beleven.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Niet eens. Ik reis graag met het vliegtuig ;3

    Ik zou seffens moeten gaan zwemmen (geen zin), maar dan word ik wel lekker bruin ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet mee eens (ik verbrand alleen maar)
    Ik ben te lui om drinken te pakken, maar het voorkomt wel hoofdpijn.


    26 - 02 - '16

    Ik ben al lekker bruin.

    Onneens

    Ik heb een hekel aan tokio hotel maar het was toch een hype op Q.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eens

    Ik heb een hekel aan make up, maar soms maakt het je wel mooier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niet eens, vind make-up onnodig en zonde.

    De zon mag wel iets warmer stralen het is te warm, maar zo zijn de diertjes wel lekker rustig en is er veel bezoek! XD
    (lekker druk dus (: )

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:26 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Onneens

    Ik heb een hekel aan een grote lettertype maar het laat wel iets opvallen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eens. Niemand gebruikt :P deze smiley, maar het is wel opvallend als iemand hem wél gebruikt.


    Tijd voor koffie.

    Eens, en ik vind 'm smerig.
    Internet wordt als asociaal bevonden, maar je leer er wel mensen kennen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Onneens

    Ik heb een hekel dat alleen in de RPG topics staat hoevel woorden je hebt getypt maar tegenlijkertijd is het wel slim.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (wist ik niet eens O_o)
    Eens, I guess.

    Ik heb er een hekel aan om aan m'n site te moeten gaan werken vanwege m'n asdfghjk hatelijke illustrator die niet doet wat ik wil, butyea, dan kan ik morgen mss wel met de codes starten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet mee eens. Ik vind het niet echt belangrijk om te zien hoeveel woorden je typt. Ik heb een hekel aan de afwas doen. Al kan ik er ook niet tegen als hij blijft staan. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eens.

    Ik vind het maar niks dat mijn kamer 's avonds zo warm is met dit weer, hoewel ik wel blij ben dat het eindelijk wat warmer is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •