• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?

    Rollentopic (als je mee wil doen plaats jou personage dan hier):
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152075

    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Hylla - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:26 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Lucille Maya Owers
    Gelukkig zegt Felix er verder niks over. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Het meisje stelt zich ook voor.
    Avalon heet ze, en ze heeft lichtblond haar.
    'Misschien kunnen we beter een schuilplaats maken, ik weet namelijk niet of het hier echt veilig is 's nachts,' zegt Felix.
    'We kunnen ook kijken of er andere mensen op het eiland zijn, misschien weten zij meer,' zegt hij er achter aan.'
    'Hm,' zeg ik. 'Als er nog meer zijn, weten zij waarschijnlijk ook niks. Maar laten we het proberen.'


    night thinking, day dreaming

    [Iemand voor Luna?]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 17:23 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    [Iemand voor Luna?]


    {miss kunnen felix, avalon en lucille luna tegenkomen? }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    (...)

    {miss kunnen felix, avalon en lucille luna tegenkomen? }


    [Okii, als iedereen van wie die personages zijn het natuurlijk goed vinden.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Okii, als iedereen van wie die personages zijn het natuurlijk goed vinden.]


    {ik vraag het wel even :) }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    (...)

    {ik vraag het wel even :) }


    [Okii, thanks. (flower)]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Felix

    'Hm,' zei ze 'Als er nog meer zijn, weten zij waarschijnlijk ook niks. Maar laten we het proberen.'
    Ik knikte " het is het proberen vast wel waard" vervolgde ik waarna Avalon meestemmend knikt en alvast vooruit liep.
    Snel kwam ik naar haar toe en wachtte met het betreden van het 'bos' totdat Lucille in de buurt was.
    Nadat we een tijdje aan het lopen waren merkte ik ik een soort schaduw bij de boom ik stopte even met lopen om het veilig te kunnen identificeren, misschien van een dier? maar het leek niet echt op een dier dus ik besloot maar te kijken wat het was, het leek niet gevaarlijk maar wie weet.
    Eenmaal dichterbij zie ik een een meisje met zwarte haren tegen een boom aan zitten, "ehm, hey" zei ik om haar aandacht op ons te richtten
    omdat ik nog niet wist of ze ons had opgemerkt.

    {here it is ^^ en felix is de enige jonge van het groepje x D }


    You can't not look cool with a crossbow.

    [Ah, zielige Felix.xD]

    Luna Riley Moon
    Ik hoor meerdere personen aankomen, maar ik reageer niet. Het kunnen mensen zijn die me kunnen vermoorden, maar het boeit me niet zoveel.
    "ehm, hey" Zegt een jongensstem waardoor ik opkijk. Hij ziet er niet uit alsof hij iemand vermoord, net zoals de andere.
    "Heey." Zeg ik met een schorre stem. Ik praat niet veel.
    Ik kijk naar de jongen op en ik zie dat hij langer is dan mij. Hij heeft net als ik zwart haar. Allebei de meisjes die bij hem zijn hebben blond haar, waardoor de jongen er met zijn haarkleur er een beetje uitvalt.
    Ik sta op en behoedzaam kijk ik hun aan. Dan kijk ik naar de jongen voor me.
    "Ik ben Luna." De schorheid in mijn stem is nog steeds te horen, maar het neemt al af. Mijn ogen laat ik even rond ons heen glijden. Mensen kan ik niet te lang aankijken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lucille Maya Owers
    Het meisje waar we naar toe lopen zit tegen een boom aan en heeft zwart, lang haar.
    Ze hoort ons, maar blijft naar de grond staren. 'Ehm, hey,' zegt Felix en ze kijkt op. Het duurt even voor ze reageert.
    'Hey,' zegt ze. Ze kijkt ons even aan en staat dan op.
    'Ik ben Luna.' Ze lijkt me wel aardig.
    'Ik ben Lucille,' zeg ik en glimlach.


    night thinking, day dreaming

    Felix

    Ze bleek ons al hebben opgemerkt te hebben door haar reactie, Ze keek even naar mij "heey" zei ze met een schorre stem
    Ze bekeek ieder van ons 1 voor 1, hierna keek ze mij weer aan "ik ben Luna" zei ze met nog steeds een schorre stem.
    'Ik ben Lucille' stelde Lucille zich als eerste voor "en ik ben Avalon" stelde Avalon zich hierna voor aan Luna.
    "ik ben felix" stelde ik me voor voordat ik het zou vergeten te vertellen. Ze laat haar ogen even rond ons heen glijden, zou ze zich onprettig voelen door ons?
    of misschien was het wel gewoon toeval en denk ik teveel dus ik besloot er maar niet verder bij na te gaan denken .
    "is er iemand bij jou of ben je alleen?" vroeg ik vroeg ik om een gesprek te beginnen "weet jij toevallig waar we zijn?"

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:34 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Luna Riley Moon
    "Ik ben Lucille"Stelt een meisje zich voor, ze glimlacht. Ik probeer terug te glimlachen omdat ze me aardig lijkt, maar het lukt niet. Te lang niet geglimlacht.
    "en ik ben Avalon" Stelt een ander meisje zich voor aan me. Ik knik.
    "ik ben felix" Stelt de jongen zich voor. Ik knik weer.
    "is er iemand bij jou of ben je alleen?" Vraagt Felix. "weet jij toevallig waar we zijn?" Vraagt hij er dan achteraan.
    Ik knipper even met mijn ogen en schud mijn hoofd. Veel vragen, vind ik. Ik ben er niet gewend aan.
    "Ik ben alleen. Net aangekomen. Ik weet niet waar we zijn." Zeg ik zacht tegen hun, de schorheid is bijna verdwenen, maar ik praat gebrekkig. Het boeit me niet zo. De enigste reden dat ik geen aanval heb gekregen is omdat ik op de boot mijn medicijnen moest nemen.
    Mensen denken dat ik gek ben, dat ik niet goed bij mijn verstand ben omdat ik gebrekkig praat, een rare lach heb. Anders ben. Maar het boeit me niet meer wat mensen vinden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melissa Merckx
    Evan kwam op me af. "Is deze van jou?" vroeg hij en gaf me mijn handtas. "Ik zag hem drijven, je mobiel - als je die had - is nu wel kapot denk ik. " YAY! Mijn handtas! Deze jongen was best wel aardig. Ik droogde mijn tranen en ging snel door de spullen die erin zaten. De meeste waren eruit, maar mijn mobiel - die inderdaad kapot was - , en sommige andere spulletjes zaten er nog in. "Wat is je naam eigenlijk?" vroeg hij. Ik keek op en antwoordde:"Melissa.." gevolgd door een luid geluid dat uit mijn buik voortkwam. Ik bloosde, dit was gênant. Toen herinnerde ik me dat ik tictacs bij me had bij het vertrek, zouden die er nog in zitten? Ik rommelde wat in mijn tas en inderdaad, daar waren ze. Het doosje was gelukkig de hele tijd dichtgebleven dus ze waren niet nat van het zeewater. Met bevende handen (deels van kou, deels van honger) opende ik het doosje en nam er een paar. Dit was wel niet genoeg om mijn honger te stillen maar ik zou het wel iets langer uithouden.
    Ik besefte plots dat Evan nog steeds voor me stond. Ik keek naar hem en dan naar het doosje. "W..wil je ook een paar?"


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Evan Smith
    Het werdt steeds donkerder en kouder. Het meisje leek heel blij met haar handtas. Ze haalde haar mobiel er uit, die kapot was. Ze stelde zich ook voor. ''Melissa..'' Ik hoorde gerommel en besefde dat we beiden aan het verhongeren waren. Snel pakte ze een doosje tictacs en nam er een paar.
    ''W..wil je ook een paar?'' vroeg ze. Ik knikte. Als ik zou praten zou ik waarschijnlijk ook zo beven. Ik nam er een paar. Weiniger dan Melissa, want het waren haar tictacjes. Snel at ik ze op. Ze waren heerlijk. Eindelijk eten. Het vulde niet echt, maar ik zou zo weer een paar minuten langer zonder kunnen. Toen zag ik vanuit mijn ooghoek opeens een steen. Maar niet zomaar een steen. Een vuursteen. Misschien kon dat kampvuur toch nog! Ik pakte het op en liep weer naar Melissa. Ze zou me vast raar aankijken dat ik even zomaar een steentje op pak. 'Dit is een vuursteen, misschien kunnen we dan toch nog een kampvuur maken,' legde ik uit.


    May StarClan light your path.

    Melissa Merckx
    Evan knikte en nam ze aan. Ik kon zien dat hij ervan genoot. Ik stopte het doosje terug in mijn handtas, deze zouden later misschien handig zijn. Plots greep Evan een steen en keek me aan. "Dit is een vuursteen, misschien kunnen we dan toch nog een kampvuur maken," legde hij uit. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. "Geweldig!" zei ik. Ondertussen was het nog kouder geworden, een beetje warmte zou aangenaam zijn. Ik rilde nog eens. Waarom had ik vanmorgen dan ook dat topje aangedaan, en die short? Ach ja... Wist ik veel dat ik hier terecht zou komen. Het was ook mijn eigen stomme schuld dat ik mijn jas achterliet in het vliegtuig. Ik liet me achterover vallen in het zand. Zouden hier nog mensen zijn, behalve dat ene meisje? Vast wel, je word snel eenzaam op zo'n onbewoond eiland, als er niemand anders zou zijn was ze vast al teruggekomen.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Evan Smith

    Ik was al een tijdje bezig met het kampvuur en de zon was al niet meer te zien. Toen kwamen er vonkjes van mijn steen af en raakte het hout. Al snel was er een brandende vlam en veel rook. 'Gelukt!' zei ik blij, en ging zitten. Ik zorgde er voor dat het vuur niet uit ging en prikte er in.

    (Kort, maar heb weinig inspiratie :s)


    May StarClan light your path.